Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
O ze gaan op eigen pootjes wonen
Moeilijk maar ik denk ook een heel tevreden gevoel als ik naar de foto's kijk. Stuk voor stuk zijn ze mooi opgegroeid!!
Petje af
Nou hier is ze dan in het Boshuis, nog even zonder foto maar de baas heeft gezegd dat hij morgen zal kijken wat hij daaraan doen kan.
Ze heeft net gegeten en voor de tweede keer een rondje door de tuin gedaan en zit weer op mijn schouder, want dát is een veeeeeeeeel betere Digna zitplaats als een schoot. Daar gaat ze trouwens nog problemen mee krijgen want morgen zijn we weer thuis en dáár woont Miesje en Miesje heeft al bijna tien jaar het alleenrecht op het liggen op mijn schouder -vindt in ieder geval Miesje-. Zo heel erg dapper is Digna overigens niet meer, de wereld bleek toch groter en enger te zijn dan wat een klein Dignaatje zich voor kon stellen.
Dit lijkt me dus zooooo moeilijk.....
maar fijn om te zien dat ze een goed thuis krijgt!
En ik denk dat het scheelt dat er twee watjes blijven ( 5 is ook wat veel hè)
Allemaaal de deur uit.....er blijven er 2, dus niets ervan allemaal de deur uit.
Volgende keer dan toch maar niets de deur uit?
Grootste nadeel van fokken, lijkt mij.
Ik vind Lucky een hartstikke leuk hondje om te zien. Net wat groter en daardoor waarschijnlijk ook minder kwetsbaar, mooi lang snuitje. Het zal volgens de rasstandaard vast minder typisch zijn, maar dit vind ik persoonlijk veel mooier dan al die mini-wawa's.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody In liefdevolle herinnering: Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017