Maltezers schreef:
Ik denk dat er al veel goede duidelijke antwoorden gegeven zijn, daarbij is het jullie hond en jullie komen nuchter genoeg over om de juiste beslissing en te nemen mocht het nodig zijn. Ik denk dat er uiteindelijk niemand er iets mee te maken heeft of er wel of geen pup`s mogen komen toch het blijft jullie hond jullie beslissing hoe dan ook en zo lees ik het ook in de gegeven reactie`s.
Dank je wel en inderdaad, de beslissing is uiteraard aan ons.
Melanie 74 schreef:Ik heb Cissy laten röntgen zonder dat ze al overgeschreven was, meestal wordt er overgeschreven als de uitslag binnen is. Maar wij hebben een club voor ons ras.
Ik zou gewoon voor de teef onofficieel doen, want ze moeten onder narcose. En de reu officieel.
Dan heb je een geruster hart tegenover je pupkopers.
Is er een club? En als je lid bent zou ik anders contact opnemen, misschien kun je evt. Naderhand nog stambomen krijgen als de gehele weg bewandeld is?
Gecondoleerd, ik kan het mij heel goed voorstellen dat de dekking is gebeurd hoor. Wij hebben nu ook een opvanghond in huis. Man ligt zwaar ziek in het ziekenhuis, ze kwam loops hier aan maar dat wisten ze niet eens. Zo veel tijd, aandacht en zorgen dat dat soort dingen niet onder de aandacht komt.
Wij hadden de da al eerder gevraagd of we Brenda niet al konden laten röntgenen, maar volgens hem konden we beter wachten tot de stamboom er was. En omdat we er nog geen haast mee hadden, hebben we dat ook gedaan. Ik ga contact opnemen met de da over het röntgenen, want onder narcose zie ik dan ook weer niet zitten, als er wél pups zijn. De reu heeft geen stamboom, dus daar kan niets officieel, helaas.
Vande CC is er in Duitsland geen club, dus ik kan daar helaas ook geen lid van zijn. Maar stambomen zijn sowieso onmogelijk, omdat Kane geen stamboom heeft.