Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sledehondenleed, teken aub de petitie
Moderator: moderatorteam
- Yaika
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador, ruwharige teckel
- Aantal honden: 2
Re: Sledehondenleed, teken aub de petitie
ook erg laat, maar getekend!
"Als je op de witte lijn blijft rijden, rij je altijd goed"
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Siberische Husky
Ja heel mooi begin! Hopelijk gaat die advocaat ook op zijn b*k en blijft de boete gehandhaaft!Angelique. schreef:Mooi begin he
Ik wist niet zeker of jullie het artikel hadden gelezen en ik zag dat Martijn online was dus maar even doorgegeven.
Maar dankzij jullie inzet is het zover kunnen komen Liek. Hulde

- Frouke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell en Border Collie
Even dit topic weer omhoog halen, ik kwam op vakantieveilingen een aanbieding tegen van een huskytocht in Zeeland, omgeving Breskens. Vraag me af of dit dezelfde is, gezien de plaats zal het haast wel. Dit is de link op vakantieveilingen (weet alleen niet of die het nog doet als de veiling gesloten is)Angelique. schreef:Helaas is er weer een malloot opgestaan![]()
http://www.husky-event.eu/Husky_-_Event ... tives.html
We zijn al maanden bezig om deze man te stoppen, hij doet trektochten, op zich natuurlijk prima maar NIET in de zomer, tig keer per dag over bloedheet asfalt, 5 mensen op de kar die getrokken word door max 6 hondjesde honden moeten gewoon lopen ook al is het 27 graden, de constructie halsband/tuig/neklijn is ook niet voor niets zoals die is bij deze mensen, ze hebben geen keus ze moeten wel meelopen anders worden ze gekeeld
dat is niet het enige wat er aan short bij deze meneer helaas kan ik over al het andere niets loslaten vanwege de onderzoeken die lopen maar echt geloof me het is erg
![]()
Maar ja nederland met zijn fijne wetten en regeltjes maakt het haast onmogelijk deze man te stoppen, vandaar dat we het nu via de media/politiek gaan proberen.
Ik wil jullie vragen deze petitie te ondertekenen:
http://www.petitiesonline.nl/petitie/st ... n-leed/555
Het eerste kleine stapje is genomen, maar er zijn nog vele stappen te nemen om hem echt te laten stoppen, inmiddels zijn er behoorlijk wat krantenberichten te vinden over deze "farm" dit is er 1 van, dit gaat om de golden die ook in 1 van de teams loopt en dat mag wettelijk niet, foutje bedankt eikel![]()
Hopelijk een stap in de goede richting, we willen nu wel is resultaten zien
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=20372
https://www.vakantieveilingen.nl/dagje- ... tocht.html
De aanbieder op vakantieveilingen is experiencegift.nl, via hen kun je allerlei soorten uitstapjes boeken. Het is nu wel geen 30 graden, maar een dierenbeul blijft een dierenbeul en dan wil ik er nog wel een mailtje aan vv aan wagen. Moet alleen wel zeker weten dat het dezelfde is....
- Helster
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Huskyherdervuilnikbakje
- Aantal honden: 1
Getekend!

.. .. .. Bij problemen groot of klein ,. ik zal er altijd voor jullie zijn !!