Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Maatje weer thuis, geopereerd.

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: Maatje weer thuis, geopereerd.

Ongelezen bericht door LongFields »

Icecold81 schreef: Huh t verhaal begon toch met een sok... kijk dat bedoel ik helemaal de draad kwijt :LOL:
Ik vroeg me net al af waar t woord kinderonderbroek van Longfields op sloeg :mrgreen:
Wel goed lezen dus hè? :mrgreen: Het topic is eerder begonnen met het opeten van een sok, maar recent heeft Maatje dus de hand (of liever gezegd de bek) weten te leggen op een kinderonderbroek, die er operatief uit is gehaald.
Als ik dat niet ergens gelezen had was ik echt niet over een kinderonderbroek begonnen hoor. :neenee: :wink:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

dagmar88 schreef:
renee-uk schreef:tja hopen maar dat maatje ook hier weer bovenop komt :?

Ik hoop vooral dat er eens gekeken wordt naar wat goed voor hem is in plaats van naar de prijs van goede blikvoeding.
achja, wat er aan voer is uitgespaard kon vandaag in de kliniek betaald worden, denk dat wat goed voer een stuk goedkoper was geweest.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie

Ongelezen bericht door luna2906 »

Icecold81 schreef:
luna2906 schreef:
Icecold81 schreef:Meestal verdwijnen van sokken ook altijd 1 exemplaar bij een paar.. die nemen de kabouters mee.. of de smurfen ofzo.
Niet te hopen in elk geval dat dat ding er nog in zit..Of hebben ze hem inmiddels gevonden en eruit gehaald..
Door de startende discussie ben ik nu met 2 pagina's alweer de draad kwijt...

Gets wat is dat toch met doggen trouwens dat ze dat soort dingen opvreten? En uberhaupt met sommige honden... Dat is toch helemaal niet lekker?
Had toen ik nog bij de dierenarts werkte er ook een x 1, die had een vaatdoek opgegeten..
Ze hebben er een kinderonderbroek uit gehaald, maar geen sok
Huh t verhaal begon toch met een sok... kijk dat bedoel ik helemaal de draad kwijt :LOL:
Ik vroeg me net al af waar t woord kinderonderbroek van Longfields op sloeg :mrgreen:
Die zegt wel vaker vreemde dingen :mrgreen:

Grapje he, maar volgens mij snapt ze dat wel :)
Icecold81
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Icecold81 »

LongFields schreef:
Wel goed lezen dus hè? :mrgreen: Het topic is eerder begonnen met het opeten van een sok, maar recent heeft Maatje dus de hand (of liever gezegd de bek) weten te leggen op een kinderonderbroek, die er operatief uit is gehaald.
Als ik dat niet ergens gelezen had was ik echt niet over een kinderonderbroek begonnen hoor. :neenee: :wink:
Je hebt helemaal gelijk... haha zie nu op pag 1 ook dat de 2e sok er later uit kwam en later nog een onderbroek... ik had de discussie verderop gezien dus ik was na bericht 1 gestopt met lezen ik dacht ooo daar gaan we weer :ok:

Solly :mrgreen:
Afbeelding
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie

Ongelezen bericht door luna2906 »

Icecold81 schreef:
Je hebt helemaal gelijk... haha zie nu op pag 1 ook dat de 2e sok er later uit kwam en later nog een onderbroek... ik had de discussie verderop gezien dus ik was na bericht 1 gestopt met lezen ik dacht ooo daar gaan we weer :ok:

Solly :mrgreen:
Nee, we gaan niet weer. Ik had ook helemaal niet moeten reageren daarop, want ik ben het gezeur ook flauw en dan moet ik daar zelf niet aan mee doen. Nu gaan we dus weer on topic, althans, ik wel :mrgreen:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

luna2906 schreef:
Icecold81 schreef:
luna2906 schreef:
Icecold81 schreef:Meestal verdwijnen van sokken ook altijd 1 exemplaar bij een paar.. die nemen de kabouters mee.. of de smurfen ofzo.
Niet te hopen in elk geval dat dat ding er nog in zit..Of hebben ze hem inmiddels gevonden en eruit gehaald..
Door de startende discussie ben ik nu met 2 pagina's alweer de draad kwijt...

