ik merk dat hij op bepaalde rassen minder tot niet reageerd en op bepaalde rassen heel heftig
nu zoek ik me al weken suf naar de zogenaamde hypoallergene rassen en lees me op verschillende sites in
nu weet iedereen wel denk ik dat het internet een goeie hulp kan zijn maar ook een enorme valkuil
ik wil aan jullie vragen , degene die me zouden willen helpen, om naar eigen ervaring en mening met de rassen die jullie hebben mij kunnen vertellen waar nu echt weinig tot geen reactie op komt
ik heb dit forum ook al aardig doorgespit en met de zoekfunctie gezocht en veel gelezen
toch vraag ik het nog eens om in dit topic te schrijven met welke hondenrassen jullie ervaring hebben.
ik ga ook bij verschillende fokkers langs met mijn zoon om te kijken waar hij op reageerd en ik ken een aantal mensen met hondenrassen waar ik met hem kan gaan "knuffelen" om te kijken of hij allergisch reageerd
het nare is dat wij echt een hondengezin zijn, dus iedereen hier in het gezin is dol op honden en we willen ook echt liever niet zonder hond, vandaar mijn wanhooppogingen
is het zo dat mijn jongste tegen geen enkel ras kan, dan houd alles op, maar we vinden het wel de moeite waard om alles uit te proberen
kijken waar hij niet of weinig op reageerd
er is wel voorkeur bij mijn man helaas
hij wilt liever geen poedel of krulhond en daar word het hele verhaal al een stuk lastiger
hij is er niet 100% tegen maar hij vind het het minst leuke
wie wilt me helpen om informatie uit ervaringen te geven?
alvast bedankt