Voor het grootste deel mee eens, maar niet helemaalInge O schreef:helemaal mee eensrenee-uk schreef:en ik blijf zeggen dat dat meer aan de niet met zijn/haar hond meegroeiende baas ligt dan aan de hond.ranetje schreef: Fijn dat het zo goed gaat
Maar ............over 6 maanden (= 1 jaar en 4 maanden oud) is hij nog niet uit de puberteit![]()
Velen kunnen verhalen over trossen bananen in oren rond die leeftijd.
maar het is wel een prima kapstok om alles wat fout gaat aan op te hangen, die puberteit
.
wie bananen zaait zal trossen oogsten.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Geroyeerd van de puppycursus met Duitse Herder
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Geroyeerd van de puppycursus met Duitse Herder
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Uitglijden over de schil kan ook.ranetje schreef:Voor het grootste deel mee eens, maar niet helemaalInge O schreef:helemaal mee eensrenee-uk schreef:en ik blijf zeggen dat dat meer aan de niet met zijn/haar hond meegroeiende baas ligt dan aan de hond.ranetje schreef: Fijn dat het zo goed gaat
Maar ............over 6 maanden (= 1 jaar en 4 maanden oud) is hij nog niet uit de puberteit![]()
Velen kunnen verhalen over trossen bananen in oren rond die leeftijd.
maar het is wel een prima kapstok om alles wat fout gaat aan op te hangen, die puberteit
.
wie bananen zaait zal trossen oogsten.
-
doggielover
Jammer, jullie willen volgens mij dat het verkeerd gaat. Kan je zeggen dat het gewoon een schat van een hond is, zou hier filmpjes kunnen zetten van zijn gedrag maar heb erover nagedacht en ga het niet eens doen, het levert mij niks op, ik weet toch wel hoe lief hij is. En mocht ie ooit moeilijk worden, daar hebben we ook al 10 jaar mee gedeald met een moeilijke herder! Nu hebben we een lieffie!!
-
Corneliana
- Zeer actief
lief? daar is geen twijfel over. natuurlijk is ie lief. dat zijn alle honden. maar ik persoonlijk vind het zo sneu voor het lieve dier zelf als hij uit de band springt en daardoor door anderen als rothond wordt gezien. dat zou je toch niet willen dat iemand dat over je hond zegt? ik niet tenminste. misschien kun je gewoon een keer een objectief iemand een dagje mee laten lopen en het laten bekijken. die er goed verstand van heeft. dan hoor je vanzelf of er een probleem heeft en zo ja hoe je dat oplost. het zou toch te lullig voor je zijn als je met zo'n mooi beest er zo bekaaid vanaf komt want zo te horen ben je heel trots op hem. en terecht.doggielover schreef:Jammer, jullie willen volgens mij dat het verkeerd gaat. Kan je zeggen dat het gewoon een schat van een hond is, zou hier filmpjes kunnen zetten van zijn gedrag maar heb erover nagedacht en ga het niet eens doen, het levert mij niks op, ik weet toch wel hoe lief hij is. En mocht ie ooit moeilijk worden, daar hebben we ook al 10 jaar mee gedeald met een moeilijke herder! Nu hebben we een lieffie!!
en denk niet dat zoiets een afgang is want het is iets wat je voor je hond overhebt. niet omdat jij alles fout doet.
