Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

de laatste loodjes

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

de laatste loodjes

Ongelezen bericht door crutz »

Perle schreef:
moosje schreef:
Perle schreef:'Dusa dacht vanochtend de ochtendgymnastiek te beginnen met het trachten te perforeren van mijn arm. :goeie:
De schat. :J: :lol1:
Dat doet ze alleen als ze iemand heel lief vindt. :pffff:

Zou ik zeggen als het mijn hond was haha. :LOL:
:LOL:

Nou, het was helemaal niet verkeerd bedoeld, gewoon wat eisend... :mrgreen:
Leverde haar rondje straf-appèl lopen op. :lees:

Het ìs ook echt wel een lief, sociaal meisje, hoor. :wink:

Ja eisen dat kent ze wel :LOL:
crutz
Zeer actief
Contacteer:

de laatste loodjes

Wrs (gebruikte antibiotica is op muizen & ratten getest tijdens lactatie & daarop veilig gegeven) toch bijwerkingen Vd de antibiotica. Een Vd bijwerkingen is kleine insults & of de pups hebben dat gehad & ze heeft ze daarom gedood of zelf (& dat verklaard nog meer t ook zoeken naar de pups wat ze bleef doen)
Sonnie1983
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Aantal honden: 3

Re: de laatste loodjes

Ongelezen bericht door Sonnie1983 »

crutz schreef:Wrs (gebruikte antibiotica is op muizen & ratten getest tijdens lactatie & daarop veilig gegeven) toch bijwerkingen Vd de antibiotica. Een Vd bijwerkingen is kleine insults & of de pups hebben dat gehad & ze heeft ze daarom gedood of zelf (& dat verklaard nog meer t ook zoeken naar de pups wat ze bleef doen)
blijft het toch vreselijk. al geeft het misschien een klein beetje rust dat je nu weet waar het misschien aan heeft gelegen.
crutz
Zeer actief
Contacteer:

de laatste loodjes

Vanavond ga ik ons meisje weer ophalen bij Perle, volgende week (na de carnaval) mag ze dan onder t mes (castratie)& dan vliegt ze zoals t er nu naar uit ziet begin maart naar de USA (AZ) om lekker aan t werk te gaan (narcotica & surveillance) & bij een kleinzoon van haar te wonen.
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Fijn dat je al zo snel een mooie plek voor haar gevonden hebt Carmen. En hoe is het nu met jou?
crutz
Zeer actief
Contacteer:

de laatste loodjes

Gos schreef:Fijn dat je al zo snel een mooie plek voor haar gevonden hebt Carmen. En hoe is het nu met jou?
T is nog niet 100% zeker, transport kosten komt op circa 1200€ dus dat moet er wel "aan" zitten. Wordt vervolgd.

Ik ga m'n gangetje, trainen weer aan t oppakken (t ouwetje Jeanot weer in t gelid zetten, gaat super & t is zo mei ;-)), weet niet, leef bewuster & laat gezeik makkelijker van me af glijden....t doet wel echt wat met je....
Tarzan&Happy
Zeer actief
Mijn ras(sen): chiwawa's
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Tarzan&Happy »

Hoii ik ken je ook niet maar begon je topic te lezen en ja de rest spreekt voor zich
nog gecondoleerd met je zus wat een gemis moet dat zijn en zo ook de pups vreeselijk zo ook voor de moeder van de pups
wel las ik hier enorm veel steun zal je goed hebben gedaan en ik wens voor jou dat de zon weer snel gaat schijnen
heel veel sterkte nog met alles
groetjes inge
Afbeelding
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

crutz schreef: weet niet, leef bewuster & laat gezeik makkelijker van me af glijden....t doet wel echt wat met je....
Natuurlijk doet het wel echt wat met je. Afgezien van het enorme gemis en bijbehorend verdriet (niet allen nu maar in elke fase van je leven) schijnt ze er nu dus al een beetje doorheen en zie je het ook nog. Dat is een kleine troost
:roos:
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”