JaYvetteJ schreef:Jij woont toch in Moerkapelle?TessaThomas schreef:Wow, deze had ik nog nooit gezien, wat een verschil!
Ik ga eens navragen of er hier in de buurt een trimmer zit die wel Duitse herders onder handen neemt, wij kunnen bezig blijven...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De metamorfose
Moderator: moderatorteam
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Aantal honden: 2
Re: De metamorfose
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ohh wat super zeg
Mag Reina ook Rosita? Ik moet er een takke-eind voor rijden maar dat heb ik graag over voor dit resultaat 

-
Marion.
Waarom mocht zij er wel bij blijven en ik nooitRosita Compagner schreef:wow, ik ga een voor- en nafoto pikkenVoor alle ongelovigen, want om nu iedereen een live demo te geven is ook zo wat hahaha. Ik vond het gezellig je te ontmoeten, Connie! Fynn heeft zich heel dapper gedragen en ik hoop dat jullie er lang plezier van hebben.
Grapje hoor, snap het prima.
Ik kan de fotoos niet zien Connie, maar ik geloof je op je woord. Ik heb sinds een week ook weer een dartele pup thuis (en een gedistingeerde dame)
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
-
blondie
- Zeer actief
Haha ik weet wel dat Rosita mij menigmaal heeft verwittigd in ieder geval. Geen emotie geen stress. Ze bromde dan ook vaak wat over dat ze normaal baasjes er niet bij liet omdat er dan toch wat onrust zou ontstaan... Iets van no touch, no eyecontact en zoMarion. schreef:Waarom mocht zij er wel bij blijven en ik nooitRosita Compagner schreef:wow, ik ga een voor- en nafoto pikkenVoor alle ongelovigen, want om nu iedereen een live demo te geven is ook zo wat hahaha. Ik vond het gezellig je te ontmoeten, Connie! Fynn heeft zich heel dapper gedragen en ik hoop dat jullie er lang plezier van hebben.
Grapje hoor, snap het prima.
Ik kan de fotoos niet zien Connie, maar ik geloof je op je woord. Ik heb sinds een week ook weer een dartele pup thuis (en een gedistingeerde dame)
Onbewust ga je je hond aanhalen als je ziet dat hij iets niet zo leuk vind. Het is dat ik braaf kon luisteren dat ik er bij mocht blijven hoor Marion
-
Marion.
Ach, ik ken haar al wat langer dan gisteren hoor. En zij mij en mijn honden ookblondie schreef: Haha ik weet wel dat Rosita mij menigmaal heeft verwittigd in ieder geval. Geen emotie geen stress. Ze bromde dan ook vaak wat over dat ze normaal baasjes er niet bij liet omdat er dan toch wat onrust zou ontstaan... Iets van no touch, no eyecontact en zo
Onbewust ga je je hond aanhalen als je ziet dat hij iets niet zo leuk vind. Het is dat ik braaf kon luisteren dat ik er bij mocht blijven hoor Marion
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
nou niet hier in de buurt hoor, of voor een belachelijk bedrag.Rosita Compagner schreef:D'r zijn echt wel collega's die Herders doen hoor. Je moet alleen ff zoeken misschien, maar zelfs in Engeland zijn ze.
50 pond (ca. 61 euro) voor alleen wassen
en mijn honden zijn prima te handelen, daar hoeft echt geen gevarentoeslag bij