-
doggielover
Weer een poosje verder, het is gewoon een super lieve, zekere herder. Er is hier in huis met 5 honden nog geen onvertogen woord gevallen tussen de honden, hij doet alles goed! Wat kan mij het nou schelen wat andere mensen over mijn hond zeggen.... En naast de weg, ik krijg alleen maar positieve reacties, want het is gewoon een hele super lieve hond met een gouden karakter! Hij heeft geen probleem, dat grietje wat die cursus gaf heeft een probleem, mijn hond niet. Heerlijk ventje is het, nog steeds 31 januari wordt ie 1 jaar en wat een makkelijke pup en puber hebben we eraan gehad, zielsgelukkig zijn we met onze Duitser, is onze vierde en nog nooit zo'n makkelijke gehad. Hij is rustig, lief, zeker van zichzelf en natuurlijk waakt ie, daar is ie ook op gefokt, maar nooit een onvertogen blaf of snauw tegen andere honden, onze lieve schat is het, nooit zo'n makkelijke, beïnvloedbare herder gehad.Corneliana schreef:lief? daar is geen twijfel over. natuurlijk is ie lief. dat zijn alle honden. maar ik persoonlijk vind het zo sneu voor het lieve dier zelf als hij uit de band springt en daardoor door anderen als rothond wordt gezien. dat zou je toch niet willen dat iemand dat over je hond zegt? ik niet tenminste. misschien kun je gewoon een keer een objectief iemand een dagje mee laten lopen en het laten bekijken. die er goed verstand van heeft. dan hoor je vanzelf of er een probleem heeft en zo ja hoe je dat oplost. het zou toch te lullig voor je zijn als je met zo'n mooi beest er zo bekaaid vanaf komt want zo te horen ben je heel trots op hem. en terecht.doggielover schreef:Jammer, jullie willen volgens mij dat het verkeerd gaat. Kan je zeggen dat het gewoon een schat van een hond is, zou hier filmpjes kunnen zetten van zijn gedrag maar heb erover nagedacht en ga het niet eens doen, het levert mij niks op, ik weet toch wel hoe lief hij is. En mocht ie ooit moeilijk worden, daar hebben we ook al 10 jaar mee gedeald met een moeilijke herder! Nu hebben we een lieffie!!
en denk niet dat zoiets een afgang is want het is iets wat je voor je hond overhebt. niet omdat jij alles fout doet.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Nou prima tochdoggielover schreef:Weer een poosje verder, het is gewoon een super lieve, zekere herder. Er is hier in huis met 5 honden nog geen onvertogen woord gevallen tussen de honden, hij doet alles goed! Wat kan mij het nou schelen wat andere mensen over mijn hond zeggen.... En naast de weg, ik krijg alleen maar positieve reacties, want het is gewoon een hele super lieve hond met een gouden karakter! Hij heeft geen probleem, dat grietje wat die cursus gaf heeft een probleem, mijn hond niet. Heerlijk ventje is het, nog steeds 31 januari wordt ie 1 jaar en wat een makkelijke pup en puber hebben we eraan gehad, zielsgelukkig zijn we met onze Duitser, is onze vierde en nog nooit zo'n makkelijke gehad. Hij is rustig, lief, zeker van zichzelf en natuurlijk waakt ie, daar is ie ook op gefokt, maar nooit een onvertogen blaf of snauw tegen andere honden, onze lieve schat is het, nooit zo'n makkelijke, beïnvloedbare herder gehad.Corneliana schreef:lief? daar is geen twijfel over. natuurlijk is ie lief. dat zijn alle honden. maar ik persoonlijk vind het zo sneu voor het lieve dier zelf als hij uit de band springt en daardoor door anderen als rothond wordt gezien. dat zou je toch niet willen dat iemand dat over je hond zegt? ik niet tenminste. misschien kun je gewoon een keer een objectief iemand een dagje mee laten lopen en het laten bekijken. die er goed verstand van heeft. dan hoor je vanzelf of er een probleem heeft en zo ja hoe je dat oplost. het zou toch te lullig voor je zijn als je met zo'n mooi beest er zo bekaaid vanaf komt want zo te horen ben je heel trots op hem. en terecht.doggielover schreef:Jammer, jullie willen volgens mij dat het verkeerd gaat. Kan je zeggen dat het gewoon een schat van een hond is, zou hier filmpjes kunnen zetten van zijn gedrag maar heb erover nagedacht en ga het niet eens doen, het levert mij niks op, ik weet toch wel hoe lief hij is. En mocht ie ooit moeilijk worden, daar hebben we ook al 10 jaar mee gedeald met een moeilijke herder! Nu hebben we een lieffie!!
en denk niet dat zoiets een afgang is want het is iets wat je voor je hond overhebt. niet omdat jij alles fout doet.![]()
![]()
![]()
Django, ik hou super veel van je!!!!
Ik zou ook een probleem gehad hebben met jou op cursus overigens want dergelijk gedrag en zeker dat gekrijs zou ik echt niet accepteren... zowel niet als instructeur maar ook niet als medecursist.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Precies Malinois. De eigenaar heeft geen problemen met de hond, maar lijkt niet te begrijpen dat het gedrag van de hond wel hinderlijk is voor anderen. Boeit ook totaal niet want voor de ts is de hond perfect. Kan niets fout doen.
