http://www.telegraaf.nl/binnenland/2136 ... erd__.html
het is natuurlijk wel de televaag dus in hoeverre het bericht klopt.. maar leuke jachtopzichter en BOA
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
leuke jachtopzichter
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
- Aantal honden: 1
Re: leuke jachtopzichter
figures....
Overigens, dat van die vossen snap ik niet.
Ben door een bovenbuurman met geweld van zijn erf gezet omdat ik me bemoeide met een drijfjacht met honden op een vos.
Naar aanleiding daarvan gaan informeren bij de plaatselijke jachtvereniging en daar werd me verteld dat de vos op dat moment ( 2009) een schadelijk dier was en dat dit betekende dat deze op alle mogelijke manieren gedood mocht worden.
Overigens, dat van die vossen snap ik niet.
Ben door een bovenbuurman met geweld van zijn erf gezet omdat ik me bemoeide met een drijfjacht met honden op een vos.
Naar aanleiding daarvan gaan informeren bij de plaatselijke jachtvereniging en daar werd me verteld dat de vos op dat moment ( 2009) een schadelijk dier was en dat dit betekende dat deze op alle mogelijke manieren gedood mocht worden.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
De natte kut van het redden ook waarschijnlijk.Nanna schreef:Het geheven piemeltje middels het afknallen van onnozel om zich heen kijkende fazantjes gaat voor hoor

Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Mickie schreef:bouvierpoedel schreef:De natte kut van het redden ook waarschijnlijk.Nanna schreef:Het geheven piemeltje middels het afknallen van onnozel om zich heen kijkende fazantjes gaat voor hoorde quote-combinatie van het jaar, nu al!

Wat je zegt ben je zelfffff 

Gut en zich dan afvragen waarom mensen er opmerkingen erover maken, die ranzige praatMickie schreef:bouvierpoedel schreef:De natte kut van het redden ook waarschijnlijk.Nanna schreef:Het geheven piemeltje middels het afknallen van onnozel om zich heen kijkende fazantjes gaat voor hoorde quote-combinatie van het jaar, nu al!

-
- Actief
- Aantal honden: 3
hier is nog niet zo lang geleden ook een jachtopziener al palingstropend gepakt