Bij jullie bekend ???
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dog rape rack ???
Moderator: moderatorteam
- Fardauke
- Actief
- Aantal honden: 2
dog rape rack ???
Op facebook kwam me dit voorbij met foto,s
ik had hier werkelijk nog nooit van gehoord,en geen idee dat dit soort dingen bestaan.
Bij jullie bekend ???
Bij jullie bekend ???

In gedachten Fardau 12-08-2002/ 02-03-2013 en Diever 11-11-1997/ 31-03-2013
- Fardauke
- Actief
Re: dog rape rack ???
Zat ook een beetje in twijvel, of in de fokhoek of dier en leed, had er werkelijk nog nooit van gehoord op facebook zaten er foto's bij
daar word je echt niet vrolijk van,het heeft me de hele dag door de kop gespeeld.
Fok dan niet als het op zo,n manier moet.
Fok dan niet als het op zo,n manier moet.

- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Dit ga ik geloof ik maar niet googlen...
Is dat hetzelfde als wat voor bepaalde rassen wordt gebruikt die zelf fysiek niet meer in staat zijn 'het' te doen?
Is dat hetzelfde als wat voor bepaalde rassen wordt gebruikt die zelf fysiek niet meer in staat zijn 'het' te doen?
- Fardauke
- Actief
Het is een metalen constructie waar je je hond voor en achter in kan vast zetten,zodat ze geen kant uit kan, en dan kan ze gedekt/verkracht worden.runninggirl schreef:Dit ga ik geloof ik maar niet googlen...![]()

- Biet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder
- Aantal honden: 1
Ziek dat dit bedacht wordt.Tara schreef:Voor klapkaken die niet zonder bloedvergieten gedekt kunnen worden, voor misbaksels die niet eens meer zonder hulp kunnen dekken of gedekt kunnen worden...runninggirl schreef:Dit ga ik geloof ik maar niet googlen...![]()
Het is hondonterend, ik vind het echt walgelijk.
Wiel
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Biet
- Zeer actief
Ligt in het verlengde van elkaar.Nanna schreef:Ik vind het zieker dat het gefokt wordt.Biet schreef:
Ziek dat dit bedacht wordt.
Wiel
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Wat een dieptrieste foto Nanna, het zou wat mij betreft per direct verboden mogen worden, het op deze manier fokken met honden. 
-
linlin
zie ik daar nou een potje vaseline? nee toch?Nanna schreef:
- Biet
- Zeer actief
En in hoeverre heeft het één met het ander te maken, denk je?Cleva schreef:yamie schreef:http://www.youtube.com/watch?v=3mK9-0-BU38
neh. van mij hoeft het allemaal niet zo hoor.
Ik zie vooral losgeslagen bemoeizucht bij de mensen en weinig verzet bij de teef.
Dat duffe kind dat de voorpoten moet vasthouden zegt alles. Dat werkt echt niet als het om te veel agressie gaat.
Maar om maar aan te tonen dat die fietsenstalling nergens voor nodig is.
Ik moet zulke honden ook niet maar om nou te gaan doen alsof ze zielig zijn omdat ze niet zelfstandig kunnen copuleren, nee.
Wel omdat ze belachelijk in elkaar zitten en een verzakte harses hebben. Maar daar hebben we het nu niet over.
Wiel
- billyboy2
- Zeer actief
Cleva schreef:yamie schreef:http://www.youtube.com/watch?v=3mK9-0-BU38
Ik zie vooral losgeslagen bemoeizucht bij de mensen en weinig verzet bij de teef.
Dat duffe kind dat de voorpoten moet vasthouden zegt alles. Dat werkt echt niet als het om te veel agressie gaat.
Maar om maar aan te tonen dat die fietsenstalling nergens voor nodig is.
Ik moet zulke honden ook niet maar om nou te gaan doen alsof ze zielig zijn omdat ze niet zelfstandig kunnen copuleren, nee.
Wel omdat ze belachelijk in elkaar zitten en een verzakte harses hebben. Maar daar hebben we het nu niet over.
Als je goed kijkt zie je dat de achterpoten van de teef uit elkaar worden getrokken. Anders kan de reu er niet bij.
Reu wil ook niet bepaald, en word aardig gedwongen/geholpen
Zelf erop springen lukt niet, dus trek je de poten van de teef maar ff uit elkaar.
Breed stand: Vind het echt van de zotte....als de hond dusdanig hond agressief is. Dan ga je daar toch niet mee fokken??
Laatst gewijzigd door billyboy2 op 26 feb 2013 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- billyboy2
- Zeer actief
Hier nog zo'n gewillige teefje....not
- billyboy2
- Zeer actief
Hij wil, zij wil. Maar het lukt gewoon niet meer door de doorgefokte/mislukte bouw van de honden.
