Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Is er iemand bekend met...

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Safari

Is er iemand bekend met...

Ongelezen bericht door Safari »

De website www.best4dogs.nl

Ik ben daar toevallig terecht gekomen en wat mij vooral opviel was de grote keuze aan diersoorten en de prijzen. Ik vind het meeste uit het assortiment best goedkoop. Ik voer nu Haaksbarf paard en betaal ongeveer 6,25 per kilo. Daar hebben ze paard compleet voor bijna 4 euro per kilo minder.

Dus is iemand bekend met deze leverancier, hoe is de levering, hoe zijn de producten en de kwaliteit?
~Suzanne~
Zeer actief

Re: Is er iemand bekend met...

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Safari schreef:De website www.best4dogs.nl

Ik ben daar toevallig terecht gekomen en wat mij vooral opviel was de grote keuze aan diersoorten en de prijzen. Ik vind het meeste uit het assortiment best goedkoop. Ik voer nu Haaksbarf paard en betaal ongeveer 6,25 per kilo. Daar hebben ze paard compleet voor bijna 4 euro per kilo minder.

Dus is iemand bekend met deze leverancier, hoe is de levering, hoe zijn de producten en de kwaliteit?
Voor dat prijsverschil MOET er kwaliteitsverschil zijn. Haaksbarf is duur maar goed en tsja... paard compleet... weet je dan wat erin zit???

Ik zou er op het eerste gezicht wat huiverig voor zijn maar het hoeft niet slecht te zijn. Ik ken het niet in ieder geval.

Suzanne
Safari

~Suzanne~ schreef:
Safari schreef:De website www.best4dogs.nl

Voor dat prijsverschil MOET er kwaliteitsverschil zijn. Haaksbarf is duur maar goed en tsja... paard compleet... weet je dan wat erin zit???

Ik zou er op het eerste gezicht wat huiverig voor zijn maar het hoeft niet slecht te zijn. Ik ken het niet in ieder geval.

Suzanne
De verhoudingen staan bij elke soort vermeld. Ik ben zelf niet zo'n kenner vandaar ook mijn vragen. Ik ben in ieder geval wel onder de indruk van hun uitgebreide assortiment. En een geitennek voor 1,50 lijkt mij niet duur en voor 25 cent extra is de nek in drie porties gesneden. Ook een hertennek kost 1,50.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

~Suzanne~ schreef: Voor dat prijsverschil MOET er kwaliteitsverschil zijn. Haaksbarf is duur maar goed en tsja... paard compleet... weet je dan wat erin zit???

Suzanne

Niet persé. Ik betaal €3.75 voor het allermooiste paardenvlees. Voor afsnijdsels van redelijke kwaliteit €2.75.
Het is maar net hoe de producent zich wil profileren, wat zoiets kan natuurlijk ook met goede ingrediënten véél goedkoper.

Ik zie dat die van jouw site niet met bot is Safari.
Deze is ook een stuk goedkoper en wel met bot:
http://www.naturis.nu/index.php?main_pa ... cts_id=601
Moskovietje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Moskovitische Waakhond
Dwergteckel Ruwhaar
Berner Sennenhond
en een Sint Bernard-kleuter
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Moskovietje »

Levering ging hier de eerste keer niet helemaal goed, maar dat is prima opgelost !
Kwaliteit van het vlees vind ik oke, de honden eten het graag en doen het er goed op.
Afbeelding

Een dag niet gewandeld met de doggies, is een dag niet geleefd !
Safari

dagmar88 schreef:
~Suzanne~ schreef: Voor dat prijsverschil MOET er kwaliteitsverschil zijn. Haaksbarf is duur maar goed en tsja... paard compleet... weet je dan wat erin zit???

Suzanne

Niet persé. Ik betaal €3.75 voor het allermooiste paardenvlees. Voor afsnijdsels van redelijke kwaliteit €2.75.
Het is maar net hoe de producent zich wil profileren, wat zoiets kan natuurlijk ook met goede ingrediënten véél goedkoper.

Ik zie dat die van jouw site niet met bot is Safari.
Deze is ook een stuk goedkoper en wel met bot:
http://www.naturis.nu/index.php?main_pa ... cts_id=601
Bedankt voor de tip. :ok: Ik kan binnenkort andere soorten gaan toevoegen (gelukkig) maar op dit moment zitten we in de laatste weken van paard voeren voor het eliminatiedieet. Vandaar dat ik het over paard had. Maar ik vind de eend ed ook goedkoop. Vis is ook niet zo duur.
Het is ook eigenlijk meer een vraag voor de toekomst als ik precies weet wat hij verdraagt. Ik zou het zo leuk vinden om hem helemaal vers te gaan voeren maar altijd Haaksbarf is me te duur. Dus ben ik in mijn zoektocht naar goedkopere alternatieven tegen deze site aangelopen maar ik ken ze niet :U:
Moskovietje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Moskovitische Waakhond
Dwergteckel Ruwhaar
Berner Sennenhond
en een Sint Bernard-kleuter
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Moskovietje »

