Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Na heel lang twijfelen toch besloten om een DNA test voor Cody te bestellen. Voornamelijk om onze nieuwsgierigheid te bevredigen. Na een jaar raden zijn we er nog steeds niet uit. Wat denken jullie? Zelf denk ik aan herder + nog iets, maar wat dat nog iets is.... Geen idee!
Laatst gewijzigd door Joyce op 19 mar 2013 09:56, 4 keer totaal gewijzigd.
25% stafford, 25% mechelaar, 25 of 50% tervueren? Nu denk ik dat ze in zo'n test dan zeggen 50-75% Belgische herder omdat je de Tervueren en de Mechelaar genetisch denk ik niet kan onderscheiden. Ik verwacht dus grotendeels mechelaar met 1 x een dikkop erdoor. Ik denk stafford maar het kan ook rottweiler zijn of zelfs labrador. De rest lijkt mij Belgische herder.
Laatst gewijzigd door laeken op 17 feb 2013 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar heb je deze mooie hond vandaan?
Sowieso Mechelse Herder.
Zie er Kukay's uiterlijk in. Komt door de donkere kop en de volle vacht, wat met regelmaat voorkomt in de Kukay's lijn.
Rosan's Sandra schreef:Waar heb je deze mooie hond vandaan?
Uit het asiel in Zwolle. Als zwerver binnen gekomen. Hij is nu ongeveer drie.
Het is een hele onzekere hond. Nieuwe dingen vindt hij de eerste paar keer doodeng. En het is een echte knuffel, hij klimt letterlijk
bij bezoek op schoot als dat mag.
Sowieso Mechelse Herder.
Zie er Kukay's uiterlijk in. Komt door de donkere kop en de volle vacht, wat met regelmaat voorkomt in de Kukay's lijn.
Sowieso Mechelse Herder.
Hij heeft trouwens een soort van krul in zijn staart en zijn kop is een stuk stomper dan die van een herder. Brede kop, stompe neus en zijn bouw is wat gedrongener dan bij een herder.
Wat gaaf om te weten.
Wij zouden het ook graag willen weten van onze 3 meiden.
Kan je mij vertellen waar je dat besteld, hoe het is zijn werk gaat en wat het kost?
Da's dus typisch een Amerikaanse test, met hun plott hound, hee die hebben wij hier niet zeker zeg?
Dacht zelf ook aan oud Duitse, en/ of nog iets wat iets breder was, die great swiss is zeker een grote Zwitserse sennenhond of Berner sennen, dat laatste zou kunnen want die komt hier veel meer voor.
Maar goed, nu gooien ze er wat rassen tegenaan waarvan nog geeneen echt zeker is, dan weet je het nog altijd niet na het betalen van....