Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Renbaandag HF 2 juni = vol!
Moderator: moderatorteam
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Renbaandag HF 2 juni
Leuk, maar ik vrees dat juni te warm is voor mijn honden met een dergelijke inspanning. Ze zouden het wel heel leuk vinden hier.
- Jeannettebo
- Zeer actief
Re: Renbaandag HF 2 juni
En uiterst precies in het plaatsen van hun poten, ondanks de snelheid..crutz schreef:Ja ze zijn watervlugBiet schreef:Ja, was net nadat jullie weg waren gegaan.Asta schreef:Biet schreef:De kampioen is tegen die tijd alweer in Zwitserland, maar ze zou dit wel waarderen denk ik zo.
Carmen, ze doet je kennelnaam wel eer aan, zoals ze soms de tuin door sjeest, heb ik hier in ene een plaatselijke wervelstorm.
Had ze eerst nog wat te eten gegeven, maar Layla at maar een paar happen en bleef wat drentelen.
Toen Bobo z'n bak leeg had, met ze naar buiten gegaan en toen ging ze helemaal los.
Wat is die hond snel, vloog letterlijk laag over de grond de tuin door, deed me meteen aan de kennelnaam denken.
Haar maar uit laten razen, daarna beide aangelijnd om nog een stuk te lopen.
Toen we terug waren, was ze haar spanning schijnbaar kwijt en at ze d'r bak leeg.
Ja ze zou het fantastisch vinden, maar helaas, ik ga er niet voor terugkomen

-
Sita
- Zeer actief
Ik zou het risico niet gaan lopen. Voor mij reden om hier niet naar toe te gaan. Ik heb Rowan nu hazenrein en wil dat graag zo houden. Genoeg andere leuke dingen die wel kunnen.Kells schreef:Volgens mij zien mijn meiden dit helemaal zitten, maar ik vraag mij af of het verstandig is om aan zoiets mee te doen. Ik doe mijn best om met Kells naar het EK veldwedstrijden te gaan in 2014. Ergens achteraan jakkeren is dan een absolute nono.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

-
irwi
- Zeer actief
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Ook mijn idee.Sita schreef:Ik zou het risico niet gaan lopen. Voor mij reden om hier niet naar toe te gaan. Ik heb Rowan nu hazenrein en wil dat graag zo houden. Genoeg andere leuke dingen die wel kunnen.Kells schreef:Volgens mij zien mijn meiden dit helemaal zitten, maar ik vraag mij af of het verstandig is om aan zoiets mee te doen. Ik doe mijn best om met Kells naar het EK veldwedstrijden te gaan in 2014. Ergens achteraan jakkeren is dan een absolute nono.
Om die reden schrijf ik Jack ook niet in.
DJ ga ik misschien wel inschrijven maar die doet dan ook niets aan jacht(training) verder.
-
Wybren
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Leuk initiatief! Wij gaan onze honden ook inschrijven. Even overleggen nog.
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
- Aantal honden: 1
Irisz schreef:Ik kom ook met alle drie!! Mail is net verstuurd.
Ik kom sowieso als kijker, maar ik vraag me echt af of Luna achter het ding aan gaat. Ik weet niet of ze wel zal snappen wat de bedoeling is
-
joeyophof
- Zeer actief
Hoelang is die rechte baan die de pups rennen van 5 tot 12 maanden?
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
-
_Jules_
- Zeer actief
Je kan het altijd proberen;) Als ze het de 1ste ronde niet doen, mogen ze tussen de middag een klein zigzag parcoursje lopen op het middenveld. Dat helpt vaak wel.luna2906 schreef:Irisz schreef:Ik kom ook met alle drie!! Mail is net verstuurd.![]()
Ik kom sowieso als kijker, maar ik vraag me echt af of Luna achter het ding aan gaat. Ik weet niet of ze wel zal snappen wat de bedoeling isen ik kan niet zo mooi meerennen als Iris. Na 50 meter lig ik gestrekt naar adem te happen

-
_Jules_
- Zeer actief
Ongeveer 100 meter!joeyophof schreef:Hoelang is die rechte baan die de pups rennen van 5 tot 12 maanden?