Ik heb er alleen kippekarkassen, lamspens en paardevlees besteld...
Afbeelding

Een dag niet gewandeld met de doggies, is een dag niet geleefd !
dagmar88
Zeer actief

Safari schreef:Ik zou het zo leuk vinden om hem helemaal vers te gaan voeren maar altijd Haaksbarf is me te duur. Dus ben ik in mijn zoektocht naar goedkopere alternatieven tegen deze site aangelopen maar ik ken ze niet :U:

:ok: die naturis was voorheen degomeat.nl en is samen gegaan met richard vers.
Charlie krijgt voornamelijk barf en kvv, Niko brok met barf en kvv er bij en de katten helemaal barf met een beetje darf (biologische kvv).
Had een tijd terug daar bestelt voor hetzelfde bedrag als normaal bij lupa en dat was een flinke vergissing :LOL:
Ben drie dagen lang aan het hakken en malen geweest om het in de vriezer te krijgen.
Dus echt fors goedkoper dan wat ik gewend was.

Lupa vind ik ook redelijk en aardig geprijsd, maar de communicatie is niet je van het en de kwaliteit van het spiervlees werd steeds minder; vandaar dat ik overgestapt ben op naturis/degomeat.

Verder heb je nog Herby waar ze ook betaalbare kvv hebben en Caroba. Die laatste levert ook hele kleine bestellingen (vanaf 25 euro gratis) en zijn vrij snel, dus als ik niet goed gerekend heb bestel ik daar.
MirandaH
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairns!!!
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door MirandaH »

dagmar88 schreef:
Safari schreef:Ik zou het zo leuk vinden om hem helemaal vers te gaan voeren maar altijd Haaksbarf is me te duur. Dus ben ik in mijn zoektocht naar goedkopere alternatieven tegen deze site aangelopen maar ik ken ze niet :U:

Volgens mee is het andersom toch? Ze verkochten Naturis maar kregen bonje met de producent en hebben een eigen product op de markt gebracht. De 'originele' Naturis bestaat nog onder de eigen naam en is feitelijk een ander bedrijf: http://naturis.be/index/index.php. Even om mogelijke verwarring te voorkomen.
Afbeelding

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

6,25 per kilo :O:
Zou ik mijn honden dat voeren dan kosten ze per dag meer dan ik zelf eet :LOL:
dagmar88
Zeer actief

MirandaH schreef:
dagmar88 schreef:

Volgens mee is het andersom toch? Ze verkochten Naturis maar kregen bonje met de producent en hebben een eigen product op de markt gebracht. De 'originele' Naturis bestaat nog onder de eigen naam en is feitelijk een ander bedrijf: http://naturis.be/index/index.php. Even om mogelijke verwarring te voorkomen.
Het was Natuurlijk Rauw Voer, Degomeat.nl en Richard vers en die zijn nu samen Naturis.nu.
:mrgreen: Er is inderdaad ook een degomeat.be en naturis.be om het makkelijk te houden.
lila660
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door lila660 »

Ik heb een mailtje gestuurd voor aanvullende informatie, vind het wel interessant!
Groetjes Linda
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Laatst belde er iemand van herby en die was met deze webshop bezig, omdat die andere erg verouderd was.
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
JYBD
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door JYBD »

sjips, ik bestelde altijd via degomeat.nl en die site bestaat nu dus niet meer? Waar moet ik dan heen?
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

Afbeelding
Safari

nathalie schreef:Laatst belde er iemand van herby en die was met deze webshop bezig, omdat die andere erg verouderd was.
De website is een hele tijd uit de lucht geweest. Nu staan er heel veel extra dingen bij.
Machie schreef:6,25 per kilo :O:
Zou ik mijn honden dat voeren dan kosten ze per dag meer dan ik zelf eet :LOL:
Ja hier ook maar dit is het enige enkelvoedige voer hier te koop. Ik heb een hele kleine vriezer en daar passen een paar van die worsten best in. Alleen meer ruimte heb ik nog niet.
Als ik ook volledig vers ga voeren dan heb ik ook een grote diepvrieskist nodig.
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

dagmar88 schreef:
MirandaH schreef:
dagmar88 schreef:

