Zij heeft op "kynologisch" punt niets misdaan.Tara schreef:Die hoeft zich nooit meer te vertonen in de kynologie.
Er is een ongeluk gebeurd dat niet had mogen gebeuren en hiervoor heeft zij haar verantwoordelijkheid genomen.
Moderator: moderatorteam
Zij heeft op "kynologisch" punt niets misdaan.Tara schreef:Die hoeft zich nooit meer te vertonen in de kynologie.
Nou, inderdaadNanna schreef:massam schreef:een zichtbaar mankende in zijn broek van angst poepende hond mag geen goede beoordeling krijgenGa maar eens kijken dan
Nanna schreef:massam schreef:een zichtbaar mankende in zijn broek van angst poepende hond mag geen goede beoordeling krijgenGa maar eens kijken dan
KieferNanna schreef:Noem het maar een beauty. Ik vind dat ie een dom in elkaar gefrommeld hoofd heeft met een chagrijnige blik.Bons schreef:Wel een beauty van een mastiff zeg... triest verhaal.
Ik heb wel leukere gezien.
Ronduit vreselijk moet dat geweest zijn. Gelukkig heb ik een hond die dat alleen met een gevonden handschoen doet.Nanna schreef:....They were ‘shaken like dolls’.........
Bons schreef:Wel een beauty van een mastiff zeg... triest verhaal.
maart schreef:Bons schreef:Wel een beauty van een mastiff zeg... triest verhaal.
het is gewoon een grote mopshond![]()
ontbreekt enkel nog een bengelende tong uit zijn bek.
maart schreef:Bons schreef:Wel een beauty van een mastiff zeg... triest verhaal.
het is gewoon een grote mopshond![]()
ontbreekt enkel nog een bengelende tong uit zijn bek.
maar nou weet ik wel opeens welk ras de hond is die ik tegenkwam pasNanna schreef:Noem het maar een beauty. Ik vind dat ie een dom in elkaar gefrommeld hoofd heeft met een chagrijnige blik.Bons schreef:Wel een beauty van een mastiff zeg... triest verhaal.
Vaak niet zo gezellig met sekse genoten.Corneliana schreef:maar nou weet ik wel opeens welk ras de hond is die ik tegenkwam pasNanna schreef:Noem het maar een beauty. Ik vind dat ie een dom in elkaar gefrommeld hoofd heeft met een chagrijnige blik.Bons schreef:Wel een beauty van een mastiff zeg... triest verhaal.
die zijn niet gevaarlijk toch?
normaal gesproken?
maar die is wel mooi trouwens.
okee.dagmar88 schreef:Vaak niet zo gezellig met sekse genoten.Corneliana schreef:maar nou weet ik wel opeens welk ras de hond is die ik tegenkwam pasNanna schreef:Noem het maar een beauty. Ik vind dat ie een dom in elkaar gefrommeld hoofd heeft met een chagrijnige blik.Bons schreef:Wel een beauty van een mastiff zeg... triest verhaal.
die zijn niet gevaarlijk toch?
normaal gesproken?
maar die is wel mooi trouwens.
nou het is ook erg voor die vrouwNanna schreef:Ja, het vreselijk voor haartoots schreef:Dat is echt een tegenslag voor die vrouw.![]()
Die kutkinderen hadden daar ook helemaal niet moeten lopen, wat dachten ze wel niet.
Is geen antwoord op te geven op die vraag, is ook geen conclusie van wat ik (wil) beweren.Tara schreef:Want als hij geen showtopper was geweest, dan was dit niet gebeurd?Biet schreef:Weer een goede reden om te stoppen met die show-flauwekul.
Hutsje schreef:ze had deze honden uberhaupt niet moeten hebben, en zeker niet gebruiken voor de fok.
bm's horen juist grote kindervrienden te zijn en als ze dat niet zijn is er iets goed mis. ook zijn ze gefokt om juist niet te bijten.
maar hee, de jury vindt het een mooie hond dus we fokken er maar gewoon mee. brengt toch geld in het laadje.
dat krijg je als er op uiterlijk gefokt wordt, karakter en gezondheid staan al jaren niet meer op de eerste plaats. en juist bij dit kaliber hond is dat zo belangrijk.
Nou, ik koppel dat dus aan het vermogen om te 'werken'.Tara schreef:Ik ben geheel met je eens dat stabiliteit van het allergrootste belang is. Maar hoe definieer je dat?
En hoe definieer je dat per ras?
Wat heeft zij misdaan ?Valerie schreef:The judge sentenced her to three months in jail, suspended for 12 months, and ordered her to pay £1,000 costs
En hiervan sprong ik op en gaf ik luid applaus![]()
![]()
![]()
![]()
de echte dader wordt gestraft dus geen honden in hokjes om vervolgens afgemaakt te worden
laat haar maar lekker voelen. Mafkees.
Wat heeft zij misdaan? Maak je een grapje?Xtine schreef:Wat heeft zij misdaan ?Valerie schreef:The judge sentenced her to three months in jail, suspended for 12 months, and ordered her to pay £1,000 costs
![]()
![]()
![]()
de echte dader wordt gestraft dus geen honden in hokjes om vervolgens afgemaakt te worden
PS.
Honden heeft ze onmiddellijk laten inslapen hoor.
Ik denk toch niet dat zij met opzet de honden heeft losgelaten.Valerie schreef:Wat heeft zij misdaan? Maak je een grapje?Xtine schreef:Wat heeft zij misdaan ?Valerie schreef:The judge sentenced her to three months in jail, suspended for 12 months, and ordered her to pay £1,000 costs
![]()
![]()
![]()
PS.
Honden heeft ze onmiddellijk laten inslapen hoor.
Wat ze zelf beslist om met haar honden te doen vind ik wat anders dan wanneer ze verplicht worden ingeslapen. Misschien zie jij het verschil niet maar ik zeker wel.
Hier ga ik uiteraard wel mee akkoord.Valerie schreef:Ik denk wel dat de honden haar verantwoording zijn. Zij moet dus gestraft worden. Ik hoop dat ze dat hier eens in gaan voeren.
???Valerie schreef:Ik denk wel dat de honden haar verantwoording zijn. Zij moet dus gestraft worden. Ik hoop dat ze dat hier eens in gaan voeren.
Als je goed leest dan heb ik het over de dader straffen. De mens dus. Ik heb het niet over het doden van honden gehad in mijn eerste bericht.Marion. schreef:???Valerie schreef:Ik denk wel dat de honden haar verantwoording zijn. Zij moet dus gestraft worden. Ik hoop dat ze dat hier eens in gaan voeren.
En dat ook nog vergezeld met tig juich-smileys? Oké.
De honden mag vooral niets aangerekend worden, maar zij moet wel gestraft worden. Honden doodmaken is niet genoeg, maar er moet ook nog 3 maanden gevangenis aan toegevoegd worden plus 1000 dollar boete.
Het zal allemaal wel