- BaasInOpleiding
- Actief
- Mijn ras(sen): toevallig nu een Fox Terrier
3 a 4 jaar oud
reu
12-12-2012 gaan we samenwonen! - Aantal honden: 1
Dit lijkt me helemaal te gek!!
Wel een beetje drukke toestand voor een hond die met loslopen al nerveuzig wordt van twee vreemde honden tegelijk tegenkomen lijkt mij...? Naja juni is nog ver weg, en anders volgend jaar ofzo
Wel een beetje drukke toestand voor een hond die met loslopen al nerveuzig wordt van twee vreemde honden tegelijk tegenkomen lijkt mij...? Naja juni is nog ver weg, en anders volgend jaar ofzo
Onderzoek alles en behoud het goede
-
Asta
nouJeannettebo schreef:En uiterst precies in het plaatsen van hun poten, ondanks de snelheid..crutz schreef:Ja ze zijn watervlugBiet schreef:Ja, was net nadat jullie weg waren gegaan.Asta schreef:
Had ze eerst nog wat te eten gegeven, maar Layla at maar een paar happen en bleef wat drentelen.
Toen Bobo z'n bak leeg had, met ze naar buiten gegaan en toen ging ze helemaal los.
Wat is die hond snel, vloog letterlijk laag over de grond de tuin door, deed me meteen aan de kennelnaam denken.
Haar maar uit laten razen, daarna beide aangelijnd om nog een stuk te lopen.
Toen we terug waren, was ze haar spanning schijnbaar kwijt en at ze d'r bak leeg.
Ja ze zou het fantastisch vinden, maar helaas, ik ga er niet voor terugkomen
Ah jammer hoor. Maar wervelwindje is het wel.
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
En anders zou je haar nog de 2e keer met een hond mee kunnen laten rennen die de eerste ronde heel fanatiek was. Moet je wel even kijken of ze het kunnen vinden samen natuurlijk, maar soms doet goed voorbeeld volgen.luna2906 schreef:Irisz schreef:Ik kom ook met alle drie!! Mail is net verstuurd.![]()
Ik kom sowieso als kijker, maar ik vraag me echt af of Luna achter het ding aan gaat. Ik weet niet of ze wel zal snappen wat de bedoeling isen ik kan niet zo mooi meerennen als Iris. Na 50 meter lig ik gestrekt naar adem te happen
Die van mij heb je dus al niks aan.
Dan ren ik wel, haha.
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Als je veldwerk wil doen, is dit niet verstandig, maar voor de jachttraining maakt het echt niks uit. En voor knjv jachtwedstrijden al helemaal niet. Je jut je hond flink op.. Daarom lopen ze(nouja, de meeste dan
).

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- lijn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): GBGV
- Aantal honden: 3
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
M'n buren hebben me zojuist drie minuten hardop horen lachenIrisz schreef:Jullie kunnen nu allemaal wel thuis blijven hoor, nu ik kom met mijn gespuis.
Ware natuurtalenten, maar dat krijg je met echte jachthonden natuurlijk.
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- luna2906
- Zeer actief
Ik heb me opgegeven, al is het alleen maar om de hilarische filmpjes die het blijkbaar kan opleverenIrisz schreef:En anders zou je haar nog de 2e keer met een hond mee kunnen laten rennen die de eerste ronde heel fanatiek was. Moet je wel even kijken of ze het kunnen vinden samen natuurlijk, maar soms doet goed voorbeeld volgen.luna2906 schreef:Irisz schreef:Ik kom ook met alle drie!! Mail is net verstuurd.![]()
Die van mij heb je dus al niks aan.Maar mocht Xavi ineens fanatiek zijn, mag Luna best met hem mee lopen!
![]()
Dan ren ik wel, haha.
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Mij lijken ook de bloopers het leukst nog om te zien............luna2906 schreef:Ik heb me opgegeven, al is het alleen maar om de hilarische filmpjes die het blijkbaar kan opleverenIrisz schreef:En anders zou je haar nog de 2e keer met een hond mee kunnen laten rennen die de eerste ronde heel fanatiek was. Moet je wel even kijken of ze het kunnen vinden samen natuurlijk, maar soms doet goed voorbeeld volgen.luna2906 schreef:Irisz schreef:Ik kom ook met alle drie!! Mail is net verstuurd.![]()
Die van mij heb je dus al niks aan.Maar mocht Xavi ineens fanatiek zijn, mag Luna best met hem mee lopen!
![]()
Dan ren ik wel, haha.Ik heb haar nog wel even het filmpje van Luna en Xavi laten zien: "kijk, dit is dus niet de bedoeling, hoe leuk het er ook uit ziet"

