Moderator: moderatorteam

Was ook mijn eerste gedachte, maar deze heeft een beetje weinig vel onder de onderkaak.sbientje schreef:ik adcht ook meteen mastin espanol
Oh, is dat niet wat voor Muk?Melanie 74 schreef:Ik vind het ook een mooie dame, ze zoekt een nieuw huisje.
Ik zie de herderber ook wel in, maar ook ik haal de st bernard er eigenlijk niet uit. Maar niets is onmogelijk, kan ook een verzonnen iets zijn.
Ik zie er ook wel wat mastin achtigs erin.
Haha, Melanie heeft mij inderdaad die link gestuurd, dus dat heb je goed gezien.dagmar88 schreef:Oh, is dat niet wat voor Muk?Melanie 74 schreef:Ik vind het ook een mooie dame, ze zoekt een nieuw huisje.
Ik zie de herderber ook wel in, maar ook ik haal de st bernard er eigenlijk niet uit. Maar niets is onmogelijk, kan ook een verzonnen iets zijn.
Ik zie er ook wel wat mastin achtigs erin.
Muk schreef:Haha, Melanie heeft mij inderdaad die link gestuurd, dus dat heb je goed gezien.dagmar88 schreef:Oh, is dat niet wat voor Muk?Melanie 74 schreef:Ik vind het ook een mooie dame, ze zoekt een nieuw huisje.
Ik zie er ook wel wat mastin achtigs erin.![]()
Maar ik geloof niet dat het een kruising Sint Bernard x Zwitserse witte herder is, vandaar hier het topic.![]()
De herder zie ik er nog wel in, alleen de Sint niet. Niet dat dat uitmaakt, het gaat om hoe de hond is. Maar ik wacht nog even af, als het goed is hoor ik deze week ook over een andere newfydame van een jaar of 6 (eigenlijk wel te jong, maar goed). Dus wie weet.
Muk schreef:Haha, Melanie heeft mij inderdaad die link gestuurd, dus dat heb je goed gezien.dagmar88 schreef:Oh, is dat niet wat voor Muk?Melanie 74 schreef:Ik vind het ook een mooie dame, ze zoekt een nieuw huisje.
Ik zie er ook wel wat mastin achtigs erin.![]()
Maar ik geloof niet dat het een kruising Sint Bernard x Zwitserse witte herder is, vandaar hier het topic.![]()
De herder zie ik er nog wel in, alleen de Sint niet. Niet dat dat uitmaakt, het gaat om hoe de hond is. Maar ik wacht nog even af, als het goed is hoor ik deze week ook over een andere newfydame van een jaar of 6 (eigenlijk wel te jong, maar goed). Dus wie weet.
mwa, ik zou niet meteen zeggen dat dat niet mogelijk is. Een korthaar sint bernard zou denk ik best kunnen. Maar lijkt mij eerder dat het een kruising wolfgrauwe herder is ipv een witteMuk schreef:Het is een kruising Sint Bernard (moeder) x Zwitserse witte herder, volgens de eigenaren van die hond. De herder herken ik wel, maar ik geloof eigenlijk niet dat het hier een Sint Bernard inzit. Is dat wel mogelijk dat uit deze kruising deze hond komt?