we hebben er zoooooo zin in!!!!
Moeder:
La Potenza E L'Amore di Maura HDA tjechisch jeugdclubwinner

Vader:
Ray del mundo Karabas HDA Nederlands jeugdkampioen

Moderator: moderatorteam

Maar je pups worden toch niet alsnog gecoupeerd in het buitenland?? Of toch wel?sandrav schreef:deze foto is door een franse fokker in frankrijk gemaakt nadat haar reu maura gedekt had.
(ik sta niet op de foto en was ook niet aanwezig)
en ja ook ik adverteer soms met pups voor export met de oren omhoog.
zo kun je ook beter de vorm van het hoofd beoordelen.
dit is heel gebruikelijk bij ons ras.

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Irisz schreef:Ik vind het ook een hele mooie combi. Ze hebben beide ook prachtige sterke en compacte voeten, dat viel meteen op.
Succes!

LaVitaBella schreef:Oh....vermoeiend sommige mensen....![]()
OT;
Super combinatie deze 2![]()
Zoals iedereen wel weet ben ik helemaal weg van de reu....al vanaf de dag dat ik hem voor het eerst zag, toen net 6 weken oud geloof ik. Zijn bouw......hoofd........gangwerk.......![]()
Ik kan niet wachten tot wij weer klaar zijn voor een nestje met Luciana![]()
![]()
![]()
sandrav schreef:WAAROM NOU WEER ZO'N VRAAG?
de ouders zijn niet gecoupeerd toch??
en al was 1 vd ouders een buitenlandse reu of teef (import of dekreu buitenland) en waren die oren eraf... betekend dat dat mijn pups gecoupeerd worden???

sandrav schreef:goh linda... moet je niet gewoon even lekker met je honden gaan wandelen ipv je tijd te verdoen met je druk maken over onbelangrijke dingen???
meer tijd steken in piepen over oren die op foto's even omhoog gehouden worden ipv dan dat je even feliciteerd met ons aankomend nestje bleh![]()
deze hond is door de 3e eigenaar in buitenland gecoupeerd.
wat heeft dat met mij te maken?.
dus voordat je verder mn topic gaat vervuilen met gezeur.... ga wat leuks doen of zo.
heb veel honden in buitenland (v bonaire, oostblok, egypte , scandinavie, frankrijk, spanje enz enz enz .. en op 2 na hebben zij allen nog oren en staart.
dat ik de oren v pups omhoog houd heeft niets te maken met dat ik graag wil dat ze eraf gaan. dat begrijp je toch wel?????????????
(anders had mn site wel volgestaan met geexporteerde en gecoupeerde honden.)
antwoord duidelijk genoeg zo voor je?
thanks voor je pup foto's Lau!!
Ik hoop dat TRoy je veel goeds gaat brengen in combinatie met je prachtige teefje

sandrav schreef:goh linda... moet je niet gewoon even lekker met je honden gaan wandelen ipv je tijd te verdoen met je druk maken over onbelangrijke dingen???
meer tijd steken in piepen over oren die op foto's even omhoog gehouden worden ipv dan dat je even feliciteerd met ons aankomend nestje bleh![]()
deze hond is door de 3e eigenaar in buitenland gecoupeerd.
wat heeft dat met mij te maken?.
dus voordat je verder mn topic gaat vervuilen met gezeur.... ga wat leuks doen of zo.
heb veel honden in buitenland (v bonaire, oostblok, egypte , scandinavie, frankrijk, spanje enz enz enz .. en op 2 na hebben zij allen nog oren en staart.
dat ik de oren v pups omhoog houd heeft niets te maken met dat ik graag wil dat ze eraf gaan. dat begrijp je toch wel?????????????
(anders had mn site wel volgestaan met geexporteerde en gecoupeerde honden.)
antwoord duidelijk genoeg zo voor je?
thanks voor je pup foto's Lau!!
Ik hoop dat TRoy je veel goeds gaat brengen in combinatie met je prachtige teefje

En en en en en en?????sandrav schreef:rond 16 januari!!!
we hebben er zoooooo zin in!!!!
Moeder:
La Potenza E L'Amore di Maura HDA tjechisch jeugdclubwinner
Vader:
Ray del mundo Karabas HDA Nederlands jeugdkampioen