Moderator: moderatorteam
Ik vind die foto's juist erg leuk!grover schreef:Overigens: http://www.nytimes.com/interactive/2013 ... breed.htmlAlle BOBs van de Westminster op de kiek door de NYT
De foto's zijn echt heel slecht bij tijd en wijle (de eerste die ik tegen kwam was de Parson Russell, en heel even dacht ik dat die opgezet was
) maar het is verder best leuk om te zien denk ik zo
Ja, staan erbij, wist ik niet eens.samantha! schreef:Hebben ze daar 2 groepen beagles qua maten?
Maar het is wat mij betreft meer Retriever dan dit:Nanna schreef:Deze is natuurlijk verreweg het leukst
En hoe dit eruit ziet...om te huilen gewoon....alsof ie met z'n poten door een wespennest is gelopen en aan alle kanten gestoken....
Oh maar ik heb het ook niet over wat er óp de foto's staat natuurlijk, maar ik vond ze over het algemeen echt vreselijk, net opgezette hondjesMaeve schreef:Ik vind die foto's juist erg leuk!grover schreef:Overigens: http://www.nytimes.com/interactive/2013 ... breed.htmlAlle BOBs van de Westminster op de kiek door de NYT
De foto's zijn echt heel slecht bij tijd en wijle (de eerste die ik tegen kwam was de Parson Russell, en heel even dacht ik dat die opgezet was
) maar het is verder best leuk om te zien denk ik zo
En sommige rassen zijn er daar stukken beter aan toe qua bouw dan hier. Okay, het trimmen is in de meeste gevallen overdone maar daar heeft de hond geen last van in het dagelijks leven.
Heeft ergens wel iets weg van de bart-smit-hond die mijn zusje vroeger had zoMachie schreef:
![]()
Werkhond he... Ooit was het een werkhondgrover schreef:Heeft ergens wel iets weg van de bart-smit-hond die mijn zusje vroeger had zoMachie schreef:
![]()
Ziet er toch niet meer uit als een "echte" hond :+
Losdebielosetter.wen schreef:![]()
Lijkt net zo'n pluche pop.Nanna schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou lekker dan ,kan hij nog meer mooie portretten maken dan na ze sjowcarriere.Nanna schreef:Dat is de BOB, schatbouvierpoedel schreef: Losdebielosetter.![]()
Godsamme zeg heeft dat nog wat gewonnen of hebben ze die ter plekke afgeschoten.?
Daar wordt van alles nog gecoupeerd. Ook de bouvier en briard bv.Hailfall schreef:Wat een leuke foto's.
Het is mij opgevallen dat de Vizsla en de Weimaraner allebei een erg korte staart hebben, hoort dat zo daar?
edit:
Oh god het lijkt net of die een pruik opheeft![]()