De hond heeft duidelijk altijd maar zijn goddelijke gang mogen gaan
Hij wil gezien en geroken worden , gewoon omdat hij wil wippe

ik zie geen patsende reu, daar is hij te lomp en te druk voor en geeft geen patsende signalen, ook had hij dan wel om macho heen gedrenteld, want die andere zijn niet interessant om bij te patsen. Ook had hij dan zeker niet zo een correctie van macho geaccepteerd.. wel een opdringerige oversekste hond die waarschijnlijk geen uitdaging krijgt en dit uit verveling en zelf vermaak doet.. ik heb een teef in de opvang die dit deed toen ze hier net was en geen uitdaging kreeg, ze gaan dan zelf iets zoeken en dat kan zoals nu ook rijden zijn... zo komt de reu uit het filmpje ook moe en voldaan thuis, want het bos kent hij nou wel,maar nieuwe slachtoffertjes in zijn achtertuin die zo tollerant zijn is feest..
Ik heb medelijden met deze hond, maar had ook de eigenaar op het gedrag van zijn hond aangesproken.
En ik had de hond na nog geen 5 min. Zelf weg gesnauwd, 2 honden hier zouden zoals macho reageren, maar al veel sneller, maar daar had ik niet op gewacht, als het zo lang moest duren. helemaal niet met een hond die zelf niet van zich af kan bijten. Hem kan je best zelf even die ondersteuning geven, dan heb je zelfs nog kans dat hij meer zelfvertrouwen krijgt in dit soort situaties..