Moderator: moderatorteam
Nee inderdaad, en die neus ook niet.LongFields schreef:Nou, niet alleen dat...![]()
Zo topzwaar als maar kan, en totaal uit balans, dat kontje past toch helemaal niet bij de voorkant?
Ik vermoed dat dat de groepskeurmeester is.Ellen. schreef:Die helpende man van FCI 5 is wel heel erg lelijk. Sneu.
Hebben die kortharen wel vaker geloof ik. Vind het verder een mooie hond!Nanna schreef:RESERVE in rasgroep 1....
Is dat beestje 15 jaar oud of zo?
9 is ie..Nanna schreef:RESERVE in rasgroep 1....
Is dat beestje 15 jaar oud of zo?
prostaatonderzoek?Tara schreef:Wat is die man rechts nou aan het doen?![]()
Nee vind ik niet. Voor een teefje vind ik haar zo heel erg mooi!Maeve schreef:
Die Labrador is ook wel leuk maar mag wel iets meer bone hebben wat mij betreft.
+1 dit zie ik liever dan die hele zware labjesEllen. schreef:Nee vind ik niet. Voor een teefje vind ik haar zo heel erg mooi!Maeve schreef:
Die Labrador is ook wel leuk maar mag wel iets meer bone hebben wat mij betreft.
En die laatste man rechts lijkt net of hij aan het afkicken is. Enorm zweten, bleek met rode kringen om zn ogen.
Prachtige hond inderdaad, maar ik vind het echt jammer dat het showkettinkje zo strak en hoog gehouden moet worden door de handler.Irisz schreef:Ik vind het ook niet zo veel soeps, maar moet zeggen dat ik hier dan wel weer erg content mee ben.
Ken de hond en eigenaar beide niet, maar ik vind het een plaatje.
Ik ook, hou er ook niet zo van. Vaak is het om wat overtollige keelhuid weg te werken.LongFields schreef: Prachtige hond inderdaad, maar ik vind het echt jammer dat het showkettinkje zo strak en hoog gehouden moet worden door de handler.
Ja, zeker weten, vooral het laatste.Irisz schreef: Maar verder vind ik het een mooie hond. Mooie sterke voeten en polsen ook en eindelijk eens een RR zonder overdrijvingen.
Ik vond 'm ook iets steil in de voorhand, maar het totaalplaatje spreekt me wel aan. Ik vind de voorborst opzich prima. Mag iets meer gevuld, maar tegenwoordig zie ik regelmatig voorborsten dat honden bijna voorover vallen van het gewicht. Dan doe mij dit maar.Ellen. schreef:Die Rhodesian vind ik ook wel mooi, al mocht hij van mij íets meer voorborst hebben (tenzij hele jonge reu is?) en hij lijkt wat stijl in de voorhand?
Ik vind juist zijn hoekingen prima. Ze worden veel te sterk gehoekt de laatste tijd en het zijn nou eenmaal geen retrievers, ik vind hoekingen zoals deze hond heeft mooier bij een Ridgeback en daar hoort ook niet zoveel voorborst bij.Ellen. schreef:Die Rhodesian vind ik ook wel mooi, al mocht hij van mij íets meer voorborst hebben (tenzij hele jonge reu is?) en hij lijkt wat stijl in de voorhand?
Even opgezocht en hij is 1,5 (van mei 2011), dus hij kan zeker nog ontwikkelen in zijn front.Ellen. schreef:Die Rhodesian vind ik ook wel mooi, al mocht hij van mij íets meer voorborst hebben (tenzij hele jonge reu is?) en hij lijkt wat stijl in de voorhand?
EensMaeve schreef:Ik vind juist zijn hoekingen prima. Ze worden veel te sterk gehoekt de laatste tijd en het zijn nou eenmaal geen retrievers, ik vind hoekingen zoals deze hond heeft mooier bij een Ridgeback en daar hoort ook niet zoveel voorborst bij.Ellen. schreef:Die Rhodesian vind ik ook wel mooi, al mocht hij van mij íets meer voorborst hebben (tenzij hele jonge reu is?) en hij lijkt wat stijl in de voorhand?