Ze mag ook de naam opperreldel krijgenLoek schreef:Nou die oppertok heeft anders zelf aangegeven dat ze dit probleem heeft dus heeft jou niet nodig om haar in bescherming te nemenIcecold81 schreef:Nou ehm ik heb dr pas ontmoet met de oudejaarswandeling en sorry maar dit laddertje gaat niet op.Jion schreef: Zei de oppertok van het forum die zelf met een patsende hond zit.
Niet voor baas en niet voor hond..
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Geroyeerd van de puppycursus met Duitse Herder
Moderator: moderatorteam
-
Ήυs
Re: Geroyeerd van de puppycursus met Duitse Herder
-
Asta
Oh kijk fans
ik verzamel ze hoor, ga door ga door 
- BaasInOpleiding
- Actief
- Mijn ras(sen): toevallig nu een Fox Terrier
3 a 4 jaar oud
reu
12-12-2012 gaan we samenwonen! - Aantal honden: 1
Alle gekheid op n stokje: Hoe is het nu Doggielover? Heb je een andere puppycursus gevonden? Kleiner klasje, begripvollere/communicatievere (lijkt me dat je eerst ff in overleg treedt voordat je tot royeren overgaat) trainer?
Ben gewoon errug nieuwsgierig aangelegd (hond en baasje hoeven niet meer op elkaar te gaan lijken want dat doen we al haha!)
Ben gewoon errug nieuwsgierig aangelegd (hond en baasje hoeven niet meer op elkaar te gaan lijken want dat doen we al haha!)
Onderzoek alles en behoud het goede
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Prachtig dan ook dat het Loek en Fafo zijnAsta schreef:Oh kijk fans![]()
![]()
ik verzamel ze hoor, ga door ga door
Daar kun je toch blij mee zijn met zulke fans
- dagmar88
- Zeer actief
Doggielover heeft haar account opgezegd.BaasInOpleiding schreef:Alle gekheid op n stokje: Hoe is het nu Doggielover? Heb je een andere puppycursus gevonden? Kleiner klasje, begripvollere/communicatievere (lijkt me dat je eerst ff in overleg treedt voordat je tot royeren overgaat) trainer?
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
bovendien is het is een oud topic en is de hond geen pup meer.dagmar88 schreef:Doggielover heeft haar account opgezegd.BaasInOpleiding schreef:Alle gekheid op n stokje: Hoe is het nu Doggielover? Heb je een andere puppycursus gevonden? Kleiner klasje, begripvollere/communicatievere (lijkt me dat je eerst ff in overleg treedt voordat je tot royeren overgaat) trainer?
staat er allemaal

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- BaasInOpleiding
- Actief
- Mijn ras(sen): toevallig nu een Fox Terrier
3 a 4 jaar oud
reu
12-12-2012 gaan we samenwonen! - Aantal honden: 1
Oeps excuse me
(zal nog wel vaker voorkomen dat ik niet goed op zit te letten.... Wéér n overeenkomst tussen hond en mij haha!)
(zal nog wel vaker voorkomen dat ik niet goed op zit te letten.... Wéér n overeenkomst tussen hond en mij haha!)
Onderzoek alles en behoud het goede
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Die was toch al aan jou vergeven?Fafo schreef:Ze mag ook de naam opperreldel krijgenLoek schreef:Nou die oppertok heeft anders zelf aangegeven dat ze dit probleem heeft dus heeft jou niet nodig om haar in bescherming te nemenIcecold81 schreef:Nou ehm ik heb dr pas ontmoet met de oudejaarswandeling en sorry maar dit laddertje gaat niet op.Jion schreef: Zei de oppertok van het forum die zelf met een patsende hond zit.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 2
Ariane schreef:Die was toch al aan jou vergeven?Fafo schreef:
Ze mag ook de naam opperreldel krijgen
- dagmar88
- Zeer actief
Ariane schreef:Die was toch al aan jou vergeven?Fafo schreef:Ze mag ook de naam opperreldel krijgenLoek schreef:Nou die oppertok heeft anders zelf aangegeven dat ze dit probleem heeft dus heeft jou niet nodig om haar in bescherming te nemenIcecold81 schreef: Nou ehm ik heb dr pas ontmoet met de oudejaarswandeling en sorry maar dit laddertje gaat niet op.
-
Asta
Nee joh fofo is de opper yoyo, weet je wel van het komen en gaan

- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Oooohhhhh, die linker meneerTara schreef:Ariane schreef:Die was toch al aan jou vergeven?Fafo schreef:Ze mag ook de naam opperreldel krijgenLoek schreef: Nou die oppertok heeft anders zelf aangegeven dat ze dit probleem heeft dus heeft jou niet nodig om haar in bescherming te nemen
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
- jolanda.S
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
-
Ήυs
Ja. Ik wist al dat ik het éigenlijk al niet kon zeggen maar dat zij het zegt is echt nóg kanslozerdagmar88 schreef:Ariane schreef:Die was toch al aan jou vergeven?Fafo schreef:Ze mag ook de naam opperreldel krijgenLoek schreef: Nou die oppertok heeft anders zelf aangegeven dat ze dit probleem heeft dus heeft jou niet nodig om haar in bescherming te nemen
Nou nog mooier.
Je bedoelt een Jojo?Asta schreef:Nee joh fofo is de opper yoyo, weet je wel van het komen en gaan![]()
![]()
'Yoyo' is wat anders. Maar je hebt nogal moeite met dat soort woorden. Mijn gebruikersnaam vind je ook al een hele opgave.
-
Ήυs
En ik zie jou er ook altijd tussen verschijnenTara schreef:Jemig, wat zijn jullie een stel kleuters met elkaar zeg!
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Je bent weer helemaal terug hè J..Fafo schreef:En ik zie jou er ook altijd tussen verschijnenTara schreef:Jemig, wat zijn jullie een stel kleuters met elkaar zeg!

-
Ήυs
Waarom reageer jij alleen op mijn berichten als je iets te zeiken hebt Thom? Op andere berichten reageer je weinig tot niet. Maar met dit soort dingen ben je er altijd als de kippen bij.thom schreef:Je bent weer helemaal terug hè J..Fafo schreef:En ik zie jou er ook altijd tussen verschijnenTara schreef:Jemig, wat zijn jullie een stel kleuters met elkaar zeg!
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb niets te zeiken hoor, verre van dat, maar het viel me ineens op vandaar.Fafo schreef:Waarom reageer jij alleen op mijn berichten als je iets te zeiken hebt Thom? Op andere berichten reageer je weinig tot niet. Maar met dit soort dingen ben je er altijd als de kippen bij.thom schreef:Je bent weer helemaal terug hè J..Fafo schreef:En ik zie jou er ook altijd tussen verschijnenTara schreef:Jemig, wat zijn jullie een stel kleuters met elkaar zeg!

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Je hebt helemaal gelijk ook..Nanna schreef:La gaan. Straks is het weer gillen, stampvoeten en krijsend van het forum verdwijnen.
Om daarna á la Heintje Davids weer terug te kerenOnder wéér een andere naam

-
Asta
-
Loek
- Zeer actief
Foutje meneer Thom ? ze heet Fafo en heeft ook verzocht om dat zo te houdenthom schreef:Je bent weer helemaal terug hè J..Fafo schreef:En ik zie jou er ook altijd tussen verschijnenTara schreef:Jemig, wat zijn jullie een stel kleuters met elkaar zeg!
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Je kan zoveel willen. Ik wens ook niet (meer) met mijn eigen naam te worden aan gesproken. Gebruikersnaam veranderd, eigen naam uit ondertitel weg en er is nauwelijks een hond die daar rekening mee houdtLoek schreef:Foutje meneer Thom ? ze heet Fafo en heeft ook verzocht om dat zo te houdenthom schreef:Je bent weer helemaal terug hè J..Fafo schreef:En ik zie jou er ook altijd tussen verschijnenTara schreef:Jemig, wat zijn jullie een stel kleuters met elkaar zeg!
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Gelukkig schrijven er geen honden op het forum.Asterix schreef:en er is nauwelijks een hond die daar rekening mee houdt

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Je weet nooit wat je hond, buiten je zicht, uitspooktmoosje schreef:Gelukkig schrijven er geen honden op het forum.Asterix schreef:en er is nauwelijks een hond die daar rekening mee houdt![]()
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Héél soms danTara schreef:Nouuuu.... "altijd"....Fafo schreef:En ik zie jou er ook altijd tussen verschijnenTara schreef:Jemig, wat zijn jullie een stel kleuters met elkaar zeg!
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.