Klinkt een beetje als ouders die zo gek van hun kind zijn, dat ze totaal niets negatiefs er van willen zien ondanks het kind in kwestie een verwend kreng is dat anderen tot last is.
Klinkt een beetje als ouders die zo gek van hun kind zijn, dat ze totaal niets negatiefs er van willen zien ondanks het kind in kwestie een verwend kreng is dat anderen tot last is.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
was, het gedrag was hinderlijk
ik lees nergens dat het dat nog is
fijn dat ie zo lekker opdroogt doggielover

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
doggielover
Dank je wel Renée, het is een heerlijk ventje, en wat ze hier niet begrijpen is dat IK de cursus niet met hem deed maar mijn super rustige man, maakt niet uit we we hebben nog minimaal 1 jaar te gaan met zijn puberteit die overigens tot nu toe niks voorstelt, maar het is een heeeeeeerlijke hond, dus komt het wel goedrenee-uk schreef:was, het gedrag was hinderlijk
-
doggielover
Lees je eens in, hij doet het helemaal goed, ook buiten met andere honden.Branka schreef:Precies Malinois. De eigenaar heeft geen problemen met de hond, maar lijkt niet te begrijpen dat het gedrag van de hond wel hinderlijk is voor anderen. Boeit ook totaal niet want voor de ts is de hond perfect. Kan niets fout doen.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
dat heb je zelf in de hand natuurlijk.doggielover schreef:Dank je wel Renée, het is een heerlijk ventje, en wat ze hier niet begrijpen is dat IK de cursus niet met hem deed maar mijn super rustige man, maakt niet uit we we hebben nog minimaal 1 jaar te gaan met zijn puberteit die overigens tot nu toe niks voorstelt, maar het is een heeeeeeerlijke hond, dus komt het wel goedrenee-uk schreef:was, het gedrag was hinderlijk
consequent blijven, niet teveel vingers geven (en al zeker geen hele handen) en dan komt dat best in orde.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
doggielover
wat voor gekrijs mevrouw??? Heb sowieso de cursus niet gedaan en krijsen doe ik al helemaal niet, mafkees!!!!!malinois schreef:Nou prima tochdoggielover schreef:Weer een poosje verder, het is gewoon een super lieve, zekere herder. Er is hier in huis met 5 honden nog geen onvertogen woord gevallen tussen de honden, hij doet alles goed! Wat kan mij het nou schelen wat andere mensen over mijn hond zeggen.... En naast de weg, ik krijg alleen maar positieve reacties, want het is gewoon een hele super lieve hond met een gouden karakter! Hij heeft geen probleem, dat grietje wat die cursus gaf heeft een probleem, mijn hond niet. Heerlijk ventje is het, nog steeds 31 januari wordt ie 1 jaar en wat een makkelijke pup en puber hebben we eraan gehad, zielsgelukkig zijn we met onze Duitser, is onze vierde en nog nooit zo'n makkelijke gehad. Hij is rustig, lief, zeker van zichzelf en natuurlijk waakt ie, daar is ie ook op gefokt, maar nooit een onvertogen blaf of snauw tegen andere honden, onze lieve schat is het, nooit zo'n makkelijke, beïnvloedbare herder gehad.Corneliana schreef:lief? daar is geen twijfel over. natuurlijk is ie lief. dat zijn alle honden. maar ik persoonlijk vind het zo sneu voor het lieve dier zelf als hij uit de band springt en daardoor door anderen als rothond wordt gezien. dat zou je toch niet willen dat iemand dat over je hond zegt? ik niet tenminste. misschien kun je gewoon een keer een objectief iemand een dagje mee laten lopen en het laten bekijken. die er goed verstand van heeft. dan hoor je vanzelf of er een probleem heeft en zo ja hoe je dat oplost. het zou toch te lullig voor je zijn als je met zo'n mooi beest er zo bekaaid vanaf komt want zo te horen ben je heel trots op hem. en terecht.doggielover schreef:Jammer, jullie willen volgens mij dat het verkeerd gaat. Kan je zeggen dat het gewoon een schat van een hond is, zou hier filmpjes kunnen zetten van zijn gedrag maar heb erover nagedacht en ga het niet eens doen, het levert mij niks op, ik weet toch wel hoe lief hij is. En mocht ie ooit moeilijk worden, daar hebben we ook al 10 jaar mee gedeald met een moeilijke herder! Nu hebben we een lieffie!!
