Zijn vacht is stokhaar, hij is ongeveer 30 cm hoog en weegt 8kg
Moderator: moderatorteam
Dat vind ik ook, maar hoe groot is de kans dat daar een kruising van rondloopt in Limburg?dagmar88 schreef:lancashire heeler is echt het eerste dat in me opkomt.
Zal het vast niet zijn, maar hij lijkt wel!
Niet zo grootkipo schreef:Dat vind ik ook, maar hoe groot is de kans dat daar een kruising van rondloopt in Limburg?dagmar88 schreef:lancashire heeler is echt het eerste dat in me opkomt.
hmmm, overwegend herder, dan moet ik toch eens een goed gesprek met hem aangaan over baasbinding, will to please en gehoorzaamheidMarjoleine schreef:Ik blijf bij wat ik eerder zei
Duidelijk herkenbaar herdertype (betere oren dan die echte dus) en hij is kortbenig zo te zien?
Er zal denk ik iets jachthondachtigs inzitten maar terrier ook vermoed ik, daar kunnen de korte benen vandaan komen bv.
Maar overwegend toch herder denk ik.
beter niet, wel groter. ik heb 'm aangepast.Marjoleine schreef:Niet zo grootkipo schreef:Dat vind ik ook, maar hoe groot is de kans dat daar een kruising van rondloopt in Limburg?dagmar88 schreef:lancashire heeler is echt het eerste dat in me opkomt.
Maar ik zie het ook niet trouwens, hij heeft een heel ander hoofd.
Heb je geen betere foto van hem in stand? Deze is wel erg klein
Nou, dan weet je het toch dus waarom vraag je er naar?kipo schreef:
Overigens, als iemand ernaar vraagt, zeggen we altijd dat Pol duitse herder x chihuahua is.
Ik heb het overlegd, maar Kita wil niet, dat is een mama-kindje en Pol wil alleen als je lekkere wijven.. ehh leuke dames voor hem hebtDee schreef:Ik weet niet, maar stuur maar op.
En die hond in je onderschrift ook![]()
Komt helemaal goed.
Pol is zwervend aangetroffen in Zuid-Limburg en toen geschat op een jaar of 8, dan zou hij nu 11 moeten zijn/worden, maar als dat zo is, dan wordt 'ie, denk ik, wel 20..Inge O schreef:Voor ik ga gokken wil ik eerst nog even niet onbelangrijke info : waar komt pol vandaan?
Ik ookInge O schreef:oké, waarschijnlijk een 'ollander dus, dan gok ik op hussel x herder.kipo schreef:
Pol is zwervend aangetroffen in Zuid-Limburg en toen geschat op een jaar of 8, dan zou hij nu 11 moeten zijn/worden, maar als dat zo is, dan wordt 'ie, denk ik, wel 20..
Dapper schreef:Doet me wel wat denken aan een Västgötaspets. En dan gemengd met een Terriër (Husseltje).
Ik vind dat heel leuke hondjes, maar zoveel zie je die hier niet, dus de kans dat pol daar een kruising van is, lijkt me vrij klein.*Esther schreef:Ja, die Spets dus inderdaad. Echt die kleuren, de kortbenigheid en het karakter.
dat denk ik ook.Apple schreef:Corgi zie ik er zeker niet in.
Spets lijkt hij op, maar wel erg onwaarschijnlijk.
Ik zou zeggen iets met meer dan 2 verschillende rassen.