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Nee, die gaat wel, die houdt er wel van om ergens achteraan te rennen. Vogels zijn favoriet momenteel. En ze is echt watervlug!Hilly45 schreef:Ik denk dat jij dan voor Pippi aan moet rennen, denk je niet? (lol)moosje schreef:Ik denk dat ik Pippi op ga geven, moet even kijken of ik vervoer heb tegen die tijd.
Bleza zou het ook erg leuk vinden, maar ik durf het niet aan met haar hart.
Jade vindt er waarschijnlijk geen hol aan.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
nomo
- Zeer actief
Laten we Luna en Morris samen lopenluna2906 schreef:Ik heb me opgegeven, al is het alleen maar om de hilarische filmpjes die het blijkbaar kan opleverenIrisz schreef:En anders zou je haar nog de 2e keer met een hond mee kunnen laten rennen die de eerste ronde heel fanatiek was. Moet je wel even kijken of ze het kunnen vinden samen natuurlijk, maar soms doet goed voorbeeld volgen.luna2906 schreef:Irisz schreef:Ik kom ook met alle drie!! Mail is net verstuurd.![]()
![]()
Dan ren ik wel, haha.Ik heb haar nog wel even het filmpje van Luna en Xavi laten zien: "kijk, dit is dus niet de bedoeling, hoe leuk het er ook uit ziet"
Ik twijfel nog of ik Morris op ga geven. Hij vind rennen wel ontzettend leuk!
- luna2906
- Zeer actief
nomo schreef:Laten we Luna en Morris samen lopenluna2906 schreef:Ik heb me opgegeven, al is het alleen maar om de hilarische filmpjes die het blijkbaar kan opleverenIk heb haar nog wel even het filmpje van Luna en Xavi laten zien: "kijk, dit is dus niet de bedoeling, hoe leuk het er ook uit ziet"
dat zal vast een leuk filmpje opleveren
![]()
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
hahaha dat filmpje! Hilarisch!
Geniaal!
Hoeveel aanmeldingen zijn er nu? Loopt lekker volgens mij he?
RIP Cena
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Precies waarom ik mijne niet inschrijf, teveel energie ingestoken om ze hazenrein te krijgen, dat wil ik graag zo houdensamantha! schreef:Ook mijn idee.Sita schreef:Ik zou het risico niet gaan lopen. Voor mij reden om hier niet naar toe te gaan. Ik heb Rowan nu hazenrein en wil dat graag zo houden. Genoeg andere leuke dingen die wel kunnen.Kells schreef:Volgens mij zien mijn meiden dit helemaal zitten, maar ik vraag mij af of het verstandig is om aan zoiets mee te doen. Ik doe mijn best om met Kells naar het EK veldwedstrijden te gaan in 2014. Ergens achteraan jakkeren is dan een absolute nono.
Om die reden schrijf ik Jack ook niet in.
DJ ga ik misschien wel inschrijven maar die doet dan ook niets aan jacht(training) verder.
Ik kom wel kijken als ik zelf geen wedstrijd heb, het is om de hoek.
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
ik haak dan af, Draak gaat dan inclusief haar jachtblaf compleet op jachtstand en daar komt ze dan niet uit doordat ze steeds opnieuw geprikkelt gaat wordenBrowny schreef:Er zitten daar ook veel konijnen dus er is kans dat 1 van ons die de baan niet snapt haar eigen plan trekt en achter het echte wild aan gaat![]()
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Ik ga Elmo denk ik ook inschrijven
Ik kan nu weer fietsen, dus kan dan lekker trainen 
-
_Jules_
- Zeer actief
Anders moet je het ff aan Janneke&Mirtillo op dit forum vragen..die traint daar zelf en zal het beste weten of je daar veel konijnen ziet.Sucha schreef:ik haak dan af, Draak gaat dan inclusief haar jachtblaf compleet op jachtstand en daar komt ze dan niet uit doordat ze steeds opnieuw geprikkelt gaat wordenBrowny schreef:Er zitten daar ook veel konijnen dus er is kans dat 1 van ons die de baan niet snapt haar eigen plan trekt en achter het echte wild aan gaat![]()
Je woont trouwens in dezelfde plaats als mij, dus als je keer wil wandelen bij de Slaperdijk ofzo;)

-
_Jules_
- Zeer actief
45 honden volgens mijSannePP schreef:hahaha dat filmpje! Hilarisch!Geniaal!

- Gigi
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje
Leuk!!!!!!!! Holly heeft ooit een keer meegedaan voor de lol, achter een Podenco aan, die elkaar uit elkaar kennen en ging vervolgens zelfstandig verder!!
Wel nog een paar vragen:
Wordt er een coursing uitgezet met plastic of bont?
Mag een echte windhond ook meedoen? (Met startlicentie)
Wel nog een paar vragen:
Wordt er een coursing uitgezet met plastic of bont?
Mag een echte windhond ook meedoen? (Met startlicentie)
-
_Jules_
- Zeer actief
Het is een renbaan he, geen coursing.. en wat ze gebruiken die dag weet ik niet, toen ik er een keer was gebruikten ze het allebei en wisselden ze af. Als er een voorkeur is bij veel mensen kan ik dat altijd aangeven.
Van mij mag die windhond met startlicentie meedoen, maar voor de prijzen(op tijd) doet die dan niet mee..gaat hier tenslotte vooral de honden die dit niet regelmatig (mogen) doen.
Van mij mag die windhond met startlicentie meedoen, maar voor de prijzen(op tijd) doet die dan niet mee..gaat hier tenslotte vooral de honden die dit niet regelmatig (mogen) doen.