Haha ja Jip is de poedel. Toch wel echt een middenslagjeMiezemuis schreef:O jaaaa Jip was de poedel. Ik dacht al dat scheelt echt niets hahahahaha (maar Ziva is dus de border hahahaha)
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rassen oriëntatie
Moderator: moderatorteam
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Rassen oriëntatie
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
- Aantal honden: 2
Let er wel op dat je op de juiste dag heen gaat. De show is verdeeld over twee dagen en op de ene dag komen er andere rassen dan op e andere dag. Ook kun je het beste op tijd heen gaan, dan tref je de meeste honden nog bij de ringen aan. Later waaieren de mensen vaak wat meer uit door de hallen.Suzanneke schreef:Bedankt voor de reacties!
Ik heb een hondenshow gevonden in Groningen op 3 maart.
http://www.martinidogshow.nl/
Hier komen behoorlijk veel rassen, maar ik neem aan dat er genoeg poedels te zien zijn. Ik weet verder niets van shows e.d., maar je kunt gewoon de eigenaren het één en ander vragen? Ik zie alleen net staan dat er maar één middenslag poedeltje meedoet. Is het verstandig om hier te gaan kijken? Of kan ik beter eens contact opnemen met een fokker met de vraag of ik daar eens kennis kan gaan maken met de poedels?
Voor nu nog een laatste vraagje, zijn er veel erfelijke ziektes die poedels kunnen hebben/krijgen? Ziektes waar ik op moet letten?
Groetjes, Marjan
- Suzanneke
- Actief
- Mijn ras(sen): Het liefste kruisinkje
- Aantal honden: 1
We zijn nog steeds aan het twijfelen welk ras ons het meest trekt. We willen een weloverwogen keuze maken, vandaar mijn vragen over verschillende rassen. De poedel lijkt ons hartstikke leuk, maar ik heb net ergens gelezen dat ze toch minstens wel elke dag 1,5 uur moeten wandelen of rennen. Natuurlijk zijn we bereid onze hond uit te laten, graag zelfs. We weten alleen niet of we élke dag die anderhalf uur halen... We willen hier geen ongelukkige hond in huis hebben.
Nou hebben we ook nog steeds interesse in de Chinese naakthond powderpuff. Zijn er hier mensen die ervaringen over deze hondjes willen delen? We hebben in onze omgeving weinig honden en hebben dan ook nog nooit een Chinese naakthond in het echt gezien.
Ik zou graag ervaringen horen en meer informatie over dit hondenras.
Ik krijg binnenkort een maltezer op visite voor een aantal daagjes, zodat we het hebben van een hond goed kunnen ervaren. Hebben we erg veel zin in!
Nou hebben we ook nog steeds interesse in de Chinese naakthond powderpuff. Zijn er hier mensen die ervaringen over deze hondjes willen delen? We hebben in onze omgeving weinig honden en hebben dan ook nog nooit een Chinese naakthond in het echt gezien.
Ik zou graag ervaringen horen en meer informatie over dit hondenras.
Ik krijg binnenkort een maltezer op visite voor een aantal daagjes, zodat we het hebben van een hond goed kunnen ervaren. Hebben we erg veel zin in!

- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Lizzie krijgt ook niet iedere dag 1,5 uur en dat kan doet ze prima. Kijk ze moet genoeg beweging krijgen, maar nu ben ik bijvoorbeeld al 2 weken niet fit (en zij ook nog loops), nou dan is het wat minder. Daar heeft ze geen problemen mee. Zo lang je maar weet dat ze geen genoegen nemen of gelukkig zijn met iedere dag een blokje om.
Mijn vader heeft een Chinese naakthond. Heeeeeeel eenkennig is die, ik vind hem ook behoorlijk vinnig en chagie. Als ik hem durf aan te raken vreet ie me op (maar volgens mij komt ie niet van de allerbeste fokker en wordt hij niet opgevoed dus dat kun je de hond niet kwalijk nemen). Ben wel benieuwd hoe de ervaring met die honden over het algemeen is.
Mijn vader heeft een Chinese naakthond. Heeeeeeel eenkennig is die, ik vind hem ook behoorlijk vinnig en chagie. Als ik hem durf aan te raken vreet ie me op (maar volgens mij komt ie niet van de allerbeste fokker en wordt hij niet opgevoed dus dat kun je de hond niet kwalijk nemen). Ben wel benieuwd hoe de ervaring met die honden over het algemeen is.
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Als je trouwens geen reactie krijgt kan je je titel veranderen en daarin vragen of mensen met een chinese naakthond willen reageren. volgens mij lopen er hier heel wat rond.
- Irta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xHH
Er is al even iets over gezegd, maar waarom wil je je toekomstige pup laten castreren?
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik probeer om iedere dag buiten de gewone rondjes toch één keer een grote ronde van drie kwartier tot een uur te maken. Maar dat lukt me zeker niet elke dag, zeker niet nu het zo vroeg donker is. Ze vinden het prima, ook Ziva (onze border collie). Ik moet het niet een week overslaan, dan wordt zelfs Benno irritant, maar een dagje minder vinden ze echt geen probleem.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
- Suzanneke
- Actief
- Mijn ras(sen): Het liefste kruisinkje
- Aantal honden: 1
Oeps, ik zou het onderwerp veranderen, maar heb per ongeluk een nieuw onderwerp gemaakt.
Sorry!
Jullie in ieder geval bedankt voor de reacties!
Sorry!
Jullie in ieder geval bedankt voor de reacties!