en denk niet dat zoiets een afgang is want het is iets wat je voor je hond overhebt. niet omdat jij alles fout doet.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou ook een probleem gehad hebben met jou op cursus overigens want dergelijk gedrag en zeker dat gekrijs zou ik echt niet accepteren... zowel niet als instructeur maar ook niet als medecursist.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
doggielover schreef:wat voor gekrijs mevrouw??? Heb sowieso de cursus niet gedaan en krijsen doe ik al helemaal niet, mafkees!!!!!malinois schreef:Nou prima tochdoggielover schreef:Weer een poosje verder, het is gewoon een super lieve, zekere herder. Er is hier in huis met 5 honden nog geen onvertogen woord gevallen tussen de honden, hij doet alles goed! Wat kan mij het nou schelen wat andere mensen over mijn hond zeggen.... En naast de weg, ik krijg alleen maar positieve reacties, want het is gewoon een hele super lieve hond met een gouden karakter! Hij heeft geen probleem, dat grietje wat die cursus gaf heeft een probleem, mijn hond niet. Heerlijk ventje is het, nog steeds 31 januari wordt ie 1 jaar en wat een makkelijke pup en puber hebben we eraan gehad, zielsgelukkig zijn we met onze Duitser, is onze vierde en nog nooit zo'n makkelijke gehad. Hij is rustig, lief, zeker van zichzelf en natuurlijk waakt ie, daar is ie ook op gefokt, maar nooit een onvertogen blaf of snauw tegen andere honden, onze lieve schat is het, nooit zo'n makkelijke, beïnvloedbare herder gehad.Corneliana schreef: lief? daar is geen twijfel over. natuurlijk is ie lief. dat zijn alle honden. maar ik persoonlijk vind het zo sneu voor het lieve dier zelf als hij uit de band springt en daardoor door anderen als rothond wordt gezien. dat zou je toch niet willen dat iemand dat over je hond zegt? ik niet tenminste. misschien kun je gewoon een keer een objectief iemand een dagje mee laten lopen en het laten bekijken. die er goed verstand van heeft. dan hoor je vanzelf of er een probleem heeft en zo ja hoe je dat oplost. het zou toch te lullig voor je zijn als je met zo'n mooi beest er zo bekaaid vanaf komt want zo te horen ben je heel trots op hem. en terecht.
![]()
![]()
![]()
kijk alleen nou al hoe je reageert...
Maar nogmaals ik zou dus waarschijnlijk ook problemen met je gehad hebben, niet zo zeer met je hond al had ik dat uitvallende gedrag ook niet geaccepteerd en had je ook wel wat meer aan mogen doen dan 5 minuten lang koekjes geven... maar jouw reacties hier spreken boekdelen... en daaruit weet ik meer dan genoeg.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
doggielover
Prima hoormalinois schreef:doggielover schreef:wat voor gekrijs mevrouw??? Heb sowieso de cursus niet gedaan en krijsen doe ik al helemaal niet, mafkees!!!!!malinois schreef:Nou prima tochdoggielover schreef: Weer een poosje verder, het is gewoon een super lieve, zekere herder. Er is hier in huis met 5 honden nog geen onvertogen woord gevallen tussen de honden, hij doet alles goed! Wat kan mij het nou schelen wat andere mensen over mijn hond zeggen.... En naast de weg, ik krijg alleen maar positieve reacties, want het is gewoon een hele super lieve hond met een gouden karakter! Hij heeft geen probleem, dat grietje wat die cursus gaf heeft een probleem, mijn hond niet. Heerlijk ventje is het, nog steeds 31 januari wordt ie 1 jaar en wat een makkelijke pup en puber hebben we eraan gehad, zielsgelukkig zijn we met onze Duitser, is onze vierde en nog nooit zo'n makkelijke gehad. Hij is rustig, lief, zeker van zichzelf en natuurlijk waakt ie, daar is ie ook op gefokt, maar nooit een onvertogen blaf of snauw tegen andere honden, onze lieve schat is het, nooit zo'n makkelijke, beïnvloedbare herder gehad.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou ook een probleem gehad hebben met jou op cursus overigens want dergelijk gedrag en zeker dat gekrijs zou ik echt niet accepteren... zowel niet als instructeur maar ook niet als medecursist.![]()
je doet het nu al muts...
kijk alleen nou al hoe je reageert...
