samantha! schreef:Dan dit, wat denken jullie?
Wat is nou uiteindelijk de reden voor Macho om op het laatst dus hem op z'n flikker te geven?
Omdat hij zichzelf eraan irriteerde? aan het gedrag van die hond?
Omdat hij merkte dat ik me vreselijk irriteerde aan die hond?Om "op te komen" voor DJ?
Of een combinatie, dat kan natuurlijk ook nog.
ik denk dat dat zeker wel meespeelt.
hier is Buster ook altijd erg tolerant. maar als het echt te lang duurt, en ik dus ook wat geiriteerd de andere hond weg stuur, kijkt buster altijd of ik ``nee``zeg tegen hem. zo niet, dan gromt hij soms ook de hond weg. bij heel opdringerige honden, waarbij de baas heel lang niks doet (of ontbreekt) mag hij mij ook helpen van mij. maar dan doet hij dat eigenlijk alleen omdat ik geiriteerd raak.
dus ik denk dat het de combi is, dat je eigen hond het ook zat wordt, en jij ook, en dat je hond daarop de stappen onderneemt om de andere hond weg te jagen. als het hier namelijk een hond is, die irritant naar Luca is, maar niet naar buster, dan reageert Buster niet altijd. HIJ moet zich dus ook irriteren. samen met mij
maar zo gaat het hier. zal voor elke hond misschien anders zijn, maar ik denk dus echt dat het een combinatie is.