zien er vriendelijk uit.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welk ras past in mijn situatie?
Moderator: moderatorteam
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
- Aantal honden: 1
Re: Welk ras past in mijn situatie?
Moeilijk om te kiezen hoor...
zien er vriendelijk uit.
zien er vriendelijk uit.
-
Vica
Lasi heeft wat meer meegemaakt, maar is inmiddels een stabiele, rustige, aanhankelijke teef.
Baquira is heel vriendelijk en aanhankelijk. Rustig van karakter, maar toch ook wel een klein boefje.
Ze lopen beide goed aan de riem en kunnen met andere honden en katten en kunnen bij kinderen.
Baquira is heel vriendelijk en aanhankelijk. Rustig van karakter, maar toch ook wel een klein boefje.
Ze lopen beide goed aan de riem en kunnen met andere honden en katten en kunnen bij kinderen.
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Puur op karakter gekeken, zou ik voor Lasi gaan. Een 3 jarige hond is vaak qua karakter redelijk 'volgroeid' en daar kan je meestal wel van zeggen dat het zo blijft. Een hond van 8 maanden kan nog heel veel veranderen en dan juist geen goede match zijn (+ de meeste hondjes gaan nog wel puberen en zijn dan niet altijd even makkelijk).Bentley86 schreef:Lasi heeft wat meer meegemaakt, maar is inmiddels een stabiele, rustige, aanhankelijke teef.
Zijn beide erg leuke hondjes
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
-
Vica
Dat denk ik dus ook.Eilfy schreef:Puur op karakter gekeken, zou ik voor Lasi gaan. Een 3 jarige hond is vaak qua karakter redelijk 'volgroeid' en daar kan je meestal wel van zeggen dat het zo blijft. Een hond van 8 maanden kan nog heel veel veranderen en dan juist geen goede match zijn (+ de meeste hondjes gaan nog wel puberen en zijn dan niet altijd even makkelijk).Bentley86 schreef:Lasi heeft wat meer meegemaakt, maar is inmiddels een stabiele, rustige, aanhankelijke teef.
Zijn beide erg leuke hondjesSucces met je keuze! Heb je ze al bekeken?
De honden zitten in Spanje. Als ik er 1 kies wordt die naar nederland gehaald en kan ik haar opzoeken.
Ben ik dan nog geintresseerd kan ik haar adopteren.
Ik blijf steeds maar terug komen bij Lasi. Misschien is dat ook een teken haha.
Ze is ook een hond die niet een heel hoog energielevel heeft. Dat past wel want ik kan de jongste in de buggy zetten maar de oudste van 4 moet meelopen en uren wandelen zit er dus niet in. Wel lekker een half uur wandelen, desnoods wat vaker op de dag.
En dat past heel goed bij Lasi.
-
Vica
Het is toch echt Lasi geworden.
Ze komt al heel snel naar Nederland en dan kan ik haar opzoeken..
Dinsdag al! Echt supersnel.
Omdat ze het daar niet helemaal leuk vindt met al die honden en weinig persoonlijke aandacht was de vlucht al geboekt voor haar.
Ik ben zoooo benieuwd!
Ze komt al heel snel naar Nederland en dan kan ik haar opzoeken..
Dinsdag al! Echt supersnel.
Omdat ze het daar niet helemaal leuk vindt met al die honden en weinig persoonlijke aandacht was de vlucht al geboekt voor haar.
Ik ben zoooo benieuwd!
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Ik hoop voor jou/jullie dat het een match wordt! Probeer wel kritisch te blijven kijken hoe leuk ze ook is (en dat is heel moeilijk, lukt mij ook lang niet altijd). Iemand meenemen die er wat verder vanaf staat helpt altijd.
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
- h a n s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastin Espanol
gyanty schreef:Ach hier wordt ik spontaan verliefd op. Heel grappig dat ik hier in het dorp er laatst twee zag lopen. Ik zag in de auto, dus kon helaas niet omkijken, maar wat is een engelse setter toch een prachtig en sierlijke verschijning (en kwa karakter vind ik het ook zeer vriendelijke honden). Als ik momenteel mijn handen niet vol had aan Norah, nou dan wist ik het wel! Ze klinkt ideaal
- h a n s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastin Espanol
Ik dacht ook iets van een Appenzeller er in te zien, alleen de staart staat verkeerd..Nanna schreef:Bentley86 schreef: Ze is een berner senner teefje van 3 jaar. Maar wat vinden jullie van de combinatie berner senner en kleine kinderen?Het is van alles en nog wat, maar Berner Sennenhond zit er beslist niet in.
