Portugees Freebee 1u CAC CACIB en beste teef
Lagottobaby Luigi mocht niet showen, maar wél mee, dus hij deed andere leuke dingen

Moderator: moderatorteam
Tof!! Ik zit bij ring 1.P-tt schreef:We hebben besloten om morgen even naar de teckels te gaan kijken. Dus we zijn er morgenochtend weer evenMaryanne schreef:Maar wie komt er nou op zondag? Ik heb ons inschrijfbewijs al gevonden, lag gewoon al in de "showtas"
Oh dat zou kunnenRosita Compagner schreef:Exposanten mochten toch wel een extra hond meenemen? En ach, die Luigi was ook al op de Winner, die slijmt zich overal naar binnen
Maryanne schreef:Tof!! Ik zit bij ring 1.P-tt schreef:We hebben besloten om morgen even naar de teckels te gaan kijken. Dus we zijn er morgenochtend weer evenMaryanne schreef:Maar wie komt er nou op zondag? Ik heb ons inschrijfbewijs al gevonden, lag gewoon al in de "showtas"
Kan iemand voor mij de Jack Russells opzoeken?
LaVitaBella schreef:Wij zitten in ring 3, hoe is de temperatuur in de hal??
Inderdaad, vooral in die linker hallen was het erg warmRosita Compagner schreef:LaVitaBella schreef:Wij zitten in ring 3, hoe is de temperatuur in de hal??
Vandaag bloedheet.
Toch gefeliciteerd met je tweede plaats. Wie was 1 dan? En hoe heeft Glenda het gedaan? Werden er nog pups van Xavi geshowd?Irisz schreef:Een.....bijzondere dag in Wijchen.![]()
Onze keurmeester was volgens mij niet geïnstrueerd dat er ook zoiets als 'uitmuntend' bestond, want zelfs alle kampioenshonden en open klasse kregen allemaal een ZG. Heel bizar.
Ook met de G's werd flink rondgestrooid en pups met 'weinig belovend'.
Het is me niet helemaal duidelijk waar de beste man naar zocht.Maargoed, volgende keer beter.
Xavi kreeg een mooie tweede plaats in de open klassen, wel met een ZG uiteraard.
Maar hij deed het prima, dus ik ben tevreden.
ik zag jou in de voorkeurring staan in de andere hal toen ik Garuda nog even gauw wilde laten plassen , maar jij zag mij niet, en ik wilde je niet storen want de KM was al bezigMarjoleine schreef:Haha, Marianne, ik zag je lopen en jij mij niet, want groep 8 was als laatste
Ze liepen keurig, allebei!
CC was BOB vandaag en ze liep in de erering als een trein. Verder ook natuurlijk anders had ze er niet gestaan. Voor een kleuter van 17 maanden deed ze het heel goed, ik was trots op haar!!
Het was haar tweede officiële show, dus ik ben niet ontevreden
dank je , leuk je ontmoet te hebben trouwenslijn schreef:Gefeliciteerd allemaal!Wij werden eerste in de jeugdklasse met een ZG! En dat voor onze eerste show!
Podenji je honden liepen echt super! Een welverdiende eerste plaats!
1 was een andere NL reu. Er zijn van de 40 honden, er 3 met een U naar huis gegaan. De rest ZG of G.luna2906 schreef:Toch gefeliciteerd met je tweede plaats. Wie was 1 dan? En hoe heeft Glenda het gedaan? Werden er nog pups van Xavi geshowd?Irisz schreef:Een.....bijzondere dag in Wijchen.![]()
Onze keurmeester was volgens mij niet geïnstrueerd dat er ook zoiets als 'uitmuntend' bestond, want zelfs alle kampioenshonden en open klasse kregen allemaal een ZG. Heel bizar.
Ook met de G's werd flink rondgestrooid en pups met 'weinig belovend'.
Het is me niet helemaal duidelijk waar de beste man naar zocht.Maargoed, volgende keer beter.
Xavi kreeg een mooie tweede plaats in de open klassen, wel met een ZG uiteraard.
Maar hij deed het prima, dus ik ben tevreden.
Ernst was er wel toch? Tenminste die dacht ik foto's te zien maken van de eindkeuringen.Podenji schreef:wie is die man met die grote snor eigenlijk, die fotos maakte van de geplaatsten in de eindkeuring?
en afgezien van de site van de show zelf en de hondenbladen, waar komen die fotos in te staan ? want er zijn altijd op shows 3 of meer fotografen die alle geplaatsten fotograferen maar in de hondenbladen zie ik alleen de rasgroepwinnaars terug bv en Kynoweb was er vandaag niet, die website weet ik te vinden, andere dus niet, als die er dus ook zijn....
Ah jammer. Het plaatsen van angstige honden vind ik altijd een beetje zonde...Marjoleine schreef:
@Machie, Orpa was niet het type van de km, ze werd 4e. Niet erg, wat ik wel jammer vond is dat ze haar temperament erg fijn vond en vervolgens twee angstige honden plaatste. Mooie honden, maar wel angstig.
Vooral omdat het bij stabijs zéér ongewenst is. Jammer inderdaad.Machie schreef:Ah jammer. Het plaatsen van angstige honden vind ik altijd een beetje zonde...Marjoleine schreef: @Machie, Orpa was niet het type van de km, ze werd 4e. Niet erg, wat ik wel jammer vond is dat ze haar temperament erg fijn vond en vervolgens twee angstige honden plaatste. Mooie honden, maar wel angstig.
Ik was op de winner en daar liep ook iemand met 2 tsjechen, nou echt half kruipend over de vloer met een staart zo ongeveer door de buik heenNanna schreef:Kan me niet voorstellen dat er rassen zijn waarbij angst wel gewenst is.Marjoleine schreef:Vooral omdat het bij stabijs zéér ongewenst is. Jammer inderdaad.Machie schreef: Het plaatsen van angstige honden vind ik altijd een beetje zonde...![]()
En ik meende dat er beter op gelet zou worden, dat het niet alleen maar om het uiterlijke plaatje zou gaan op shows?
Tot zover dus.
Ik bedoel dat het bij de stabij specifiek gezegd wordt, juist omdat er in de standaard staat dat enige teruhoudendheid is toegestaan.Nanna schreef:Kan me niet voorstellen dat er rassen zijn waarbij angst wel gewenst is.Marjoleine schreef:Vooral omdat het bij stabijs zéér ongewenst is. Jammer inderdaad.![]()
Ik ga hier ook iets mee doen, vrees niet.En ik meende dat er beter op gelet zou worden, dat het niet alleen maar om het uiterlijke plaatje zou gaan op shows?