Inge O schreef:Madelief schreef: Maar ze is nog jong en voorlopig komen de beaucerons als paddenstoelen uit de hemel, helaas
paddenstoelen komen uit de
grond, mánna komt uit de hemel

.
Hahaha.
Waar zat ik met mn hoofd. Wishful thinking misschien. Beaucerons uit de hemel dan, niet paddenstoelen
Rood is ook een geweldig meisje, haha. Minimuis de tweede. In gedrag dan, niet in mama-gelijke-aftekening

Ik was net even lekker in de tuin ballen met Yanthe. Kom terug, rommel wat in de keuken, blik op de pupjes (lekker spelen, check), loop een paar keer kamer in en uit (keuken is semi open om de hoek). Tot er uit een hoekje naast de bank in mijn ooghoek wat beweegt en als ik beter kijk hangt er een vrolijk kwispelend hondje onder mama.
Teruggezet en het derde plankje gaan halen. Terwijl ik dat af sta te wassen ziet mijn ooghoek weer wat. Net als minimuis zit die kleine midden op het dekbed voor de bank, danst en kwispelt en springt rondjes en pakt het hondenkleed dat op de bank ligt. Ik graai snel de camera en kan nog een lullig plaatje schieten. maar dan valt mn laptopje bijna dus die red ik dan maar

Bedroevende kwaliteit maar ach
Dametje weer teruggezet, kleedje weer terug op de bank en camera maar in de aanslag gehouden.
Daar gaat ze weer
Sorry muis. Plankje zit