Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Cacib Kassel

Moderator: moderatorteam

Melanie 74

Cacib Kassel

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

Komende zondag ga ik met Cissy naar de show in Kassel.
Ze heeft nog een jeugd cac nodig voor duits jeugd kampioene, ze won op de clubmatch haar jeugdklasse en op de bundessieger kreeg ze ook het jeugd CAC dus ik wil wel een poging wagen.

Dan is ze naast Klubjugendsiegerin en Bundesjugendsiegerin ook duits Jeugd kampioene.
Mocht het toch niet lukken, dan kan ik in Januari nog een poging wagen in Nürnberg in de jeugdklasse.
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Cacib Kassel

Ongelezen bericht door Maeve »

Spannend! Ik had ook willen gaan, Nilo heeft nog 1 puntje nodig voor z'n Duits VDH kampioenschap, maar er kwamen andere dingen tussen. Jammer! Maar jullie veel succes gewenst! :ok:
Melanie 74

Dank je wel, is wel iets verder voor mij dus ik hoop dat het weer meespeelt en we niet thuis moeten blijven.
Wanda is klaar voor VDH champion en we wachten nu op het VDH voor haar papiertje ;)

Weet je al wanneer je met Nilo weer naar Duitsland ga? (Sowieso 2013 maar ben gewoon nieuwsgierig)
Ik heb even op je site gekeken, je weet dat in Duitsland 5 CAC's nodig zijn voor duits kampioen ;)
Maeve
Zeer actief
Contacteer:

Melanie 74 schreef:Dank je wel, is wel iets verder voor mij dus ik hoop dat het weer meespeelt en we niet thuis moeten blijven.
Wanda is klaar voor VDH champion en we wachten nu op het VDH voor haar papiertje ;)

Weet je al wanneer je met Nilo weer naar Duitsland ga? (Sowieso 2013 maar ben gewoon nieuwsgierig)
Ik heb even op je site gekeken, je weet dat in Duitsland 5 CAC's nodig zijn voor duits kampioen ;)
Ik weet nog niet, wellicht gewoon weer Dortmund, dat is het dichtst bij :mrgreen: Nilo heeft twee reserves gehaald in Duitsland die worden verdubbeld tot hele punten en een heel punt dat word verdubbeld tot een dubbel punt :ok: Twijfelde even of dat wel mag zo maar Duitsland schijnt geen limiet aan dubbele punten te hebben dus nog een puntje nodig en dan is hij er.
Melanie 74

Die verdubbeling is alleen op de bundes en europasieger, alle andere shows niet hoor.
Net als op de winner het ook dubbele punten zijn.
Maeve
Zeer actief
Contacteer:

Melanie 74 schreef:Die verdubbeling is alleen op de bundes en europasieger, alle andere shows niet hoor.
Net als op de winner het ook dubbele punten zijn.
Dat klopt, hij heeft die punten op Europa/Bundessieger behaald :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Show”