Het was Natuurlijk Rauw Voer, Degomeat.nl en Richard vers en die zijn nu samen Naturis.nu.
:mrgreen: Er is inderdaad ook een degomeat.be en naturis.be om het makkelijk te houden.
Dus degomeat en naturis zijn hetzelfde?dol moet geen degomeat en vanmorgen gaf ik haar naturis eend van vlo maar dat eet ze echt niet op.
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

dagmar88 schreef: Het was Natuurlijk Rauw Voer, Degomeat.nl en Richard vers en die zijn nu samen Naturis.nu.
Het is nu Degomeat.nl geworden, kijk maar: http://www.degomeat.nl

Ik zie nu dat ik precies dezelfde website krijg!
:zweep:
lila660
Zeer actief

Ongelezen bericht door lila660 »

Ik heb het besteld, de ene eet het met smaak, maar die lust ook letterlijk alles.
De andere vind sommige soorten wel lekker en sommige niet. Maar beide krijgen er erg droge en harde ontlasting van.
Naar mijn mening echt te droog en te hard.
Zal het daarom wel zo af en toe een rolletje tussendoor voeren, maar zeker niet meer dan dat.
Groetjes Linda
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Gevarieerd is altijd in balans, hele mooie uitspraak!
:zweep:
dagmar88
Zeer actief

Mojuan schreef:
dagmar88 schreef: Het was Natuurlijk Rauw Voer, Degomeat.nl en Richard vers en die zijn nu samen Naturis.nu.
Het is nu Degomeat.nl geworden, kijk maar: http://www.degomeat.nl

Ik zie nu dat ik precies dezelfde website krijg!

:LOL: handig!
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Cleva schreef:Ondertussen in Mofrika doen ze het uitstekend op smuldier, allerleitjes van vlees en orgaan, brok en tafelresten (oke, oke, extra gekookt niet gekruid menseneten).
Kost in vergelijking tot wat die sites bieden geen drol.

Gevarieerd is altijd in balans. Hoef je er ook niet over te stressen.

Maar goed, zolang je denkt dat duur gelijk staat aan gezond laat je je natuurlijk handwerken waar je bij staat. Dikke bult.
Die rollen zijn juist voor de variatie :cheer:
Ik wissel af met lotgering voor Dol en Vlo heb ik eend voor gekocht zodat ik weet of ze het lust dan kan ik die ook bij lotgering meebestellen :cheer:
Ik wissel af met barf :cheer:
Afbeelding
Safari

Pepie schreef:
Cleva schreef:Ondertussen in Mofrika doen ze het uitstekend op smuldier, allerleitjes van vlees en orgaan, brok en tafelresten (oke, oke, extra gekookt niet gekruid menseneten).
Kost in vergelijking tot wat die sites bieden geen drol.

Gevarieerd is altijd in balans. Hoef je er ook niet over te stressen.

Maar goed, zolang je denkt dat duur gelijk staat aan gezond laat je je natuurlijk handwerken waar je bij staat. Dikke bult.
Die rollen zijn juist voor de variatie :cheer:
Ik wissel af met lotgering voor Dol en Vlo heb ik eend voor gekocht zodat ik weet of ze het lust dan kan ik die ook bij lotgering meebestellen :cheer:
Ik wissel af met barf :cheer:
Ik wissel ook af (voor zover zijn allergie het toelaat) ook barf van hert of geit. Zijn worteltjes en appeltjes :F: en inmiddels vijf smaken KVV.
Smeer of kruidenkaas voor in de kong dus zo slecht heeft hij het niet. Alleen blijft HaaksBarf duur :pffff:
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Is deze site ook een aftakking van degomeat? :denken:
Romy_
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergschnauzer

Ongelezen bericht door Romy_ »

http://www.hondeneten.nl/

Heeft iemand ervaring met deze site? de prijzen lijken mij redelijk en veel variatie mogelijk als je afwisselt tussen alle merken en smaken/dieren?

(ik heb er op dit moment 0 verstand , vandaar dat ik het even vraag :) )
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Valerie schreef:Is deze site ook een aftakking van degomeat? :denken:
De plaatjes zijn hetzelfde maar dit zijn allemaal grote hoeveelheden of ligt dat aan mij?
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

minimaal 100 kilo bestellen bij best4dogs
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Romy_ schreef:http://www.hondeneten.nl/

Heeft iemand ervaring met deze site? de prijzen lijken mij redelijk en veel variatie mogelijk als je afwisselt tussen alle merken en smaken/dieren?

(ik heb er op dit moment 0 verstand , vandaar dat ik het even vraag :) )
ze bestaat al veel langer onder versvoer.nl Prima bedrijfje, houdt zich aan haar afspraken en weet ook wel wat.
Romy_
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergschnauzer

Ongelezen bericht door Romy_ »

Fijn om te weten! want zij zijn qua verzendkosten erg voordelig voor mij :) bedankt voor de reactie:D
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”