Maar nogmaals ik zou dus waarschijnlijk ook problemen met je gehad hebben, niet zo zeer met je hond al had ik dat uitvallende gedrag ook niet geaccepteerd en had je ook wel wat meer aan mogen doen dan 5 minuten lang koekjes geven... maar jouw reacties hier spreken boekdelen... en daaruit weet ik meer dan genoeg.
I
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Het was haar man die de curcus deed,en jij ben ook niet de gemakkelijkste hoor malinoise 

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
hahaha dat weet ik wel zekerPepie schreef:Het was haar man die de curcus deed,en jij ben ook niet de gemakkelijkste hoor malinoise

- Pepie
- Zeer actief
Sportief opgevatmalinois schreef:hahaha dat weet ik wel zekerPepie schreef:Het was haar man die de curcus deed,en jij ben ook niet de gemakkelijkste hoor malinoiseHeb wel enige zelfkennis

-
Asta
Wat een ongelofelijk arrogante troela ben jij, het is nooit jouw probleem en dan anderen naar beneden schoppen terwijl jij een probleem had met een uitvallende herderdoggielover schreef:Weer een poosje verder, het is gewoon een super lieve, zekere herder. Er is hier in huis met 5 honden nog geen onvertogen woord gevallen tussen de honden, hij doet alles goed! Wat kan mij het nou schelen wat andere mensen over mijn hond zeggen.... En naast de weg, ik krijg alleen maar positieve reacties, want het is gewoon een hele super lieve hond met een gouden karakter! Hij heeft geen probleem, dat grietje wat die cursus gaf heeft een probleem, mijn hond niet. Heerlijk ventje is het, nog steeds 31 januari wordt ie 1 jaar en wat een makkelijke pup en puber hebben we eraan gehad, zielsgelukkig zijn we met onze Duitser, is onze vierde en nog nooit zo'n makkelijke gehad. Hij is rustig, lief, zeker van zichzelf en natuurlijk waakt ie, daar is ie ook op gefokt, maar nooit een onvertogen blaf of snauw tegen andere honden, onze lieve schat is het, nooit zo'n makkelijke, beïnvloedbare herder gehad.Corneliana schreef:lief? daar is geen twijfel over. natuurlijk is ie lief. dat zijn alle honden. maar ik persoonlijk vind het zo sneu voor het lieve dier zelf als hij uit de band springt en daardoor door anderen als rothond wordt gezien. dat zou je toch niet willen dat iemand dat over je hond zegt? ik niet tenminste. misschien kun je gewoon een keer een objectief iemand een dagje mee laten lopen en het laten bekijken. die er goed verstand van heeft. dan hoor je vanzelf of er een probleem heeft en zo ja hoe je dat oplost. het zou toch te lullig voor je zijn als je met zo'n mooi beest er zo bekaaid vanaf komt want zo te horen ben je heel trots op hem. en terecht.doggielover schreef:Jammer, jullie willen volgens mij dat het verkeerd gaat. Kan je zeggen dat het gewoon een schat van een hond is, zou hier filmpjes kunnen zetten van zijn gedrag maar heb erover nagedacht en ga het niet eens doen, het levert mij niks op, ik weet toch wel hoe lief hij is. En mocht ie ooit moeilijk worden, daar hebben we ook al 10 jaar mee gedeald met een moeilijke herder! Nu hebben we een lieffie!!
![]()
![]()
Verstandig van dat grietje, dat ze een paar tokkies heeft verwijderd uit de cursus aangezien ze toch het allemaal beter weten en kunnen.
En eerlijk gezegd, dat het nu fantastisch gaat, neem ik maar met een kilo zout.
- Pepie
- Zeer actief
Een paar tokkies nog wel,over anderen naar beneden schoppen gesproken 

- BaasInOpleiding
- Actief
- Mijn ras(sen): toevallig nu een Fox Terrier
3 a 4 jaar oud
reu
12-12-2012 gaan we samenwonen! - Aantal honden: 1
Hm.
*gaat maar even in de negeerstand bij op de man spelen "argumenten"....*
(Verkoopt Farm Food ook chill pilletjes voor de uitvallende baasjes...? :/ )
Peace men! *grijns*
Peace men! *grijns*
Onderzoek alles en behoud het goede
-
Loek
- Zeer actief
Gewoon lekker je ding doen, jij hebt geen problemen met je kanjer dus laat het je ook niet aanpraten door de forumgoden hier, gewoon lekker genieten van je honddoggielover schreef:Jammer, jullie willen volgens mij dat het verkeerd gaat. Kan je zeggen dat het gewoon een schat van een hond is, zou hier filmpjes kunnen zetten van zijn gedrag maar heb erover nagedacht en ga het niet eens doen, het levert mij niks op, ik weet toch wel hoe lief hij is. En mocht ie ooit moeilijk worden, daar hebben we ook al 10 jaar mee gedeald met een moeilijke herder! Nu hebben we een lieffie!!
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 2
Nou ehm ik heb dr pas ontmoet met de oudejaarswandeling en sorry maar dit laddertje gaat niet op.Jion schreef: Zei de oppertok van het forum die zelf met een patsende hond zit.
Niet voor baas en niet voor hond..
-
Loek
- Zeer actief
Nou die oppertok heeft anders zelf aangegeven dat ze dit probleem heeft dus heeft jou niet nodig om haar in bescherming te nemenIcecold81 schreef:Nou ehm ik heb dr pas ontmoet met de oudejaarswandeling en sorry maar dit laddertje gaat niet op.Jion schreef: Zei de oppertok van het forum die zelf met een patsende hond zit.
- dagmar88
- Zeer actief
Loek schreef:Nou die oppertok heeft anders zelf aangegeven dat ze dit probleem heeft dus heeft jou niet nodig om haar in bescherming te nemenIcecold81 schreef:Nou ehm ik heb dr pas ontmoet met de oudejaarswandeling en sorry maar dit laddertje gaat niet op.Jion schreef: Zei de oppertok van het forum die zelf met een patsende hond zit.
Beetje raar om iemand op die manier aan te spreken als je naar jezelf kijkt, niet?
En verder is het alleen maar heel fijn wanneer mensen beseffen dat er een probleem is en dat proberen op te lossen.
Van Doggielover verder geen idee hoor, daar lees ik te weinig van.
Maar dat de baas geen probleem heeft met de hond betekent niet dat dat er ook niet is.
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Ik neem dr niet in bescherming ik geef mn mening. Ik heb r gezien en ik vind dr geen tokkie en dr hond vond ik geen patsende hond tegenover de mijne.Loek schreef:Nou die oppertok heeft anders zelf aangegeven dat ze dit probleem heeft dus heeft jou niet nodig om haar in bescherming te nemenIcecold81 schreef:Nou ehm ik heb dr pas ontmoet met de oudejaarswandeling en sorry maar dit laddertje gaat niet op.Jion schreef: Zei de oppertok van het forum die zelf met een patsende hond zit.
Enne weet niet hoor, maarre heb jou niet nodig om mij te vertellen wat ik hier wel of niet neer typ wieslip!
