Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Clubmatch Chihuahua 17 maart

Moderator: moderatorteam

Tring
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua
Aantal honden: 1
Contacteer:

Clubmatch Chihuahua 17 maart

Ongelezen bericht door Tring »

Op 17 maart vindt de jaarlijkse clubmatch van de Nederlandse Chihuahua Club plaats. De clubmatch wordt gehouden in Wijchen, zaal Verploegen. Op de clubmatch worden dit jaar, net als vorig jaar, extra veel prijzen uitgereikt die beschikbaar zijn gesteld door sponsors. Is dus hartstikke leuk! Ook zijn er een aantal kraampjes :E: . Inschrijven kan nog tot 17 februari! Dat kan online via de volgende link: Online inschrijven. Maar het kan uiteraard ook gewoon schriftelijk, het inschrijfformulier is dan hier te downloaden: Inschrijfformulier.

De clubmatch is altijd heel gezellig en met de kraampjes erbij ook extra leuk voor bezoekers. Ik heb er alvast heel veel zin in :cheer: .
xx Marr en Keeff
Afbeelding
sjm
Zeer actief

Re: Clubmatch Chihuahua 17 maart

Ongelezen bericht door sjm »

Shit, valt precies met de uitgerekende datum van Lenthe.. Was dat vorig jaar niet ook zo??
Tring
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Clubmatch Chihuahua 17 maart

Ongelezen bericht door Tring »

sjm schreef:Shit, valt precies met de uitgerekende datum van Lenthe.. Was dat vorig jaar niet ook zo??

Vorig jaar was het 1 april dus een weekje voor de uitgerekende datum :lol1: Ze doet het er ook om :P
xx Marr en Keeff
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Show”