Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Doña's eerste wedstrijd! (+ wegloopfilmpje)

Moderator: moderatorteam

sirene
Zeer actief
Contacteer:

Doña's eerste wedstrijd! (+ wegloopfilmpje)

Ongelezen bericht door sirene »

Vandaag was het dan zover. Echt spannend! Niet om de uitslag ofzo maar gewoon hoe ze het zou doen en of ze het wel leuk vindt en geconcentreerd kan blijven.
De eerste ronde, het VP ging echt boven verwachting. Alleen een oploop fout op de kattenloop verder foutloos. Ze liep de rechte stukken echt hard. Alleen de raakvlakken houdt ze in vanwege de km (dat vindt ze maar niks) maar ze reageerde iig niet op hem.

http://youtu.be/Df7U6NR5jZY

De Jumping ging goed tot ze besloot te gaan kijken of "oma" (mijn moeder) en mijn trainingsmaatje wel stonden te kijken. Toen ik haar weer bij de les had liep ze het rondje foutloos uit (wel met een disk dus). Het spel hetzelfde verhaal. Een mooie start en daarna oma nog even gedag zeggen. Daarna weer foutloos hersteld. Haha, dat had ik dus niet verwacht. Als ze met mij bezig was ging het iig super. Ze zal toch niet de rest van haar carrière de ring uitlopen ? :wink:
Laatst gewijzigd door sirene op 31 mar 2013 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Lief
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Doña's eerste wedstrijd!

Ongelezen bericht door Lief »

Goed zo Don, en ja, je doet het voor je publiek (oma) dus je moet wel checken of dat er is natuurlijk.
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:
sirene schreef: Een mooie start en daarna oma nog even gedag zeggen. Ze zal toch niet de rest van haar carrière de ring uitlopen ? :wink:
Zorgen dat oma niet bij de ring staat ;-)
Ze gaat normaal niet zo vaak mee hoor. Maar als ze niet bij de ring had gestaan was Don denk ik gaan zoeken. Ze liep helemaal langs de kant te kijken waar ze was. Misschien moet ze juist vaker mee, dan is het gewoon ;)
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Lief schreef:Goed zo Don, en ja, je doet het voor je publiek (oma) dus je moet wel checken of dat er is natuurlijk.
Wij zaten ook al grappen te maken omdat mijn moeder speciaal omdraaide toen ze er aan kwam om geen contact te maken. Wij zeiden al dat Doña kwam zeggen "hé oma, let nou op, ik ben aan het lopen en jij kijkt de andere kant op :boos: "
En mijn trainingsmaatje stond met een camera voor haar neus dus die zag ook al niets.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Lief
Zeer actief
Contacteer:

Wel leuk dat je moeder meekomt, zou die van mij ook doen, maar haar kleinhonden zijn niet van die gehoorzaamheidstalenten.
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Jip heeft dat ook gehad, die ging Sander zoeken. Meenemen naar de start werkt goed. Dan weet ze waar hij is en kan ze met een gerust hart lopen :-)
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Lief schreef:Wel leuk dat je moeder meekomt, zou die van mij ook doen, maar haar kleinhonden zijn niet van die gehoorzaamheidstalenten.
Hihi, Don nu ook niet :)
Lysette schreef:Jip heeft dat ook gehad, die ging Sander zoeken. Meenemen naar de start werkt goed. Dan weet ze waar hij is en kan ze met een gerust hart lopen :-)
Dat is wel iets om te proberen ja. Eigenlijk moet mijn moeder nu nog een keer mee om dat te proberen.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Oh en ik durf hier ook wel te laten zien dat niet alles vanzelf gaat met mijn Donnepon :mrgreen:
Heb ook een filmpje van het spel.
Nu ik dit zag denk ik dat ze gewoon door alle indrukken niet zo geconcentreerd was en daardoor de hort op ging. Ik vond het zelf moeilijk om een keus te maken tussen soort van boos worden en positief blijven. Don is best gevoelig en als ik echt heel boos zou doen dan komt ze niet meer of ik kan het daarna wel vergeten. De start was snel en ze reageert ook niet op de km bij het vlakje. Toch nog positieve punten :)
http://youtu.be/kJgGc8ogY1U
En jullie mogen best lachen hoor.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Re: Doña's eerste wedstrijd! (+ wegloopfilmpje)

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Ik moest er om lachen ja :mrgreen: Eerst heel hard haar roepen en daarna met een hoog stemmetje :LOL: :LOL:
Afbeelding
Lief
Zeer actief
Contacteer:

Re: Doña's eerste wedstrijd! (+ wegloopfilmpje)

Haha, ik denk dat het geen verloren zaak is iig. Is gewoon de leeftijd en bijbehorend gebrek aan concentratie.
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”