Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Teckels
Moderator: moderatorteam
- IvysToeter
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
Re: Teckels
Heerlijk he dat knuffelen.
ik wilde dat dobby nog zo klein was haha
Morgen ander/nieuw voer halen.
ik wilde dat dobby nog zo klein was haha
Morgen ander/nieuw voer halen.

- Pool
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Hier ook even plaatsen. De twee linker hondjes zijn van mijn vriendin en de drie rechtse hondjes zijn onze meiden! Wel hoge school prikkeren hoor. Overigens waren ze alle 5 bij thuiskomst baggerballen.

[img][img] <b>Vóór</b>

In vrijheid verbonden

In vrijheid verbonden
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
- Aantal honden: 2
- Pool
- Zeer actief
- P-tt
- Zeer actief
Ik heb sinds vandaag ook een teckel haha

- P-tt
- Zeer actief
- _Juul_
- Actief
- Mijn ras(sen): Langhaar Standaard Getijgerde Teckel
- Contacteer:
@Pool wat een mooierds!!!!
@Dazwa wat een leukert hahha!! Ik heb 1 in de bestelling bij een dame hier in de buurt als cadeautje voor de fokker omdat ze teckeltjes spaart...
@Dazwa wat een leukert hahha!! Ik heb 1 in de bestelling bij een dame hier in de buurt als cadeautje voor de fokker omdat ze teckeltjes spaart...
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Dwergteckel langhaar
Ze kan het wel hoor, dat hebben we wel gehoord hahaha maar tot nu toe komt dat zelden voor en ik hoop dat dat zo blijft want dat geblaf de hele dag daar moet ik niet aan denken.
Kijk als de bel gaat of als er visite binnenkomt mag ze best aanslaan maar dan moet het ook goed zijn en niet dat ze constant aan het keffen is, daar houden we niet van (tja wie wel?)
Maar we zie het wel....komt vast wel goed!
Kijk als de bel gaat of als er visite binnenkomt mag ze best aanslaan maar dan moet het ook goed zijn en niet dat ze constant aan het keffen is, daar houden we niet van (tja wie wel?)
Maar we zie het wel....komt vast wel goed!
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Teckel/Dashond
Wat een mooie en leuke foto van de 5 teckels!!
-
- Actief
Cute hoor die vijf teckeltjes op dat bankje...erg knuffelbaar! Hele leuke foto!
Met Yara gaat het erg goed, ben wel erg druk met en een zoontje van bijna 2 en onze Yara, vandaar dat ik niet vaak meer op het forum ben...
Maar ze groeit goed en heb haar nu alleen op kvv en dat bevalt erg goed! haar vacht glanst mooi en ze poept een stuk minder en de poep stinkt ook niet zo als toen ze nog brokken at! Ze blijft bij mijn ouders als we allebei moeten werken en als ik haar even alleen laat om wat boodschappen te doen verstop ik wat brokjes in haar mand en in de bijkeuken en krijgt ze een kluif en dan kan ze al prima anderhalf uur alleen zijn
Ik vind het heerlijk om lekker samen met haar even op de bank te slapen, als Luca zijn middagslaapje doet en ik een onderbroken nacht heb gehad komt Yara lekker tegen me aanliggen en dan liggen we zo een uurtje te dutten, heerlijk! ze is nu al erg verwend hahaha
De nachten gaan erg goed, ze slaapt netjes 8 uur door dus we zijn apetrots op haar en erg blij dat ze in ons leven is gekomen!
@Juul: nog even wachten en dan kunnen jullie ook zo genieten van jullie pup!!! ben erg benieuwd naar de foto's
Met Yara gaat het erg goed, ben wel erg druk met en een zoontje van bijna 2 en onze Yara, vandaar dat ik niet vaak meer op het forum ben...
Maar ze groeit goed en heb haar nu alleen op kvv en dat bevalt erg goed! haar vacht glanst mooi en ze poept een stuk minder en de poep stinkt ook niet zo als toen ze nog brokken at! Ze blijft bij mijn ouders als we allebei moeten werken en als ik haar even alleen laat om wat boodschappen te doen verstop ik wat brokjes in haar mand en in de bijkeuken en krijgt ze een kluif en dan kan ze al prima anderhalf uur alleen zijn