Gets wat is dat toch met doggen trouwens dat ze dat soort dingen opvreten? En uberhaupt met sommige honden... Dat is toch helemaal niet lekker?
Had toen ik nog bij de dierenarts werkte er ook een x 1, die had een vaatdoek opgegeten..
Ze hebben er een kinderonderbroek uit gehaald, maar geen sok
Huh t verhaal begon toch met een sok... kijk dat bedoel ik helemaal de draad kwijt :LOL:
Die zegt wel vaker vreemde dingen :mrgreen:

Grapje he, maar volgens mij snapt ze dat wel :)
:S: :S: :S: :mrgreen:
Icecold81
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door Icecold81 »

Goed prima maar meerdere mensen dus met honden die sokken ondergoed e.d. opeten? Dat lijkt me verrekte lastig, moet je altijd opletten dat je niks laat slingeren.
En ik ben me een sloddervos...
Afbeelding
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Icecold81 schreef:Goed prima maar meerdere mensen dus met honden die sokken ondergoed e.d. opeten? Dat lijkt me verrekte lastig, moet je altijd opletten dat je niks laat slingeren.
Alles gelijk de wasmand in,schone sokken zijn geen probleem :F:
Afbeelding
Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver

Ongelezen bericht door Asterix »

renee-uk schreef:
dagmar88 schreef:

Ik hoop vooral dat er eens gekeken wordt naar wat goed voor hem is in plaats van naar de prijs van goede blikvoeding.
achja, wat er aan voer is uitgespaard kon vandaag in de kliniek betaald worden, denk dat wat goed voer een stuk goedkoper was geweest.
Vanochtend stond ik om 09:00 uur voor de dierenspeciaalzaak en heb daar licht verteerbare brokken van Hills gehaald.
Utrecht zocht geen verband met bonzooi en wat hij nu heeft, speciaal nog naar gevraagd :pffff:
edit: in het vervolg even vragen eerdat je zulke conclusies trekt, dank je.
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Asterix
Zeer actief

Icecold81 schreef:Goed prima maar meerdere mensen dus met honden die sokken ondergoed e.d. opeten? Dat lijkt me verrekte lastig, moet je altijd opletten dat je niks laat slingeren.
1 Van onze 6 doggen had er een handje van. En Maatje dus.
Onder mijn toezicht laat ik de kinderen hun kleding in de wasmand doen. Kinderachtig gedrag wordt nu ook behandeld als zodanig. Ja, ze vinden het heel vervelend maar het resultaat ligt hier te snurken gelukkig!
Laatst gewijzigd door Asterix op 22 dec 2012 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding

renee-uk
Zeer actief

cleo, ik trek conclusies die ik zelf wil en het lijkt me verstandig dat jij je met jezelf bezig houdt in plaats van met mij.
verder ben ik er echt niet van overtuigd dat jij zo vreselijk veel tijd en moeite in je zieke hond gestoken hebt, maar dat kon ook helemaal niet want je had blijkbaar belangrijkere dingen te doen.
dat neemt niet weg dat ik hoop dat maatje ook hier weer bovenop komt.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Asterix
Zeer actief

renee-uk schreef:cleo, ik trek conclusies die ik zelf wil en het lijkt me verstandig dat jij je met jezelf bezig houdt in plaats van met mij.
verder ben ik er echt niet van overtuigd dat jij zo vreselijk veel tijd en moeite in je zieke hond gestoken hebt, maar dat kon ook helemaal niet want je had blijkbaar belangrijkere dingen te doen.
dat neemt niet weg dat ik hoop dat maatje ook hier weer bovenop komt.
Och, we zijn voor niets naar Utrecht gegaan vanmiddag. Hebben hem niet op tijd laten opereren, krijgt amper aandacht, wordt niet getemperatuurd :piew: Ik woon hier niet in mijn eentje.
Afbeelding Afbeelding

renee-uk
Zeer actief

als je je rotzooi opbergt met een hond waarvan je weet dat ie het opvreet had hij helemaal niet geopereerd hoeven te worden :idea:
die ezel weet je wel, die zich niet twee keer aan dezelfde steen stoot.
andere sok al gevonden?
Afbeelding

