carine schreef:Juno had "watergolfjes" maar zo geen bérgen

Bij haar vorige dracht (2e filmpje) was haar buik precies een waterbed

maar inderdaad zoals dit had ik nog nooit niet gezien
Marjoleine schreef:Ik weet nog dat Isabel ook een wandelende bult had, die had er toen twee.
Kwamen er keurig op tijd uitgeplopt ook.
ik heb Guapa's bult sinds vorige week zaterdag niet meer gezien, mijn vriend heeft hem maandag toen ik was werken nog wel ff gezien dacht hij, maar verder niet
je ziet aan Guapa ook echt niets, ja ze heeft wat hangtieten, maar die heeft ze na elke loopsheid wel, het enige dat echt anders is, is dat madam schooit echt gigantisch
wij gaan altijd door de keuken naar de gang waar de slaapkamer en zo is (alles is hier beneden) en ze staat altijd gelijk achter je als je richting de keuken gaat, ze moest maar eens iets missen
verder wint ze mijn vriend gigantisch rond haar poot en hij trapt er kei hard in, madam zeurt, piept,zaagt als ik niet thuis/wakker ben en hij vind dat "zielig" en geeft altijd toe, met als resultaat dat ik maandag thuis kwam van het werk en Guapa samen met hem op de bank lag
bij haar vorige nest, was ze exact na 63 dagen vanaf de 1ste keer KI bevallen, dus ben benieuwd hoe het nu gaat zijn, morgen maar eens met mijn baas praten ivm vakantie, want eigenlijk ging ik er van uit dat ze niet drachtig was en had geen vakantie gevraagd. nu hopen dat het alsnog kan, maar normaal zou dat geen probleem moeten zijn