Ik vind het heerlijk om lekker samen met haar even op de bank te slapen, als Luca zijn middagslaapje doet en ik een onderbroken nacht heb gehad komt Yara lekker tegen me aanliggen en dan liggen we zo een uurtje te dutten, heerlijk! ze is nu al erg verwend hahaha
De nachten gaan erg goed, ze slaapt netjes 8 uur door dus we zijn apetrots op haar en erg blij dat ze in ons leven is gekomen!
@Juul: nog even wachten en dan kunnen jullie ook zo genieten van jullie pup!!! ben erg benieuwd naar de foto's

- IvysToeter
- Zeer actief
die foto met de 5 teckels op een rijtje is leuk! ik vind de meest rechtse echt een grappig koppie hebben haha.
Mooi dat het zo goed gaat met Yara.
Mooi dat het zo goed gaat met Yara.

- _Juul_
- Actief
- Contacteer:
@Chan Fijn dat kvv zo goed bevalt!! Geloof het graag dat je het druk hebt met een kleine en met een pupje... Super dat het overal zo goed gaat!!
Ik ga woensdag weer knuffelen en zelf foto's maken! En een keus maken welke het gaat worden....De getijgerde zijn wat boefig de twee heren en de black and tan dame is ietsje rustiger wat we vorige week zo konden zien...
Wat ik heel fijn vond is dat mijn zoon van 12 een klik had met gewoon haar honden, en ik heb hem lang niet zo zien schateren...En dat is me veel waard, het was nog even afwachten hoe hij zou reageren want hij is autistisch...
Maar was gewoon heel fijn!!!
Ik ga woensdag weer knuffelen en zelf foto's maken! En een keus maken welke het gaat worden....De getijgerde zijn wat boefig de twee heren en de black and tan dame is ietsje rustiger wat we vorige week zo konden zien...
Wat ik heel fijn vond is dat mijn zoon van 12 een klik had met gewoon haar honden, en ik heb hem lang niet zo zien schateren...En dat is me veel waard, het was nog even afwachten hoe hij zou reageren want hij is autistisch...
Maar was gewoon heel fijn!!!
-
- Actief
Je kind zien schateren van het lachen is het mooiste wat er is, zeker als hij autistisch is...
Op de één of andere manier kunnen autistische kinderen/volwassenen het heel goed vinden met teckels, waarom weet ik niet maar ik heb het vaker gehoord. Kinderen hebben vaak hele gesprekken met teckels en kunnen zich zo goed uiten, heel bijzonder vind ik dat...
Dan heb je wel de juiste keuze gemaakt qua ras!
en dat is wel fijn om te weten toch?
Nou veel plezier alvast met het knuffelen en we zien de foto's wel verschijnen
Op de één of andere manier kunnen autistische kinderen/volwassenen het heel goed vinden met teckels, waarom weet ik niet maar ik heb het vaker gehoord. Kinderen hebben vaak hele gesprekken met teckels en kunnen zich zo goed uiten, heel bijzonder vind ik dat...
Dan heb je wel de juiste keuze gemaakt qua ras!

Nou veel plezier alvast met het knuffelen en we zien de foto's wel verschijnen

- _Juul_
- Actief
- Contacteer:
Is inderdaad altijd mooi om te zien Chan! Hij heeft Asperger, dus veel alleen en altijd binnen...Dus hopelijk wordt dit zijn maatje!!
We kunnen niet wachten

We kunnen niet wachten

- Pool
- Zeer actief
@Juul mooi hoor dat je zoon een klik met de honden heeft, kinderen met dieren vind ik altijd prachtig. Pur sang en eerlijker bestaat niet. Overigens zie ik dat bij alle rassen en niet alleen bij de teckel, mijn teckels zijn stapel-, stapelgek op mijn dochtertje maar ik ken er ook genoeg die niet gek op kinderen zijn, die zijn ze niet gewend. Dat ligt aan de opvoeding en hoe vaak ze in contact komen met kinderen. Super voor je zoon dat ie er straks een vriendje bij heeft!!
[img][img] <b>Vóór</b>

