Zijn er meer honden die geen eend lusten, is dit iets typisch? Overigens eet ze wel de eend/lam van lotgering.
Moderator: moderatorteam
Ze heeft alleen kippennekken gehad, en wat groot werk betreft runderstrot, daar heeft ze geen problemen mee. Heb geen idee of het wilde of tamme eend is, ook bij lotgering besteld.~Suzanne~ schreef:Is ze wel iets als kipkarkas gewend?
Ik zou het blijven volhouden trouwens, soms moeten ze eraan wennen. Daar komt bij dat sommige honden een verschil maken tussen tamme eend en wilde eens...
Suzanne
Stomme beesten, alles heb je er voor over en wat krijg je terug, ondankbaarSafari schreef:Ik heb er hier 1 die geen konijn eet. Hij eet er keurig omheen.
dogo4ever schreef:Zalmkoppen zijn om te gruwelen net als verse sardines.
dogo4ever schreef:Maar bij een eend of een gans kunnen we mooi eerst zelf gaan plukken (wat een pest werk is dat).
dagmar88 schreef:dogo4ever schreef:Maar bij een eend of een gans kunnen we mooi eerst zelf gaan plukken (wat een pest werk is dat).
Daar was ik de eerste keer mee begonnen, maar halverwege werd de eend uit m'n handen gegrist en wilde ze dat zelluf doen.
Ze gaat er uitgebreid voor zitten; plat op d'r kontje met haar achterpoten languit naar voren
dagmar88 schreef:dogo4ever schreef:Maar bij een eend of een gans kunnen we mooi eerst zelf gaan plukken (wat een pest werk is dat).
Daar was ik de eerste keer mee begonnen, maar halverwege werd de eend uit m'n handen gegrist en wilde ze dat zelluf doen.
Ze gaat er uitgebreid voor zitten; plat op d'r kontje met haar achterpoten languit naar voren