senna-may schreef:dagmar88 schreef:senna-may schreef:Ik ga denk ik wel van het Hondenforum af iedereen heeft alleen maar kritiek op mij

De laatste reacties zijn toch juist allemaal heel leuk?
Nee de laatste gelukkig niet

Ik ben vroeger en nu soms nog wel steeds word ik gepest op school en dan dacht ik hier een leuke site te vinden waar het gezellig is en leuk. Maar nu krijg ik van sommige nog steeds kritiek. Maar gelukkig zijn de meeste hier heel leuk

Het kan hier ook een hele leuke site zijn.
Bepaalde kritieken slaan ook nergens op zoals omdat er hier volwassenen op het forum zitten, voor zover ik heb begrepen is het een openbaar forum voor jong en oud. Dus in die zin gewoon niks van aantrekken.
Maar andere punten over de vraag van jou die zijn wel degelijk terecht. Je moet het fokken uit je hoofd zetten. Mischien helpt het als erbij vermeld wordt dat als je toch zou gaan fokken met een teef van 7 jaar dat je zowel de puppies als de moeder hond kwijt kunt raken omdat het gevaarlijk is voor de hond. Dat wil je toch niet ?
De mensen die hier op het forum zitten zijn honden liefhebbers ''de meeste dan'' en die zien niet graag dat er zo omgaan word met honden. En die geven daar terrechte kritiek op.
Je bent 11 je moet je helemaal niet met zulke dingen bezig houden.
En als je een toppic opend met een vraag moet je er altijd rekening mee houden dat je niet altijd het antwoord zult krijgen dat je zelf wil.
Ik hoop dat je mijn post begrijpt. Het is niet lullig bedoeld

It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.