In vrijheid verbonden

In vrijheid verbonden
- _Juul_
- Actief
- Contacteer:
We kwamen bij de fokker en mijn zoon was eerst afwachtend maar op een gegeven moment zaten ze op schoot voor hem helemaal nieuw...Maar zo mooi om te zien!!
- P-tt
- Zeer actief
Klopt helemaal, Goof vindt kindjes niet zo leuk. Hij weet niet zo goed wat hij daarmee moet zeg maar. Wij hebben zelf geen kinderen en ook niet veel kinderen in onze omgeving dus Goof komt dan ook niet veel in aanraking met kinderen.Pool schreef:@Juul mooi hoor dat je zoon een klik met de honden heeft, kinderen met dieren vind ik altijd prachtig. Pur sang en eerlijker bestaat niet. Overigens zie ik dat bij alle rassen en niet alleen bij de teckel, mijn teckels zijn stapel-, stapelgek op mijn dochtertje maar ik ken er ook genoeg die niet gek op kinderen zijn, die zijn ze niet gewend. Dat ligt aan de opvoeding en hoe vaak ze in contact komen met kinderen. Super voor je zoon dat ie er straks een vriendje bij heeft!!
- _Juul_
- Actief
- Contacteer:
Mag ik jullie voorstellen aan MoJo!!!
Ik vond de keuze maken nog erg moeilijk, vond ze gewoon allemaal erg leuk!! Maar dit is een klein boefje...kwam steeds bij ons terug, nu is het aftellen begonnen

Ik vond de keuze maken nog erg moeilijk, vond ze gewoon allemaal erg leuk!! Maar dit is een klein boefje...kwam steeds bij ons terug, nu is het aftellen begonnen

- Daniela
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergteckel
- P-tt
- Zeer actief
- Pool
- Zeer actief
- _Juul_
- Actief
- Contacteer:
Tis zo'n schatje....hij begon vanmorgen met mijn gezicht af te likken...toen knabbelen aan mijn oor en hij eindigde met een vette knipoog

- IvysToeter
- Zeer actief
- _Juul_
- Actief
- Contacteer:
Dankje wel Ivystoeter.....
Hoop dat jullie het niet erg vinden maar heb nog een paar foto's

Hoop dat jullie het niet erg vinden maar heb nog een paar foto's

-
- Actief
Oooh wat een mooie pup Juul!!! en ook al fotogeniek, echt een knapperd!!!
Wanneer mag Mojo mee naar huis? ook een super leuke naam zeg! ik word er al helemaal enthousiast van laat staan jullie hahahaha
Wanneer mag Mojo mee naar huis? ook een super leuke naam zeg! ik word er al helemaal enthousiast van laat staan jullie hahahaha
- _Juul_
- Actief
- Contacteer:
Ja mooi he
....Wij worden er ook mega enthousiast van kan het nergens anders meer over hebben...maar we moeten nog 2 weekjes wachten...
Zat best verschil in pup's fotograferen...ik heb namelijk het hele nest op de foto gezet...Maar sommige hadden niet zo'n zin en Mojo wel...enne ja ik fotografeer nou eenmaal heeeeeel veel en graag dus mega fijn

Zat best verschil in pup's fotograferen...ik heb namelijk het hele nest op de foto gezet...Maar sommige hadden niet zo'n zin en Mojo wel...enne ja ik fotografeer nou eenmaal heeeeeel veel en graag dus mega fijn

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- P-tt
- Zeer actief
- Florabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Langharige kaninchen Teckel
@Juul: Wat een prachtige pup!!
Tijgerteckels zijn tof!
Bereid je alleen maar wel voor op heel veel vragen op straat.
Lijkt wel of niemand ooit eerder een gevlekte teckel heeft gezien..
@Nanna: Sofie voelt zich gekrenkt. Haar blauwe oog is haar unique selling point..
Tijgerteckels zijn tof!
Bereid je alleen maar wel voor op heel veel vragen op straat.
Lijkt wel of niemand ooit eerder een gevlekte teckel heeft gezien..
@Nanna: Sofie voelt zich gekrenkt. Haar blauwe oog is haar unique selling point..

Sofie!