TessaThomas schreef:Zo, waar woon je? Dan kom ik oranje wel halenof een andere, ook goed
Zal Tessa geweldig vinden
Heerle - noord brabant
*gaat alvast koffie zetten*
Moderator: moderatorteam
TessaThomas schreef:Zo, waar woon je? Dan kom ik oranje wel halenof een andere, ook goed
Ja voor een stept of voor een slee kan ook, en Joann op de sleeAngelique. schreef:Samen voor de stepElmo/maureen schreef:Ach dan heeft hij een trek maatjeDaar zal hij wel blij mee zijn
![]()
Denk dat hij er niet zo'n moeite mee heeft, als een pupreu gewoon bij hem opgroeit.![]()
Geen idee hoe Elmo is natuurlijk maar een hus is de moeilijkste niet
Elmo/maureen schreef:Ja voor een stept of voor een slee kan ook, en Joann op de sleeAngelique. schreef:Samen voor de stepElmo/maureen schreef:Ach dan heeft hij een trek maatjeDaar zal hij wel blij mee zijn
![]()
Denk dat hij er niet zo'n moeite mee heeft, als een pupreu gewoon bij hem opgroeit.![]()
Geen idee hoe Elmo is natuurlijk maar een hus is de moeilijkste niet![]()
ligt er heel erg aan, met de ene reu heeft hij geen problemen. En met andere wil hij wel een potje worstelen
TessaThomas schreef:Laat ik komend weekend nou net naar brabant gaan voor weekendje weg
Niet altijd.Angelique. schreef:
Niet te voorspellen dus

Inge O schreef:ze zíjn ook gewoon niet in te schatten, het zijn gewoon valscherds qua kleurMadelief schreef: Ik heb altijd een beetje moeite met inschatten van de tekeningen van husky-kleintjes.
Soms vind ik ze helemaal niet mooi en worden ze juist práchtig. Grappig hoor..

Ik kan op de fiets om hem op te halenAngelique. schreef:TessaThomas schreef:Zo, waar woon je? Dan kom ik oranje wel halenof een andere, ook goed
Heerle - noord brabant
*gaat alvast koffie zetten*

Elmo/maureen schreef:OMG Angelique wat een schatjesik kwijl hier helemaal weg
![]()
deze foto straalt alleen maar ondeugd uit![]()
Lief schreef:En tadaa het zijn ineens serieuze hondjes! Leuk maar ik denk wel vermoeiend.
HillieS schreef:Wat zijn ze leuk!!!
En alvast in ieder geval gefeliciteerd met Ice! En succes met kiezen voor de 2de!
Inge O schreef:oooooohhhhh aaaaaahhhhhh!
Tiny schreef:Inge O schreef:oooooohhhhh aaaaaahhhhhh!
Zo zat ik ook![]()
![]()
Ohhh Lieke ik zou er geen een weg kunnen doenze echt allemaal zo schattig
![]()
Niet???Angelique. schreef:Tiny schreef:Inge O schreef:oooooohhhhh aaaaaahhhhhh!
Zo zat ik ook![]()
![]()
Ohhh Lieke ik zou er geen een weg kunnen doenze echt allemaal zo schattig
![]()
Nee ik ga er 6 (REUEN) houden![]()
![]()
**noteert adres**Angelique. schreef:Iedereen zegt dat die komt, maar niemand komt

Als heerle nou wat beter bereikbaar was het met Ov....Angelique. schreef:Iedereen zegt dat die komt, maar niemand komt