Dagmar, heb jij misschien andere foto's van Charly en Pjotr?
Moderators: moderatorteam, twinkeltje

Haha, heb je misschien een andere foto van alleen zijn koppie?BuddyLeiden schreef:
Is idd wel een heel duister lachje kan je er wat mee
&nicole schreef:Haha, heb je misschien een andere foto van alleen zijn koppie?BuddyLeiden schreef:
Is idd wel een heel duister lachje kan je er wat mee

Ja hoor... Van Charlie alleen niet los/met neutrale achtergrond helaas.&nicole schreef: Dagmar, heb jij misschien andere foto's van Charly en Pjotr?

dagmar88 schreef:Ja hoor... Van Charlie alleen niet los/met neutrale achtergrond helaas.&nicole schreef: Dagmar, heb jij misschien andere foto's van Charly en Pjotr?

Hij is heel mooi dank je&nicole schreef:
Fijn, graag gedaan!toots schreef:
Hij is heel mooi dank je

&nicole schreef:Fijn, graag gedaan!toots schreef:
Hij is heel mooi dank je
Mooizo!dagmar88 schreef:
oh, helemaal super!

&nicole schreef:Mooizo!dagmar88 schreef:
oh, helemaal super!

Graag gedaan!Elmo/maureen schreef:Dank je wel NicoleHij is mooi

Dankjedagmar88 schreef:Dat ziet er toch al heel leuk uit![]()
We zetten je wel aan het werk hier he!
Iemand die nog tijd/zin over heeft?Kat1 schreef:En is er nog iemand die tijd/zin heeft om van die dikkop van mij een leuk onderschrift te maken? Moet dat op formaat?
En als dat dan nog een beetje een stoere is, ('T is wel een vent he)met een Japans tintje en de naam 'Aiko' erbij, ben ik helemaal gelukkig.
Riempje mag weg gephotoshopped worden.
Sorry ik had je helemaal over het hoofd gezienKat1 schreef:Iemand die nog tijd/zin over heeft?Kat1 schreef:En is er nog iemand die tijd/zin heeft om van die dikkop van mij een leuk onderschrift te maken? Moet dat op formaat?
En als dat dan nog een beetje een stoere is, ('T is wel een vent he)met een Japans tintje en de naam 'Aiko' erbij, ben ik helemaal gelukkig.
Riempje mag weg gephotoshopped worden.

Haha, Fijn!Kat1 schreef:No worries! Ik vind het allang lief van je dat je ze gemaakt hebt!
Ze zijn prachtig geworden. Dank je wel.
Het begint nu op een hond te lijkendagmar88 schreef:Schiet je al een beetje op met je tekening?
Ben benieuwd!&nicole schreef:
Het begint nu op een hond te lijken
Vanavond komt hij wel af denk ik, anders dit weekend
&nicole schreef:
ik kan gewoon geen stoere osjes maken)
toots schreef:&nicole schreef:
Nou ik vind die van Toots heel stoer
Hahaha, gelukkig vinden jullie ze wel stoerdagmar88 schreef:toots schreef:&nicole schreef:
Nou ik vind die van Toots heel stoerDe mijne ook
Klikkerdeklikdagmar88 schreef:
Ben benieuwd!

Als je hier foto's plaatst, kunnen we er mee bezig als we tijd hebbenEefsel schreef:Zou iemand ook een onderschrift voor mij maken?Zal foto's pas posten als iemand het leuk vind om te doen
Iemand tijd en zin om hier wat van te maken?Gollum schreef:Zou iemand een nieuw onderschrift voor mij willen maken? Ik wil Mika er graag bij![]()
Hopelijk kan iemand hier wat mee!