je zag door de volle darmen ook gewoon haar achterkant/onderkantJessica3787 schreef:Nou dat weet ik niet, maar het lijkt toch verdacht veel op een pup in dat filmpje...Inge O schreef:denk je nu echt dat volle darmen bot kunnen verbergen op rx?Jessica3787 schreef:Heb je de RX ook meegekregen? Misschien dat de DA niet goed kijkt? Stel je voor dat er slechts een heel klein stukje pup te zien is door hele volle darmen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Guapjes gekke bult/ geen pups op de RX te zien
Moderator: moderatorteam
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
Re: Guapjes gekke bult/ geen pups op de RX te zien
-
Jessica3787
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Terriermixje
- Aantal honden: 1
Het lijkt wel een Engelse detective: Guapa en het mysterie van de bewegende bult....vania schreef:je zag door de volle darmen ook gewoon haar achterkant/onderkantJessica3787 schreef:Nou dat weet ik niet, maar het lijkt toch verdacht veel op een pup in dat filmpje...Inge O schreef:denk je nu echt dat volle darmen bot kunnen verbergen op rx?Jessica3787 schreef:Heb je de RX ook meegekregen? Misschien dat de DA niet goed kijkt? Stel je voor dat er slechts een heel klein stukje pup te zien is door hele volle darmen?![]()
Die hond van jou is net de Bermuda Driehoek
- vania
- Zeer actief
Jessica3787 schreef:Het lijkt wel een Engelse detective: Guapa en het mysterie van de bewegende bult....vania schreef:je zag door de volle darmen ook gewoon haar achterkant/onderkantJessica3787 schreef:Nou dat weet ik niet, maar het lijkt toch verdacht veel op een pup in dat filmpje...Inge O schreef: denk je nu echt dat volle darmen bot kunnen verbergen op rx?![]()
Die hond van jou is net de Bermuda Driehoek
Wij hebben trouwens na dit alles besloten om Guapa niet meer te laten dekken.
-
Jessica3787
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Terriermixje
Dat is dan wel weer jammervania schreef:Jessica3787 schreef:Het lijkt wel een Engelse detective: Guapa en het mysterie van de bewegende bult....vania schreef:je zag door de volle darmen ook gewoon haar achterkant/onderkantJessica3787 schreef: Nou dat weet ik niet, maar het lijkt toch verdacht veel op een pup in dat filmpje...![]()
Die hond van jou is net de Bermuda Driehoek![]()
![]()
![]()
- vania
- Zeer actief
Ja, maar wel beter, Guapa heeft een nest van 11 gehad, waar geweldig leuke honden van zijn gekomenJessica3787 schreef:Dat is dan wel weer jammervania schreef:Jessica3787 schreef:Het lijkt wel een Engelse detective: Guapa en het mysterie van de bewegende bult....vania schreef: je zag door de volle darmen ook gewoon haar achterkant/onderkant![]()
Die hond van jou is net de Bermuda Driehoek![]()
![]()
![]()
maar haar drachtig laten worden is enorm moeilijk
de aller 1ste keer dat ze gedekt werd, was ze drachtig, heeft heel het nest geresorbeerd
de 2e keer dat ze gedekt werd, was ze niet drachtig, de 3e keer wel
dit was ook weer de 2e poging en dan houd het ook op, ik kan wel blijven proberen, maar daar schiet ik niet heel veel mee op
- Dalmarieke
- Actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
en haar laten controleren van binnen, controleren op een bacterie voor het dekken en herpes enten misschien?
- vania
- Zeer actief
Dat zou ik inderdaad kunnen doen (controleren), maar daar moet ik het met mijn wederhelft nog eens over hebben.Dalmarieke schreef:en haar laten controleren van binnen, controleren op een bacterie voor het dekken en herpes enten misschien?
Herpes is tijdens de dracht enten niet? daar ben ik wat huiverig voor, geen idee waarom trouwens hoor, maar Guapa vind aan de da ook helemaal niets (sowieso al niet aan mensen die boenk-bats-aan haar lijf zitten) en aangezien ze haar 1ste nest resorbeerde een paar dagen na de echo, heb ik wat schrik dat ze dat dan weer zou doen???
Ik heb een prachtige dochter van Guapa, waar ik eventueel, mits de onderzoeken goed zijn, mee verder kan
- Nel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
Nou, ik kan me je beslissing goed voorstellen,want dit was ook maar een zenuwslopend gebeuren!!
- carine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
het is jammer idd maar telkens zo'n getob om drachtig te raken is ook maar niks hé...ik begrijp je beslissing.
carine, giorgio,juno, nigra (+) en de knabbelbeesten

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto
- Dalmarieke
- Actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Bij mijn fertilititskliniek kiezen ze ervoor te enten een week na de dekking en tijdens de dracht(4 wk ong)....vania schreef:Dat zou ik inderdaad kunnen doen (controleren), maar daar moet ik het met mijn wederhelft nog eens over hebben.Dalmarieke schreef:en haar laten controleren van binnen, controleren op een bacterie voor het dekken en herpes enten misschien?
Herpes is tijdens de dracht enten niet? daar ben ik wat huiverig voor, geen idee waarom trouwens hoor, maar Guapa vind aan de da ook helemaal niets (sowieso al niet aan mensen die boenk-bats-aan haar lijf zitten) en aangezien ze haar 1ste nest resorbeerde een paar dagen na de echo, heb ik wat schrik dat ze dat dan weer zou doen???
Ik heb een prachtige dochter van Guapa, waar ik eventueel, mits de onderzoeken goed zijn, mee verder kan
Maar als je een mooie dochter hebt, en het levert elke keer zo`n gedoe op, kan ik zo`n beslissing ook wel begrijpen...soms mag het gewoon niet zo zijn en wellicht is er een reden voor..
- vania
- Zeer actief
is zo hoor, ik zit altijd te denken, ja ze is drachtig om dan 10 min later weer te twijfelen, zoals bij haar nestjecarine schreef:het is jammer idd maar telkens zo'n getob om drachtig te raken is ook maar niks hé...ik begrijp je beslissing.
maar ook nu, ik ging er van uit dat ze niet drachtig was en dan zie je ineens zo een bult op haar buik zitten en ga je toch hopen, tot de RX die dan niets laat zien
door de eerder ervaring met Guapa drachtig bij de DA zie ik dat niet echt zittenDalmarieke schreef:Bij mijn fertilititskliniek kiezen ze ervoor te enten een week na de dekking en tijdens de dracht(4 wk ong)....vania schreef:Dat zou ik inderdaad kunnen doen (controleren), maar daar moet ik het met mijn wederhelft nog eens over hebben.Dalmarieke schreef:en haar laten controleren van binnen, controleren op een bacterie voor het dekken en herpes enten misschien?
Maar als je een mooie dochter hebt, en het levert elke keer zo`n gedoe op, kan ik zo`n beslissing ook wel begrijpen...soms mag het gewoon niet zo zijn en wellicht is er een reden voor..
Ik heb de indruk (stom hoor) dat Guapa alleen Darko goed genoeg vind, elke andere reu, klopt ze van het kaske naar de muur om hem dan toe te laten, maar een groot deel van de reuen knapt dan dus af (wat ik heel goed snap hoor)
bij Darko doet ze dat niet