http://characterchatter.usanetwork.com/wkc/show.php
Live streaming op de Westminster show in Amerika. Na afloop zijn ook alle rassen afzonderlijk terug te kijken.
Ik vind het altijd wel fascinerend, de manier van showen daar

Moderator: moderatorteam
+ 6 uurJay1978 schreef:Morgen om 8:30 de labradors, wat is dat in Nederlandse tijd?
Thx!Machie schreef:+ 6 uurJay1978 schreef:Morgen om 8:30 de labradors, wat is dat in Nederlandse tijd?
Dus om half 3
Had hem gisteren doorgestuurd gekregen vanuit de States.ladybird schreef:Gister heerlijk gekeken. Natuurlijk de Griffies, Whippets, mopsen, maar ook de Affenpinschers gezien. Fantastische hond die kleine Joe en dan ook nog de groep winnen.![]()
Wat een showman!
Ik kon de groepskeuringen gister niet vinden, jammer!ladybird schreef:Gister heerlijk gekeken. Natuurlijk de Griffies, Whippets, mopsen, maar ook de Affenpinschers gezien. Fantastische hond die kleine Joe en dan ook nog de groep winnen.![]()
Wat een showman!
Inderdaad, ik begon al te twijfelen of het wel lab's warenBranka schreef:Zie nu Labradors gekeurd worden. Maar jemig....Ook daar hebben ze hangbuikzwijntjes....
Dat vond ik dus totaal niet. Vond de hoogte grond-elleboog tot borstkas-rug bij diverse honden niet in verhouding. Juist erg laaggestelde honden.Machie schreef:Ze hebben daar idd ook speklabs
Maar, wel bijna allemaal labjes met voldoende pootlengte! Dat mis ik hier nog wel eens
MagBranka schreef:Dat vond ik dus totaal niet. Vond de hoogte grond-elleboog tot borstkas-rug bij diverse honden niet in verhouding. Juist erg laaggestelde honden.Machie schreef:Ze hebben daar idd ook speklabs
Maar, wel bijna allemaal labjes met voldoende pootlengte! Dat mis ik hier nog wel eens
Die vind ik ook erg mooi qua bouw- denk als je ze een half uur in het bos laat gaan het vast echte Goldens zijn qua vacht. Hoog op de poten ook.Machie schreef: De goldens vind ik trouwens best mooi, als je even door het andere trimwerk heen kijkt
grover schreef:Zou 17.15 moeten zijn dacht ik?