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
blondie
- Zeer actief
Heb haar toen voor het eerst en laatst eigenlijk gezien en was blij verrast. Jammer dat je de foto's niet kunt zien. Het is nogal een verschil zonder knippen namelijk en lulletje lampekatoen op de foto in al zijn eh..tsja hij wist zelf ook niet helemaal of hij nu moest huilen of lachenMarion. schreef:Ach, ik ken haar al wat langer dan gisteren hoor. En zij mij en mijn honden ookblondie schreef: Haha ik weet wel dat Rosita mij menigmaal heeft verwittigd in ieder geval. Geen emotie geen stress. Ze bromde dan ook vaak wat over dat ze normaal baasjes er niet bij liet omdat er dan toch wat onrust zou ontstaan... Iets van no touch, no eyecontact en zo
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Buster gaat ook 1 á 2 keer per jaar amos eerder ook
En inderdaad een enorm verschil
Ik blijf er ook altijd bij ook al is dat niet standaard
Ik vind het leuk en gezellig
En inderdaad een enorm verschil
Ik blijf er ook altijd bij ook al is dat niet standaard
Ik vind het leuk en gezellig
Fenneke en Baloe

- alm@
- moderator
Hier ook niet in de buurt hoorrenee-uk schreef:nou niet hier in de buurt hoor, of voor een belachelijk bedrag.Rosita Compagner schreef:D'r zijn echt wel collega's die Herders doen hoor. Je moet alleen ff zoeken misschien, maar zelfs in Engeland zijn ze.
50 pond (ca. 61 euro) voor alleen wassen, verder hoefde ze er niks aan te doen.

-
Marion.
Goldens worden ook niet vaak getrimd. Niet nodig.renee-uk schreef: nou niet hier in de buurt hoor, of voor een belachelijk bedrag.
Maar bij Miep is het heel erg nodig. En ik krijg nog steeds een Golden terug!
Nu zelfs met een mieppie staart van 15 cm. Die hangt nu aan mijn richting aanwijzer
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
ah, dat vind ik wel een acceptabel bedrag hoor. Weet je hoe lang je met dat wassen en het drógen bezig bent? Daarbij het gesjouw en gedoe met zo'n grote hond. Een maltezer is echt makkelijker verdienen dus er moet wel voor betaald worden.renee-uk schreef:nou niet hier in de buurt hoor, of voor een belachelijk bedrag.Rosita Compagner schreef:D'r zijn echt wel collega's die Herders doen hoor. Je moet alleen ff zoeken misschien, maar zelfs in Engeland zijn ze.
- renee-uk
- Zeer actief
hoefde niet te drogen, alleen wassen omdat ik geen zin had in een kletsnatte badkamer, maar dat is het toch geworden.Rosita Compagner schreef:ah, dat vind ik wel een acceptabel bedrag hoor. Weet je hoe lang je met dat wassen en het drógen bezig bent? Daarbij het gesjouw en gedoe met zo'n grote hond. Een maltezer is echt makkelijker verdienen dus er moet wel voor betaald worden.renee-uk schreef:nou niet hier in de buurt hoor, of voor een belachelijk bedrag.Rosita Compagner schreef:D'r zijn echt wel collega's die Herders doen hoor. Je moet alleen ff zoeken misschien, maar zelfs in Engeland zijn ze.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
In Capelle is ie iig welkom, wij doen heel veel (duitse) herders omdat mijn bazin een echt DH-mens isTessaThomas schreef:JaYvetteJ schreef:Jij woont toch in Moerkapelle?TessaThomas schreef:Wow, deze had ik nog nooit gezien, wat een verschil!
Ik ga eens navragen of er hier in de buurt een trimmer zit die wel Duitse herders onder handen neemt, wij kunnen bezig blijven...
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Contacteer:
ok, dan betaal je bij mij de prijs voor het drogen toch ook. Of ik doe de hele hond niet. Je gaat toch geen zeiknatte hond meegeven.....renee-uk schreef:hoefde niet te drogen, alleen wassen omdat ik geen zin had in een kletsnatte badkamer, maar dat is het toch geworden.Rosita Compagner schreef:ah, dat vind ik wel een acceptabel bedrag hoor. Weet je hoe lang je met dat wassen en het drógen bezig bent? Daarbij het gesjouw en gedoe met zo'n grote hond. Een maltezer is echt makkelijker verdienen dus er moet wel voor betaald worden.renee-uk schreef:nou niet hier in de buurt hoor, of voor een belachelijk bedrag.Rosita Compagner schreef:D'r zijn echt wel collega's die Herders doen hoor. Je moet alleen ff zoeken misschien, maar zelfs in Engeland zijn ze.
- renee-uk
- Zeer actief
nou daar hadden zij geen bezwaar tegen zolang ik 50 pond per hond betaalde
maar toevallig ben ik gekke gerritje niet dus dat heb ik maar niet gedaan