- billyboy2
- Zeer actief
GadverNanna schreef:DEZE verwoordt mijn gevoelens hierover onnavolgbaar
- billyboy2
- Zeer actief
Cleva schreef:Flauwekul.billyboy2 schreef:Hij wil, zij wil. Maar het lukt gewoon niet meer door de doorgefokte/mislukte bouw van de honden.
Zij wil helemaal, nog, niet.
En ondertussen loopt dat allemaal door elkaar. Tot zover de agressie.
Ik heb het ook niet over agressie aangezien hier ook geen sprake is van opbinden en vastknuppen.
Tja, ik kan er met mijn gezonde verstand niet bij dat je honden vast bind en maar laat verkrachten. En honden de poten maar uit elkaar trekt zodat de reu er fatsoenlijk bij kan. Of teven die niet eens meer normaal kunnen bevallen
Sorry hoor, maar als een normale en vrijwillige dekking niet lukt. Dan lukt het maar niet.
Laatst gewijzigd door billyboy2 op 26 feb 2013 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
nou. ben ik voor hoor, potdomme, je kunt er gewoon niet meer rustig door wandelenCleva schreef:Het is geen verkrachting.
Als je het zo gaat bekijken kun je heden ten dage naar buiten om alle wilde eenden af te schieten.
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ja het is echt erg hier, en ik ben dan meer bang dat mijn russells het kanaal in duiken omdat ze vinden dat ze dat wel ff moeten fixenCleva schreef:Vliegen ze bij jou ook zo om je oren?
Gisteren hing er een vrouwtje hier op haar kop in een struik met drie woerden die er al vechtend om heen aan het rennen waren.
- billyboy2
- Zeer actief
Cleva schreef:Het is geen verkrachting.
Als je het zo gaat bekijken kun je heden ten dage naar buiten om alle wilde eenden af te schieten.
Daarnaast is overbemoeienis bij mensen niet hetzelfde als een hond die iets niet zelf kan.
Want? Die worden ook door mensen vast gehouden zodat ze even genomen worden.
Dit filmpje is van een engelse bulldog en een oud engelse bulldog.
Staat dat het toch vrij zeldzaam is dat het natuurlijk gaat.
Toch moeten ze ingrijpen en de honden vast houden. Reu kan zijn poot er niet eens overheen krijgen.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Mijn idee zou het niet zijn. Als je zo moet fokken zou het voor mij op houden.
Hoorde vanavond nog van iemand die echt een leuke teef had, gezond, goed bezig in de sport. Maar dulde géén reu om gedekt te worden. Nou, dan niet, heeft dus nooit pups gehad. Daar kan ik me prima in vinden eigenlijk. Mogen ze ook iets zelf beslissen?
Als het natuurlijk niet lukt doordat het misbaksels zijn of een teef of reu niet wil moet je niet fokken vind ik.
Hoorde vanavond nog van iemand die echt een leuke teef had, gezond, goed bezig in de sport. Maar dulde géén reu om gedekt te worden. Nou, dan niet, heeft dus nooit pups gehad. Daar kan ik me prima in vinden eigenlijk. Mogen ze ook iets zelf beslissen?
Als het natuurlijk niet lukt doordat het misbaksels zijn of een teef of reu niet wil moet je niet fokken vind ik.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
yamie schreef:http://www.youtube.com/watch?v=3mK9-0-BU38
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Nanna schreef:DEZE verwoordt mijn gevoelens hierover onnavolgbaar
Of zou het de zenuwen zijn geweest dat hij zijn maagdelijkheid ging verliezen.?
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Hij denkt aan zijn toekomst. Al het geld straks op aan allimentatie
door één stomme fout 
-
Devel
belachelijk dat met zulke misbaksels nog gefokt kan worden. BAH
-
terrierjunk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working terriers
- Aantal honden: 10
Dat ze nog net kunnen neuken, evt. met vasthoudende hulp....maar dan die ademnood erbij, je hoort ze benauwd hijgen, snorken en rochelen. Blijven die beesten er nou nooit in tijdens de dekking, dan ruimt het onlevensvatbare zichzelf ook weer wat op.
Ik heb af en toe het idee dat ze van zichzelf weten hoe fout ze in elkaar zitten en zich eigenlijk helemaal niet WILLEN voortplanten, het is meer omdat het moet.
En dan die zgn. Duitse bulldogs. "gezond" met grote letters. Ahum.
Hoever gaat het bij de mens met zijn geloof in wat hij wil zien?
Ze kunnen ook niet zelf pups krijgen, dat gaat per keizersnee.
De klant betaalt daar extra voor, graag zelfs.
Wat iemand in zo'n gedrocht ziet, snap ik niet.
Dit is antireclame, de uitwassen van de menselijke zucht naar extremen.
Ik schaam me als mens, al heb ik deze misbaksels zelf niet gemaakt, maar voor mijn soort.
Waarom staat de dierenbescherming deze honden wel toe?
