Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

dog rape rack ???

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

dagmar88
Zeer actief

Re: dog rape rack ???

Ongelezen bericht door dagmar88 »

malinois schreef:
dagmar88 schreef::roll: Moet eerlijk zeggen dat ik dit nog vriendelijker vind dan wat ik afgelopen herfst? heb gezien.
In het openbaar (sowieso al vreemd voor een dekking) een groepje opgewonden jonge mannen met kettingen, prikbanden en muilkorven aan de gang :piew:
Mijn hond dekt ook in het openbaar hoor, zou niet weten waar ik het anders moet doen :19:
Ik zie dat nog niet gebeuren met nog 3 intacte reuen op een paar meter afstand in de kennels om ze heen... :wink: In de auto de andere honden is ook geen optie want dat is een joelpartij van jewelste.
Dus gewoon lekker rustig op het industrieterrein, alle ruimte en rust.
Maar zonder prikbanden natuurlijk, een teef muilkorven kan ik eventueel nog inkomen, daar kies ik ook liever voor als ik de teef eigenaar niet vertrouw. Want ook al vreet ze hem niet op ze kan hem wel behoorlijk beschadigen. Tot op heden nooit nodig gehad maar ik liet dan de teef ook wel door een bekende van mij vasthouden die ik daarin vertrouwde.

:mrgreen: Dat is ook niet wat ik met openbaar bedoel. Die waren bezig op een klein stukje gras, waar om te haverklap mensen, honden en verkeer voorbij komt.
Het waren grote pitbulls en de teef had er geen zin in.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Nanna schreef: :LOL: :LOL: :LOL: Waarom ben ik niet verbaasd :mrgreen:

:oeps: Nou, reken maar dat je even stom staat te kijken wanneer je er praktisch tegenaan loopt.
En voor die beesten vond ik het zo grappig niet.

Charlie laat zich waarschijnlijk ook niet dekken, maar geen haar op mijn hoofd om er dan dergelijke praktijken mee uit te halen.
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

dagmar88 schreef::roll: Moet eerlijk zeggen dat ik dit nog vriendelijker vind dan wat ik afgelopen herfst? heb gezien.
In het openbaar (sowieso al vreemd voor een dekking) een groepje opgewonden jonge mannen met kettingen, prikbanden en muilkorven aan de gang :piew:
:80: gangbang?
nusca
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een mechelaar.

Ongelezen bericht door nusca »

Hier vond het laatst aan de overkant van de straat op de stoep plaats. Een rotweiler reu en een stafford? teef, de teef had er ook niet echt zin in.
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”