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Heb deze ook gemist. Wat een verschil idd!
@Rosita, ik denk dat ik toch binnenkort eens langs kom met Biry als dat mag
Mijn ouders zijn een maandje naar NZ, dus als verrassing een mooie hond terug zullen ze wel fijn vinden (maar dan niet het leeuwenmodelletje dat je ooit voorstelde
).
@Rosita, ik denk dat ik toch binnenkort eens langs kom met Biry als dat mag
- dagmar88
- Zeer actief
renee-uk schreef:nou daar hadden zij geen bezwaar tegen zolang ik 50 pond per hond betaalde
-
blondie
- Zeer actief
Vanmiddag de borstel weer ter hand genomen. Maar ik bleef kammen en hij had overal weer vlokjes haar. Dus hoppa toch maar weer onder de douche. Flink insoppen, flink spoelen. Het blijft niet zijn favo handeling, maar hij kwam nu zonder mokken de douche in toen ik riep. Heb helaas geen fohn dus maar handdoekdroog gemaakt. Toen madam ook maar onder handen genomen en nu barst ik van de pijn in mijn rug omdat ik niet op hoogte kan wassen.
Ze zijn beiden wel weer opgeknapt. Vroeger deed ik dat écht nooit de hond wassen. Maar er komt een haar vanaf!
Ze zijn beiden wel weer opgeknapt. Vroeger deed ik dat écht nooit de hond wassen. Maar er komt een haar vanaf!
- renee-uk
- Zeer actief
echt waar?dagmar88 schreef:renee-uk schreef:nou daar hadden zij geen bezwaar tegen zolang ik 50 pond per hond betaalde
Hier is een hondenwasstraat. Wordt voor Kliko ook wel weer eens tijd.
daar zal ik aan denken van de zomer als het doorgaat

- dagmar88
- Zeer actief
renee-uk schreef:echt waar?dagmar88 schreef:renee-uk schreef:nou daar hadden zij geen bezwaar tegen zolang ik 50 pond per hond betaalde
Zal eens kijken, ga er van uit dat Niko voor max. 15 euro schoon en droog is.
- renee-uk
- Zeer actief
ben benieuwd, ik vraag er nog wel een keer naar als we inderdaad naar vlissingen komen van de zomerdagmar88 schreef:renee-uk schreef:echt waar?dagmar88 schreef:renee-uk schreef:nou daar hadden zij geen bezwaar tegen zolang ik 50 pond per hond betaalde
Sinds deze zomer geloof ik bij de Intratuin. Niet heel goedkoop maar in ieder geval heel wat onder die 60 euro.
Zal eens kijken, ga er van uit dat Niko voor max. 15 euro schoon en droog is.

- dagmar88
- Zeer actief
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Zo, dat is inderdaad een verschil. Hij loopt er weer keurig bij.
-
blondie
- Zeer actief
Irisz schreef:Zo, dat is inderdaad een verschil. Hij loopt er weer keurig bij.
Vanmiddag nog maar eens goed uitborstelen en dan het huis maar weer flink stofzuigen
-
blondie
- Zeer actief
Irisz schreef:Zo, dat is inderdaad een verschil. Hij loopt er weer keurig bij.
Vanmiddag nog maar eens goed uitborstelen en dan het huis maar weer flink stofzuigen
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Contacteer:
Jaja, het uitbesteden van deze klus heeft meer dan één voordeel 
-
blondie
- Zeer actief
Rosita Compagner schreef:Jaja, het uitbesteden van deze klus heeft meer dan één voordeel
- alm@
- moderator