Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bah, bah, bah!!!!
Moderator: moderatorteam
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
- Aantal honden: 1
bah, bah, bah!!!!
Lekker eind gewandeld, hondje lekker stok in de bek knabbel knabbel, ben ik bijna thuis zie ik opeens dat het een hazenpoot is, en gelijk hap slok weg!!!! gatsiedarrie.
Kan dit kwaad?????
Kan dit kwaad?????

- nelleke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
Re: bah, bah, bah!!!!
Ik zou me er niet zo druk over maken. Moos eet ook een kippenpoot of een heel kippetje met bot erin. En Barfers geven ook hele dieren als voedsel aan hun huisdier. 

Neeltje
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Kan volgens mij geen kwaad hoor. Mijn hond heeft vorige week een dood konijn gevonden en grotendeels opgevreten. Ze heeft er niets aan overgehouden.
- dagmar88
- Zeer actief
Esther12 schreef:Kan volgens mij geen kwaad hoor. Mijn hond heeft vorige week een dood konijn gevonden en grotendeels opgevreten. Ze heeft er niets aan overgehouden.
Niko snaait onderweg nog wel eens een meeuwenkarkas. En Pluis ging het strand af op zoek naar meeuw, mosselen en krabbenscharen.
Charlie eet alleen bramen. Ze doen maar lekker
- Smieszka1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
- Contacteer:
Welnee, hier vinden ze vaak konijnen die al wat langer dood zijn en vissen en meeuwen op het strand. Hap slik weg, niks aan de hand
Groetjes Linda

- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
De hond van mijn vriendin eet altijd schelpen. Gekke hondTara schreef:Mijn hond (ja, die van dat afworpstangetje) stond gisteren aan zee scheermessen te kauwen!![]()
Lijkt me toch niet helemaal gezond, en ik heb het dan ook verboden, maar ze deed het vanmorgen gelukkig nog.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, dat een hond schelpen staat te vreten.
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
Het zag er goor uit, en ze liet hem zo naar binnenglijden, maar dan zal het wel goed gaan.
Nelle heeft een stuk hertengewei als speeltje en knabbel is heel duur hoor, en jij vind ze voor niets hahaha.
Nelle heeft een stuk hertengewei als speeltje en knabbel is heel duur hoor, en jij vind ze voor niets hahaha.

-
nomo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Morris scharrelt op het strand ook zijn eigen kostje bij elkaar. Ben gestopt het te verbieden. Hij is gek op scheermessen/mossels ed. 'Gewone' schelpen eet hij niet, hij zoekt het wel echt uit. Hij heeft het altijd al gedaan en hij heeft nooit ergens last van. Dus laat het nu maar gaan.Tara schreef:Raar, ik zou toch bang zijn voor die scherpe stukjes.Esther12 schreef:De hond van mijn vriendin eet altijd schelpen. Gekke hondTara schreef:Mijn hond (ja, die van dat afworpstangetje) stond gisteren aan zee scheermessen te kauwen!![]()
Lijkt me toch niet helemaal gezond, en ik heb het dan ook verboden, maar ze deed het vanmorgen gelukkig nog.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, dat een hond schelpen staat te vreten.![]()
Maar goed, je bent een gekje of je bent het niet.