Meghan schreef:Samantha is naar de DA geredenIlupa schreef:Hoe kan je een hond eigenlijk laten braken thuis?
Hoe gaat het nu met Jack?
Neen, maar ik dacht dat ze eerst Jack thuis had laten braken en dan bij de da nog een keer?
Moderator: moderatorteam
Meghan schreef:Samantha is naar de DA geredenIlupa schreef:Hoe kan je een hond eigenlijk laten braken thuis?
. 
Liever helemaal niet eigenlijk.Ilupa schreef:Hoe kan je een hond eigenlijk laten braken thuis?
WaterstofperoxideSanne!! schreef:Liever helemaal niet eigenlijk.Ilupa schreef:Hoe kan je een hond eigenlijk laten braken thuis?
Hij zou kunnen braken met een flinke lepel zout maat als hij dan niet braakt heb je een veel groter probleem met dat overschot aan zout.
Op zon moment dus zo snel mogelijk naar de dichtsbijzijnde dierenarts.

Nee, ik heb hem niet eerst thuis niet laten braken.Ilupa schreef:Meghan schreef:Samantha is naar de DA geredenIlupa schreef:Hoe kan je een hond eigenlijk laten braken thuis?
Neen, maar ik dacht dat ze eerst Jack thuis had laten braken en dan bij de da nog een keer?
Nou idd, ik woon hier pas een half jaar maar kan er echt niets anders van maken dan dat ik het gewoon een k*t buurt vind.Jion schreef:samantha! schreef:Over de DA:
Uiteraard ben ik met hem gelijk naar de dierenartsenpraktijk gegaan (waar ik dus ook werk).
We hebben hem ook daar laten braken.
We zijn net pas weer thuis
Ik ben nu wat DA hier in de omgeving aan het inlichten en ik ga zo de politie ook bellen.![]()
Je maakt wel wat mee de laatste dagen hè?!![]()
Fijne buurt...
Precies het goede gedaan!!samantha! schreef:Over de DA:
Uiteraard ben ik met hem gelijk naar de dierenartsenpraktijk gegaan (waar ik dus ook werk).
We hebben hem ook daar laten braken.
We zijn net pas weer thuis
Ik ben nu wat DA hier in de omgeving aan het inlichten en ik ga zo de politie ook bellen.
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... e#p5504921Sanne!! schreef:Zou jij dat serieus geven om ze te laten braken?
Heb het nog nooit eerder gehoord volgens mij maar lijkt me ook niet echt fijn en zou het daarbij niet eens durven....

Hier (gelukkig!) alleen Jack die vreet, de rest pakt gelukkig niets van de grond.Gollum schreef:Pfff goed afgelopen zeg.. Die stomme vreetmonsters ook![]()
Ik heb heel wat keren met Gol bij de da gezeten omdat ze weer eens wat op had gegeten wat niet voor consumptie bedoeld was. Gelukkig is ze daar 'overheen gegroeid' en doet ze dat soort rare dingen niet meer. Hopelijk word het bij Jack ook minder naarmate hij ouder word. Sterkte!