frank-bobby schreef:Sanne!! schreef:Gefeliciteerd..
Hebben ze het ook naar hun zin of doet dat er eigenelijk niet toe?
ja hoor ze hebben het prima naar hun zin
en weten ook precies wat er van ze verwacht wordt
dus geen bange angstige honden hier
er mag hier best veel maar er zijn wel grenzen en regels
en hier geld gewoon wie niet luisteren wilt moet maar voelen
ik zie dit gewoon als kort maar wel duidelijk voor ze
en mischijn lijkt het voor jou een strafkamp hier maar dat is het echt niet
en de dingen die ik wil die gewoon uitgevoerd moeten worden gebeuren ook hoe dan ook
Haha!
Wat ben je toch een stoer jongentje. Loop je ook wel eens met je honden? Of laat je ze alleen naar buiten voor een pies en poep rondje? Of misschien dat niet eens? Gewoon de tuin in?
Dat je op het gebied van fokken kansloos bent wist iedereen al. Maar qua opvoeding en trainen blijkt het ook dramatisch.
God wat zou ik graag spontaan langs komen om te kijken hoe het bij jou allemaal geregeld is.
En wat de GT betreft. Hier donder ik ze ook van de bank, want ze mogen er niet op. Maar ik heb dan ook gewoon normaal stabiele honden. Ik word boos van haar aanpak, de hond is angstig en ze begint al met eroverheen te buigen. Beest wordt van de bank af getrokken en moet dan ook nog zich helemaal overgeven. En dan is het goed volgens haar?
Nou. Ik wed dat het vertrouwen nu nog minder is in mensen als daar voor. En dan lees ik hier weer reacties van mensen die zeggen 'denk je dat een hond lief zou reageren op een hond die angst agressie vertoond'
Dat vind ik altijd van die domme uitspraken. Laat mij de eerste zijn die de hand mag schudden van degene die precies zo kan corrigeren en communiceren als een hond
Ik snap niet wat er mis is met meer geduld te hebben en het vertrouwen te winnen van deze hond. En als je daar het geduld niet voor op kan brengen moet je zo'n hond niet in huis nemen/houden. Wat ik er nou mooier als zo'n hond je gaat vertrouwen en vrijwillig naar je wilt luisteren, gewoon omdat jij zijn baasje bent en het goed is. Ook met geduld en respect kan je duidelijk zijn. Daar hoef je geen dominante bitch voor te worden.
En niks mis met Uggs trouwens