-
Asta
Oh ja hoor, dat doet ze af en toe aan de lijn en probeer ik op te lossen. Maar de kans krijgt ze niet om te patsen/ hond aan te kunnen vallen. En ik vind realistisch zijn en weten wat je aan de lijn heb best belangrijk.Jion schreef:Zei de oppertok van het forum die zelf met een patsende hond zit.Asta schreef:Wat een ongelofelijk arrogante troela ben jij, het is nooit jouw probleem en dan anderen naar beneden schoppen terwijl jij een probleem had met een uitvallende herderdoggielover schreef:Weer een poosje verder, het is gewoon een super lieve, zekere herder. Er is hier in huis met 5 honden nog geen onvertogen woord gevallen tussen de honden, hij doet alles goed! Wat kan mij het nou schelen wat andere mensen over mijn hond zeggen.... En naast de weg, ik krijg alleen maar positieve reacties, want het is gewoon een hele super lieve hond met een gouden karakter! Hij heeft geen probleem, dat grietje wat die cursus gaf heeft een probleem, mijn hond niet. Heerlijk ventje is het, nog steeds 31 januari wordt ie 1 jaar en wat een makkelijke pup en puber hebben we eraan gehad, zielsgelukkig zijn we met onze Duitser, is onze vierde en nog nooit zo'n makkelijke gehad. Hij is rustig, lief, zeker van zichzelf en natuurlijk waakt ie, daar is ie ook op gefokt, maar nooit een onvertogen blaf of snauw tegen andere honden, onze lieve schat is het, nooit zo'n makkelijke, beïnvloedbare herder gehad.Corneliana schreef: lief? daar is geen twijfel over. natuurlijk is ie lief. dat zijn alle honden. maar ik persoonlijk vind het zo sneu voor het lieve dier zelf als hij uit de band springt en daardoor door anderen als rothond wordt gezien. dat zou je toch niet willen dat iemand dat over je hond zegt? ik niet tenminste. misschien kun je gewoon een keer een objectief iemand een dagje mee laten lopen en het laten bekijken. die er goed verstand van heeft. dan hoor je vanzelf of er een probleem heeft en zo ja hoe je dat oplost. het zou toch te lullig voor je zijn als je met zo'n mooi beest er zo bekaaid vanaf komt want zo te horen ben je heel trots op hem. en terecht.
![]()
![]()
die de eerste 5 minuten zich moest laten gelden in de les.
Verstandig van dat grietje, dat ze een paar tokkies heeft verwijderd uit de cursus aangezien ze toch het allemaal beter weten en kunnen.
En eerlijk gezegd, dat het nu fantastisch gaat, neem ik maar met een kilo zout.
Mwah oppertok, ff goed in het spiegeltje kijken
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
[quote="BaasInOpleiding"]Hm.
/quote]
ha,ha,ha, die is goed
of de baasjes aan de bachbloesem therapie
/quote]
ha,ha,ha, die is goed
of de baasjes aan de bachbloesem therapie
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Hee, jij leert snel zeg! Hihi, sommige mensen hier zouden wel een oxazepammetje kunnen gebruiken inderdaad.BaasInOpleiding schreef:Hm.
Peace men! *grijns*
- BaasInOpleiding
- Actief
- Mijn ras(sen): toevallig nu een Fox Terrier
3 a 4 jaar oud
reu
12-12-2012 gaan we samenwonen! - Aantal honden: 1
Fizgig ja ben door de komst van de hond in één klap gedwongen om van denker naar doener te gaan 
De honden die ik zoal tegenkom zijn een open boek, niet dat ik al perfect hondenlichaamstaal kan lezen, maar of de baasjes hun verstand gebruiken en/of voor rede vatbaar zijn dat is altijd maar afwachten, ik ga dr in ieder geval niet direct van uit dat dat wel het geval zal zijn.
Wat ik opvallend vind is dat de grotere honden hier uit de buurt stukken beter opgevoed zijn dan die kleine eenhapscrackers, onze hond stopt ze bij wijze van spreken zó in zn holle kies, maar een kabaal dat (veel van) die beestjes kunnen maken vanaf de overkant van de straat!
De honden die ik zoal tegenkom zijn een open boek, niet dat ik al perfect hondenlichaamstaal kan lezen, maar of de baasjes hun verstand gebruiken en/of voor rede vatbaar zijn dat is altijd maar afwachten, ik ga dr in ieder geval niet direct van uit dat dat wel het geval zal zijn.
Wat ik opvallend vind is dat de grotere honden hier uit de buurt stukken beter opgevoed zijn dan die kleine eenhapscrackers, onze hond stopt ze bij wijze van spreken zó in zn holle kies, maar een kabaal dat (veel van) die beestjes kunnen maken vanaf de overkant van de straat!
Onderzoek alles en behoud het goede
-
Corneliana
- Zeer actief
is idd zo. dat keffen...BaasInOpleiding schreef:Fizgig ja ben door de komst van de hond in één klap gedwongen om van denker naar doener te gaan