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Even hoor... dat zoiets je gebeurd ala kan ik inkomen maar toch geen 3 (!!!)keer...? Heb jij vuile was door je hele huis liggen dan? Hier ligt dat waar geen honden komen, in de waston in de badkamer. En al zouden ze daar komen knappe hond die de ton open krijgt. En als je dan toch weet dat die dingen voor je hond levensgevaarlijk zijn dan zorg je er toch voor dat ze er niet bij kunnen of ben ik nu gek?!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
renee-uk
Zeer actief

malinois schreef:Even hoor... dat zoiets je gebeurd ala kan ik inkomen maar toch geen 3 (!!!)keer...? Heb jij vuile was door je hele huis liggen dan? Hier ligt dat waar geen honden komen, in de waston in de badkamer. En al zouden ze daar komen knappe hond die de ton open krijgt. En als je dan toch weet dat die dingen voor je hond levensgevaarlijk zijn dan zorg je er toch voor dat ze er niet bij kunnen of ben ik nu gek?!
nee hoor, ik denk er net zo over en ik ben niet gek :pffff:
Afbeelding

Asterix
Zeer actief

Bij Maatje 2x en bij Q 1x.
1 van onze jongens heeft de nare gewoonte zijn vieze kleding ergens neer te gooien of zelfs te verstoppen waar de honden bij kunnen. Vandaar nu ook mijn sanctie.
Afbeelding Afbeelding

renee-uk
Zeer actief

Kells schreef:
renee-uk schreef:
malinois schreef:Even hoor... dat zoiets je gebeurd ala kan ik inkomen maar toch geen 3 (!!!)keer...? Heb jij vuile was door je hele huis liggen dan? Hier ligt dat waar geen honden komen, in de waston in de badkamer. En al zouden ze daar komen knappe hond die de ton open krijgt. En als je dan toch weet dat die dingen voor je hond levensgevaarlijk zijn dan zorg je er toch voor dat ze er niet bij kunnen of ben ik nu gek?!
Volgens mij hebben jullie geen kinderen, correct me if I am wrong. Ik heb er slechts eentje, inmiddels het huis uit, maar hier was ze een enorme sloddervos. Gelukkig heb ik nooit onderbroeken en sokken etende honden gehad, maar haar kamer was voor de honden verboden terrein, vanwege wat daar rondslingerde.
dan zorgde je er toch voor dat die honden niks te pakken kregen :U:
ik snap dat echt niet, zeker als je weet dat je hond van alles opvreet dan zorg je toch dat ie dat niet te pakken kan krijgen, zo moeilijk is dat niet hoor.
Afbeelding

malinois
Zeer actief
Contacteer:

Kells schreef:
renee-uk schreef:
Volgens mij hebben jullie geen kinderen, correct me if I am wrong. Ik heb er slechts eentje, inmiddels het huis uit, maar hier was ze een enorme sloddervos. Gelukkig heb ik nooit onderbroeken en sokken etende honden gehad, maar haar kamer was voor de honden verboden terrein, vanwege wat daar rondslingerde.
Nee die heb ik niet, maar dan zou ik er als ouder voor moeten zorgen dat dit niet gebeurde... desnoods sluit je dan de hond maar op als je er geen zich op kan houden.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

renee-uk schreef:
gelukkig :wink:
Afbeelding
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Asterix schreef:
renee-uk schreef:
dagmar88 schreef:

Vanochtend stond ik om 09:00 uur voor de dierenspeciaalzaak en heb daar licht verteerbare brokken van Hills gehaald.Utrecht zocht geen verband met bonzooi en wat hij nu heeft, speciaal nog naar gevraagd :pffff:
edit: in het vervolg even vragen eerdat je zulke conclusies trekt, dank je.
:LOL: ik las licht verteerbare sokken...
Sterkte voor Maatje.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”