hier alvast foto's van de honden apart.. (ben niet zo'n goeie foto's maker
Ieniminie (voorheen Mindy)

Minthe:

Moderator: moderatorteam

Nanna schreef: Ik heb een hekel aan ingedrukte neuzen; wordt er plaatsvervangend benauwd van.

maar wel erg lief, leuk en makkelijk!Hilly45 schreef:Nee, niet, Sam alleen is al gek genoeg........

Aha. Ik had het helemaal gemist, maar ik hoorde van mevrouw jaap dat ze jou gisteren met een ienimine had gespotirmaLeo schreef:slechte foto maar goed, heb er eentje waar ze allebei opstaan
Dank je Jaap, Ja is effe wat anders, van 4 leo's ( een paar jaar geleden) naar 1 leo en een mormel. Ik ben er zo ontzettend blij mee, is zo vreselijk leuk hondje, nooit gedacht dat ik zo als een blok zou vallen op zo'n hondje, inclusief jassie.... (als het echt nodig isJaap* schreef:Aha. Ik had het helemaal gemist, maar ik hoorde van mevrouw jaap dat ze jou gisteren met een ienimine had gespotirmaLeo schreef:slechte foto maar goed, heb er eentje waar ze allebei opstaan
![]()
![]()
Gefeliciteerd! En prachtig voor dat ouwe besje, dat ze het nog zo ontzettend leuk heeft op haar oude dag![]()
Wat ziet ze er nog jeugdig uit trouwens!
Ja zoiets had ik begrepenirmaLeo schreef:Kortom, ik geniet wezenloos van het mormel!!
iones schreef:kruising jack russel x bouvier.
De mooiste pups. Hier zijn joy en sep.
De moeder is een bruine jack russel.

Jazeker, helemaal goed er uitgekomen. Maar wel de dierenarts erbij he! Er zit een heel verhaal aan vast maar ze heeft het zelf kunnen volbrengen.Paisley schreef:iones schreef:kruising jack russel x bouvier.
De mooiste pups. Hier zijn joy en sep.
De moeder is een bruine jack russel.En de moeder heeft het hele feest overleefd? Respect!