Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kosten workshop???
Moderator: moderatorteam
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
kosten workshop???
100 euro voor een workshop (show gerelateerd) van circa 5 uur, zou je dat veel vinden of niet?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
- Aantal honden: 2
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Re: kosten workshop???
Ligt er aan... showgerelateerd, wat bedoel je daar mee?
Ik vind het trouwens wel veel geld. Maar het ligt er aan wat er gedaan wordt in die 5 uur.
Ik vind het trouwens wel veel geld. Maar het ligt er aan wat er gedaan wordt in die 5 uur.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Machie schreef:Ligt er aan... showgerelateerd, wat bedoel je daar mee?
aan het kijken of we een workshop gegeven door de eigenaar van de vader van Prince (keurmeester & afgelopen jaar BIS in Salzburg, res BIS Eukanuba World Challenge Florida etc) geregeld kunnen krijgen,
maar (weet voor nu alleen nog zijn kosten p.p. & nog niet alle andere bijkomende kosten (reis, en huur locatie, verblijf niet, want hij mag bij ons blijven), maar het zou dan gewoon gaan tegen kostprijs.
Die 100 euro is als alle bijkomende kosten heel erg tegen vallen, hoop daar eigenlijk 25 euro vanaf te kunnen halen (als alles mee valt), maar meer zal niet lukken, dan kom je altijd nog op 75 euro, die prijs is ook onze insteek hoor....niet die 100 euro, maar goed, wat ik al zei, nog geen idee van de extra bijkomende kosten, boven de 100 aan kostprijs gaat t sowieso niet door gok ik zo maar

- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik vind het te duur ja.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Gaan we dat vrijdag ook bij Frank zien?Nanna schreef:Nou, als ie de deelnemende hondjes aan kan leren net zo mooi en statig voor zich uit te laten lopen als Shiraz CD dan is het zo gek nog niet
Nanna, neem jij je camera mee?

Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
kosten workshop???
Nou Frank kan amper lopen...dus daar zie je niets van. Hij is wel goed in commentaar geven & neemt de video camera mee.Inge schreef:Gaan we dat vrijdag ook bij Frank zien?Nanna schreef:Nou, als ie de deelnemende hondjes aan kan leren net zo mooi en statig voor zich uit te laten lopen als Shiraz CD dan is het zo gek nog niet
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder
Ligt eraan hoeveel deelnemers(mensen) er zijn. En hoeveel honden er mee doen.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Oh....jij gaat zo rennen????crutz schreef:Nou Frank kan amper lopen...dus daar zie je niets van. Hij is wel goed in commentaar geven & neemt de video camera mee.Inge schreef:Gaan we dat vrijdag ook bij Frank zien?Nanna schreef:Nou, als ie de deelnemende hondjes aan kan leren net zo mooi en statig voor zich uit te laten lopen als Shiraz CD dan is het zo gek nog niet
Nanna, ik heb het over aanstaande vrijdag

Groetjes Inge

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
kosten workshop???
Max 15-20 geeft hij aan ivm individuele aandacht, planning is max 15, dus ook max 15 honden (niet met meerdere honden)kleine2758 schreef:Ligt eraan hoeveel deelnemers(mensen) er zijn. En hoeveel honden er mee doen.
Geen 2 rondes achter elkaar, dus indien nodig gewoon uitloop mogelijk. 5 uur is gemiddeld afhankelijk van hoe snel t opgepakt wordt.
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
kosten workshop???
Nou, pup Prince moet nog veel leren, maar goed, t is ook maar baby klasse & wrs dus wel ook nog ere-ring aangezien we enige baby zijn. Moet hij wel een VB krijgenInge schreef:Oh....jij gaat zo rennen????crutz schreef:Nou Frank kan amper lopen...dus daar zie je niets van. Hij is wel goed in commentaar geven & neemt de video camera mee.Inge schreef:Gaan we dat vrijdag ook bij Frank zien?Nanna schreef:Nou, als ie de deelnemende hondjes aan kan leren net zo mooi en statig voor zich uit te laten lopen als Shiraz CD dan is het zo gek nog niet
Nanna, ik heb het over aanstaande vrijdag

- Erwina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Edit: had verkeerd gelezen.
Vind het opzich niet teveel, maar wel een te grote groep.
Vind het opzich niet teveel, maar wel een te grote groep.
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
kosten workshop???
Oh laat maar van gemaakt omdat t geen 1500€ per uur was, maar (omgerekend & uitgaand van geen uitloop) 225€ per uur incl locatie huur, reis etc.Erwina schreef:Laat maar
- Erwina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Hahaha ja. Dacht 500 gelezen te hebbencrutz schreef:
Oh laat maar van gemaakt omdat t geen 1500€ per uur was, maar (omgerekend & uitgaand van geen uitloop) 225€ per uur incl locatie huur, reis etc.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder
Hmm vind dat wel een grote groep inderdaad.
Maar goed bij de ringtraining waar ik ben geweest, jaren geleden, was de groep rond de 20 honden en dat was veel, veel wachten enz. Maar goed deze persoon zal er ervaring mee hebben gok ik maar zo.
Maar goed bij de ringtraining waar ik ben geweest, jaren geleden, was de groep rond de 20 honden en dat was veel, veel wachten enz. Maar goed deze persoon zal er ervaring mee hebben gok ik maar zo.
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
kosten workshop???
kleine2758 schreef:Hmm vind dat wel een grote groep inderdaad.
Al 15 jaar met workshops. Enkel de laatste jaren met een lagere frequentie, nog maar enkele per jaar.
Zijn max is 15-20 ivm t kunnen geven van individuele aandacht (z'n eigen woorden, dus denk dat t wel goed zit;-))
Daarom kiezen wij er voor dat als t door gaat de max op zijn ondergrens te zetten.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik zou het zelf niet uitgeven aan een show-gerelateerde workshop.
Ben ook wel benieuwd wat de precieze inhoud van zo'n workshop zou zijn. Ik kan me niet zo goed voorstellen wat je in zo'n 5 uur durende workshop allemaal te doen krijgt. Een hond krijg je in ieder geval niet zo ver om 5 uur geconcentreerd te blijven op iets relatief statisch als het showen.
Ben ook wel benieuwd wat de precieze inhoud van zo'n workshop zou zijn. Ik kan me niet zo goed voorstellen wat je in zo'n 5 uur durende workshop allemaal te doen krijgt. Een hond krijg je in ieder geval niet zo ver om 5 uur geconcentreerd te blijven op iets relatief statisch als het showen.
-
- Zeer actief
Riep wel gelijk nee , maar ben ook geen echte showganger.
Voor de echte show gekken of toekomstige zou die prijs nog te pruimen zijn hoor.
Ik zou er minder deelnemers van maken en de prijs iets opschroeven en er het plaatje van masterclass op plakken.
5 uur gedeeld door 15 is ook zo minnetjes eigenlijk qua tijd en aandacht.
.
Voor de echte show gekken of toekomstige zou die prijs nog te pruimen zijn hoor.
Ik zou er minder deelnemers van maken en de prijs iets opschroeven en er het plaatje van masterclass op plakken.
.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik ben wel erg benieuwd naar de inhoud van de workshop.
Het kan een goed bedrag zijn.
Het kan een goed bedrag zijn.
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
kosten workshop???
bouvierpoedel schreef:Riep wel gelijk nee , maar ben ook geen echte showganger.
.
Geeft niet. Daarom ook dat ik t zo neer gezet had. Velen zullen in eerste instantie niet verder kijken dan de woorden "workshop" & "prijs" & "100 €" (als dat t wordt)

Inhoud wordt nog aan gewerkt (invulling) planning is kort voor een of enkele grotere shows (Maastricht is vt jaar een dubbele show in 1 weekend of bv de Winner)
-
- Zeer actief
denk dat als je de prijs opschroeft en er iets echt leerzaam van maakt met een lunch powerpoint presentatie en de boel een beetje leuk aankleed je nog een redelijk publiek kan trekken.crutz schreef:bouvierpoedel schreef:Riep wel gelijk nee , maar ben ook geen echte showganger.
.
Geeft niet. Daarom ook dat ik t zo neer gezet had. Velen zullen in eerste instantie niet verder kijken dan de woorden "workshop" & "prijs" & "100 €" (als dat t wordt)
Inhoud wordt nog aan gewerkt (invulling) planning is kort voor een of enkele grotere shows (Maastricht is vt jaar een dubbele show in 1 weekend of bv de Winner)
maar die moet je binnenhalen om het geen wat aangeboden word en die prijs slikken ze dan wel.
Schempje erbij waar mensen hun zelf en hond ook zien lopen/staan en hun kleding geeft al veeel meer inzicht.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
kosten workshop???
LongFields schreef:Ik zou het zelf niet uitgeven aan een show-gerelateerde workshop.
& dat laatste is nu precies zijn insteek, minder statisch/saai voor de hond
het gaat om t motiveren & gemotiveerd houden vd hond & focus bij afleiding (een vd redenen dat hij aangeeft dat 15 niet te veel is, gevraagd nl naar de juiste individuele aandacht per deelnemer, of t niet beter naar beneden kon t aantal)
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Maar 5 uur achter elkaar, dat is hoe leuk je het houdt toch niet op te brengen voor een hond?crutz schreef:LongFields schreef:Ik zou het zelf niet uitgeven aan een show-gerelateerde workshop.
& dat laatste is nu precies zijn insteek, minder statisch/saai voor de hond
het gaat om t motiveren & gemotiveerd houden vd hond & focus bij afleiding (een vd redenen dat hij aangeeft dat 15 niet te veel is, gevraagd nl naar de juiste individuele aandacht per deelnemer, of t niet beter naar beneden kon t aantal)
Vandaar dat ik vroeg wat het programma van die 5 uur zo'n beetje zou zijn, ik kan me er nog steeds weinig bij voorstellen.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
ligt helemaal aan wat er in die 5 uur behandeld wordt.
Op zich zou ik daar wel interesse in kunnen hebben voor die prijs

-
- Zeer actief
Dat dusJosee schreef:ligt helemaal aan wat er in die 5 uur behandeld wordt.

als er voldoende individuele tijd is, en ik zou het gevoel hebben er wat van te leren dan vind ik dit helemaal geen absurde prijs.
Als je interesse er ligt, als je de workshop (inhoud dus) interessant vind... vind ik het eigenlijk een vrij gangbaar bedrag.
Het hangt er natuurlijk vanaf wat de inhoud is en hoe aansprekend die voor iemand is of men het geld ervoor over heeft, dat staat buiten kijf.
Suzanne