Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hailfall schreef:Yai, we komen zelf ook vanuit Nieuwegein en als de auto iets groter was dan hadden we jou (+ partner en hond) mee kunnen nemen sorry :/
Ik kan iig niet wachten tot het event
Geeft niet, vol is vol he!
Ik kan ook niet wachten, heb er zo'n zin in. En heb zoiets nog nooit gedaan, dus ben echt heel benieuwd hoe het allemaal verloopt. Wordt vast hartstikke gezellig!
Ik heb nog geen bevestiging ontvangen, kan dat kloppen?
Dacht ergens gelezen te hebben dat je na betaling een bevestiging ontvangt en je dan echt bent ingeschreven?
Irisz schreef:Ik heb nog geen bevestiging ontvangen, kan dat kloppen?
Dacht ergens gelezen te hebben dat je na betaling een bevestiging ontvangt en je dan echt bent ingeschreven?
Klopt, ik heb een bevestiging ontvangen
Ik heb ook nog geen bevestiging gekregen dat mijn betaling binnen is. Wel dat ik ingeschreven ben.
Ik heb ook nog geen bevestiging gekregen dat mijn betaling binnen is. Wel dat ik ingeschreven ben.
Is dat niet hetzelfde?
Ik heb alleen na mijn mailtje een berichtje gehad met betalingsgegevens en het bedrag. Daarna zou nog een bevestiging volgen, omdat inschrijving op volgorde van betaling ging en niet van mailen.
Is dat niet hetzelfde?
Ik heb alleen na mijn mailtje een berichtje gehad met betalingsgegevens en het bedrag. Daarna zou nog een bevestiging volgen, omdat inschrijving op volgorde van betaling ging en niet van mailen.
Ik weet niet of dat hetzelfde is, want toen was mijn betaling nog niet binnen.
Ik doe nog maar een keer een oproepje. Ik heb mij aangemeld als vrijwilligster en ik heb eigenlijk nog een lift nodig. Is er iemand met wie ik mee mag rijden? Ik ben alleen en laat de hondjes lekker thuis.
Ik had het hartstikke leuk gevonden om ook in te schrijven, maar helaas is op dezelfde dag een selectiewedstrijd agility gepland dus ik moet verstek laten gaan.
Safari schreef:Ik doe nog maar een keer een oproepje. Ik heb mij aangemeld als vrijwilligster en ik heb eigenlijk nog een lift nodig. Is er iemand met wie ik mee mag rijden? Ik ben alleen en laat de hondjes lekker thuis.
Safari schreef:Ik doe nog maar een keer een oproepje. Ik heb mij aangemeld als vrijwilligster en ik heb eigenlijk nog een lift nodig. Is er iemand met wie ik mee mag rijden? Ik ben alleen en laat de hondjes lekker thuis.
Vraagje!
Is er mogelijkheid om de auto echt op het terrein te parkeren? Ben nog niet bij deze renbaan geweest.
Ik heb namelijk 2 stoffen benches, maar als ik de auto gewoon daar kan parkeren, neem ik die niet mee. Dan kunnen ze gewoon in de auto liggen of aan een grondpin.
Irisz schreef:Vraagje!
Is er mogelijkheid om de auto echt op het terrein te parkeren? Ben nog niet bij deze renbaan geweest.
Ik heb namelijk 2 stoffen benches, maar als ik de auto gewoon daar kan parkeren, neem ik die niet mee. Dan kunnen ze gewoon in de auto liggen of aan een grondpin.
Irisz schreef:Vraagje!
Als je een fanatiekeling die al bekend is met het spelletje hebt, is los in de auto laten met zicht op de baan een minder goed idee; ik zou alvast vier wieldoppen overhouden. En inderdaad heel goed opletten met de warmte maar dat is evident.