Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oriëntatie herplaats herderteefje...Update

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

chrico
Zeer actief

Re: Oriëntatie herplaats herderteefje...Update

Ongelezen bericht door chrico »

Joy C schreef:
chrico schreef:Het is een heel leuk meisje om te zien, fijn dat het zo goed gaat :cheer: :cheer:
Leuk he. :I:

Henk wil haar houden. Rivka heeft hem gebombardeerd tot favoriet. :I:

Ik heb al contact gehad met eigenaresse en zijn overeengekomen dat Rivka bij ons blijft. :cheer:
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst :cheer:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

Joy C schreef:Klopt suzanne. Dit is van voordat ze bij ons kwam. Prikband is meteen vervangen door een leren. :wink:
oef.. een prikband.. en goedzo!!!
Joy C
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Joy C »

duitse herder schreef:
Joy C schreef:
duitse herder schreef:
Joy C schreef:Ze heet Rivka en ze wordt in mei 2 jaar.
Is dat die hond van DH forum? Bazinnetje vond dat ze te weinig tijd ervoor had?
Ja klopt. Te weinig tijd is volgens mij niet het punt en dat schreef ze zelf ook. Het is meer dat dit hondje beter op haar plek is waar veel ruimte is en waar het gewenst is dat ze waakt en waar ze lekker in de buurt van de bazen kan zijn. Rivka gaat anders zelf werk zoeken. :I: Ik kan me voorstellen dat dit niet is wat iedereen zoekt. Eigenaresse is echt dol op Rivka maar werd zelf ongelukkig van het idee dat ze wellicht tekort schoot. Kan ik alleen maar respect voor hebben.
Daarom zei ik ook dat zij vond dat ze te weinig tijd had, niet dat het zo was :mrgreen:
Leuk, waar komt ze vandaan? Mooie teef om te zien!
En, zoals beloofd: stamboomnaam van Rivka is: Ronda van Mauritsstrasse, gefokt in Moerkappelle. :wink:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Dank je dacht dat zij vooral showlijn hadden maar zie nu dat zij uit werklijn komt. Hoe gaat het?
Perry en Noah

Afbeelding
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Joy C schreef:
duitse herder schreef:
Joy C schreef:
duitse herder schreef: Is dat die hond van DH forum? Bazinnetje vond dat ze te weinig tijd ervoor had?
Ja klopt. Te weinig tijd is volgens mij niet het punt en dat schreef ze zelf ook. Het is meer dat dit hondje beter op haar plek is waar veel ruimte is en waar het gewenst is dat ze waakt en waar ze lekker in de buurt van de bazen kan zijn. Rivka gaat anders zelf werk zoeken. :I: Ik kan me voorstellen dat dit niet is wat iedereen zoekt. Eigenaresse is echt dol op Rivka maar werd zelf ongelukkig van het idee dat ze wellicht tekort schoot. Kan ik alleen maar respect voor hebben.
Daarom zei ik ook dat zij vond dat ze te weinig tijd had, niet dat het zo was :mrgreen:
Leuk, waar komt ze vandaan? Mooie teef om te zien!
En, zoals beloofd: stamboomnaam van Rivka is: Ronda van Mauritsstrasse, gefokt in Moerkappelle. :wink:
Hee, een oud dorpsgenootje dus! Knappe hond zeg! Ik dacht ook dat ze alleen showlijn fokten?
Joy C
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joy C »

Ik heb er verder ook geen idee van, maar het gaat goed hier hoor! :mrgreen:

De dame laat nu haar echte zelf zien en is bij tijd en wijle lekker ondeugend, hahahaha. Een soort stormram dus, maar ja, dat mag lekker niet, dus mevrouw is haar grenzen aan het testen. :mrgreen:

Ze is in aard dominant, maar niet op een onzekere manier, dus dat is op zich heel prettig. Wij zijn dus bezig met grenzen stellen en ze komt bij tijd en wijle al zowaar tot de conclusie dat bepaalde gedragingen als ongewenst worden beschouwd. Zoals: zomaar tegen je opspringen e.d. dus dat zijn ook geen wereldschokkende zaken gelukkig. Het is een heerlijk vrolijke kroelkip die helemaal verliefd is op mijn man. Hij is haar ultieme baas zeg maar hahahaha. Als hij even de deur uitgaat, gaat ze bij wijze van net zo lang bij de deur zitten totdat hij weer terugkomt. Conclusie: het is een echte teef hahaha.
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”