Ik heb af en toe het idee dat ze van zichzelf weten hoe fout ze in elkaar zitten en zich eigenlijk helemaal niet WILLEN voortplanten, het is meer omdat het moet.
En dan die zgn. Duitse bulldogs. "gezond" met grote letters. Ahum.
Hoever gaat het bij de mens met zijn geloof in wat hij wil zien?
Ze kunnen ook niet zelf pups krijgen, dat gaat per keizersnee.
De klant betaalt daar extra voor, graag zelfs.
Wat iemand in zo'n gedrocht ziet, snap ik niet.
Dit is antireclame, de uitwassen van de menselijke zucht naar extremen.
Ik schaam me als mens, al heb ik deze misbaksels zelf niet gemaakt, maar voor mijn soort.
Waarom staat de dierenbescherming deze honden wel toe?
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ik snap sowieso niet waar de drang vandaan komt om maar een zo ongezond mogelijke hond te willen fokken.
Los van het feit dat ze niet zelfstandig kunnen uhm paren.
Ze hebben veel gezondheids klachten.
Alleen al om die rede vind ik dat het bij het fokken begint.
Niet kopen is absoluut een punt maar als de honden er eenmaal zijn verdienen ze wel weer een thuis.
De fokkers zijn de echte misbaksels. Je fokt met dieren die je zelf leuk of mooi vind. Zonder je bezig te houden met de dieren zelf.
Dat blijkt ook uit de filmpjes de dieren worden vastgehouden mee geholpen. Dat is niet juist.
Als je echt om dieren geeft dan zet je je in om gezonde dieren op de wereld te zetten en dieren een zo mooi mogelijk leven te geven.
Niet om met honden te fokken die serieuze gezondheidsproblemen gaan krijgen.
Los van het feit dat ze niet zelfstandig kunnen uhm paren.
Ze hebben veel gezondheids klachten.
Alleen al om die rede vind ik dat het bij het fokken begint.
Niet kopen is absoluut een punt maar als de honden er eenmaal zijn verdienen ze wel weer een thuis.
De fokkers zijn de echte misbaksels. Je fokt met dieren die je zelf leuk of mooi vind. Zonder je bezig te houden met de dieren zelf.
Dat blijkt ook uit de filmpjes de dieren worden vastgehouden mee geholpen. Dat is niet juist.
Als je echt om dieren geeft dan zet je je in om gezonde dieren op de wereld te zetten en dieren een zo mooi mogelijk leven te geven.
Niet om met honden te fokken die serieuze gezondheidsproblemen gaan krijgen.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Met een man met vouwfiets?Cleva schreef:Ondertussen in zoetermeer...een beul van een kangal die 3 minuten per dag buiten komt.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Als ik ooit zoiets moest gebruiken...
Het gaat maar normaal of het gaat niet...
oudste dober van ons wilde ook niet dekken overigens, bij 2 verschillende teven geprobeerd, hij wilde alleen maar zijn bal... mensen van de teven wilden dan maar KI maar dat hebben wij dus niet gedaan. Als het dekken er niet meer inzit hoeft dat niet doorgegeven te worden.
Een hond een beetje helpen/sturen prima als het de eerste keer is, maar ik heb mijn huidige reuen nog nooit iets voor hoeven te doen in ieder geval
Het gaat maar normaal of het gaat niet...
oudste dober van ons wilde ook niet dekken overigens, bij 2 verschillende teven geprobeerd, hij wilde alleen maar zijn bal... mensen van de teven wilden dan maar KI maar dat hebben wij dus niet gedaan. Als het dekken er niet meer inzit hoeft dat niet doorgegeven te worden.
Een hond een beetje helpen/sturen prima als het de eerste keer is, maar ik heb mijn huidige reuen nog nooit iets voor hoeven te doen in ieder geval

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- dagmar88
- Zeer actief
In het openbaar (sowieso al vreemd voor een dekking) een groepje opgewonden jonge mannen met kettingen, prikbanden en muilkorven aan de gang
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Mijn hond dekt ook in het openbaar hoor, zou niet weten waar ik het anders moet doendagmar88 schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik dit nog vriendelijker vind dan wat ik afgelopen herfst? heb gezien.
In het openbaar (sowieso al vreemd voor een dekking) een groepje opgewonden jonge mannen met kettingen, prikbanden en muilkorven aan de gang
Ik zie dat nog niet gebeuren met nog 3 intacte reuen op een paar meter afstand in de kennels om ze heen...
Dus gewoon lekker rustig op het industrieterrein, alle ruimte en rust.
Maar zonder prikbanden natuurlijk, een teef muilkorven kan ik eventueel nog inkomen, daar kies ik ook liever voor als ik de teef eigenaar niet vertrouw. Want ook al vreet ze hem niet op ze kan hem wel behoorlijk beschadigen. Tot op heden nooit nodig gehad maar ik liet dan de teef ook wel door een bekende van mij vasthouden die ik daarin vertrouwde.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi