Ik zou graag willen starten met onze kleine Yindi, maar ik zie het niet zitten om met haar eerst drie gehoorzaamheids cursussen te moeten doorlopen. Ik wil echt alleen voor het plezier gaan

Moderator: moderatorteam
Jawel, en basiscommando's kent ze ook echt wel. Ik heb inmiddels al 15 jaar gehoorzaamheidscursussen achter de rug met onze RottweilersTulp schreef:Maar het is toch logisch dat je hond eerst de basiscommando's kent voordat je je hond los gooit in een groep? En heb jij geen plezier in gehoorzaamheidslessen?
De opzet van de cursus is precies wat ik zoek! Het is alleen een half uur rijden enkele reis, dat is wel wat ver. Dus als er iemand iets weet dichterbij? Graag! Maar dit is al een hele goede optieLysette schreef:Ik weet niet of Eindhoven te doen is? Anders is de sport puppy cursus van Dogaction misschien wat?
( www.dogaction.nl)
een half uur te ver? Als het een goede hondenschool is went het zo hoorYoughie schreef:De opzet van de cursus is precies wat ik zoek! Het is alleen een half uur rijden enkele reis, dat is wel wat ver. Dus als er iemand iets weet dichterbij? Graag! Maar dit is al een hele goede optieLysette schreef:Ik weet niet of Eindhoven te doen is? Anders is de sport puppy cursus van Dogaction misschien wat?
( www.dogaction.nl)
Youghie schreef:De opzet van de cursus is precies wat ik zoek! Het is alleen een half uur rijden enkele reis, dat is wel wat ver. Dus als er iemand iets weet dichterbij? Graag! Maar dit is al een hele goede optieLysette schreef:Ik weet niet of Eindhoven te doen is? Anders is de sport puppy cursus van Dogaction misschien wat?
( www.dogaction.nl)