Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
jeetje Carmen, lees het nu allemaal pas... Wat een horrorbegin van het jaar voor je...
Gecondoleerd met het overlijden van je zus. En tevens gecondoleerd met het overlijden van de prachtige pupjes. Ik hoop dat mams zelf snel opknapt en er doorheen komt... Wat een ellende!
En jij denkt na over werken? Doe even normaal joh, ga eerst maar eens een beetje voor jezelf zorgen nu! Je loopt jezelf anders enorm voorbij
zoals boven beschreven, gruwelijk op zoek naar haar puppen.....helaas, dus gewoon veel afleiding geven, maar dat kan ik zelf ook wel gebruiken, dus dat scheelt....
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
zoals boven beschreven, gruwelijk op zoek naar haar puppen.....helaas, dus gewoon veel afleiding geven, maar dat kan ik zelf ook wel gebruiken, dus dat scheelt....
Dan breekt je hart toch.....
Nogmaals heel veel sterkte met alles.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Pfff, wat zal je je dan machteloos voelen .
Doet ze bijtwerk? Kan soms ook effe helpen om ze dan effe goed te jutten en 'over de rooie' te laten gaan in bijtwerk, afleiding to the extreme, zeg maar. Als haar gezondheid dat toelaat, natuurlijk.
Nou ja, en kan me voorstellen dat jij ook wel wat zou kunnen slopen.
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection. Just like the moon, you're always there, watching.
Doet ze bijtwerk? Kan soms ook effe helpen om ze dan effe goed te jutten en 'over de rooie' te laten gaan in bijtwerk, afleiding to the extreme, zeg maar. Als haar gezondheid dat toelaat, natuurlijk.
bijtwerk is dr leven , maar ik loop ook op t end//
bijtwerk is dr leven , maar ik loop ook op t end//
Begrijp ik ...
Stom dat we zo ver zitten... Als we wat kunnen betekenen, in any way...
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection. Just like the moon, you're always there, watching.
Perle is zo lief om Medusa tijdelijk op te vangen zodat ze even volledig uit deze omgeving is (& dus ook niet meer op zoek gaat naar haar pups hopelijk) en tot rust kan komen.....vanmiddag komt ze haar halen, geweldig lief....
crutz schreef:Perle is zo lief om Medusa tijdelijk op te vangen zodat ze even volledig uit deze omgeving is (& dus ook niet meer op zoek gaat naar haar pups hopelijk) en tot rust kan komen.....vanmiddag komt ze haar halen, geweldig lief....
crutz schreef:Perle is zo lief om Medusa tijdelijk op te vangen zodat ze even volledig uit deze omgeving is (& dus ook niet meer op zoek gaat naar haar pups hopelijk) en tot rust kan komen.....vanmiddag komt ze haar halen, geweldig lief....
Jeetje, zit net dit hele topic door te lezen en weet ff niet goed wat ik moet zeggen....
Heel veel sterkte met het verwerken van alles wat je nu overkomt.
Fijn dat Medusa nu opgevangen wordt, dan kun jij je zorgen over haar hopelijk een beetje los laten en tijd voor jezelf nemen.
Nogmaals, heel veel sterkte!
o dat is geweldig lief zeg...voor jou nu ook effe een zorg minder...denk om jezelf hé!
carine, giorgio,juno, nigra (+) en de knabbelbeesten