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Die setter is een mooie hond zeg!
Ik ga haar mijn moeder laten zien. Die wil met de tijd mee een volwassen herplaatser en neigt ook richting stabij/jachthond.
Veel succes met de kennismaking met Lasi! Ik hoop voor je dat het wat wordt. Maar ik moet zeggen dat ikzelf het een onheilspellende situatie vindt om alleen te kunnen wandelen met twee jonge kinderen erbij. Zal het er in de praktijk niet op neer komen dat de hond drie keer per dag even snel naar een veldje wordt geleid om naar de toilet te gaan?
Op een regenachtige, koude dag met twee jonge kinderen en een hond gaan lopen lijkt me een hele onderneming en niet iets waar ikzelf meerdere malen per dag zin in zou hebben.
Ik ga haar mijn moeder laten zien. Die wil met de tijd mee een volwassen herplaatser en neigt ook richting stabij/jachthond.
Veel succes met de kennismaking met Lasi! Ik hoop voor je dat het wat wordt. Maar ik moet zeggen dat ikzelf het een onheilspellende situatie vindt om alleen te kunnen wandelen met twee jonge kinderen erbij. Zal het er in de praktijk niet op neer komen dat de hond drie keer per dag even snel naar een veldje wordt geleid om naar de toilet te gaan?
Op een regenachtige, koude dag met twee jonge kinderen en een hond gaan lopen lijkt me een hele onderneming en niet iets waar ikzelf meerdere malen per dag zin in zou hebben.

-
Vica
Zonder kinderen heb ik ook geen zin om veel te wandelen in de regen, maar wie wel. Het zal dan toch echt moeten. Gelukkig heb ik hele erge buitenkinderen. Die laten zich niet tegenhouden door regen, sneeuw, vorst o.i.d.Paisley schreef:Die setter is een mooie hond zeg!
De laatste wandeling zal een paar keer rond het uitlaatveld worden gezien ik dat met de babyfoon moet doen. Mocht 1 van de kinderen ziek zijn o.i.d. kan ik letterlijk voor de deur ook een stuk wandelen met zicht op het raam. Dan alleen zakjes mee want dat is geen officiele uitlaatplaats. Geen probleem. Maar onder normale omstandigheden, ongeacht het weer kan er prima gewandeld worden.
- Paisley
- Zeer actief
Ik wel hoorBentley86 schreef:
Zonder kinderen heb ik ook geen zin om veel te wandelen in de regen, maar wie wel.
Maar je lijkt me erg impulsief. Je hebt kort geleden een pup weer het huis uit gedaan om redenen die je vooraf had kunnen inzien als je je wat beter erin had verdiept, en in dat topic zeg je dat je de komende jaren geen hond meer wil. Denk er gewoon goed over na, misschien kun je een tijd op een hond passen om te kijken of het bevalt.
Zo heb ik het voor mezelf wel gedaan. Ik heb twee week de hond van mijn zus in huis gehad en toen ik erachter kwam dat ik haar miste toen ze weer terug was, heb ik de knoop door gehakt om mijn huidige pup te kopen.

-
Vica
Ik heb de vorige keer veel informatie gevraagd bij mensen die staffords gehad hebben en die hebben er niet bij verteld dat als ze eenmaal een kind als speeltoestel benoemd hebben ze dat niet meer zo makkelijk laten veranderen. Maakt niet uit want dat dat gebeurd is hadden hun ook niet kunnen voorzien. Met mijn dochter ging het prima.
Het bleek gewoon achteraf geen match te zijn die 2. En mede ook doordat een hond in huis mijn zoontje heeft veranderd.
Hij was een sociaal gesloten jongetje die enkel in zijn eigen wereldje leefde.
Toen de hond er was was dat in no-time omgedraaid naar een jongetje die steeds met de hond bezig was (knuffelen en spelen) met alle gevolgen van dien.
Sinds de hond weg is slaapt mijn zoontje niet meer fatsoenlijk en is niet te genieten. Wie weet is het toeval, maar ookal is dat zo.. Ik mis het wel een hondje. En daarom ben ik nu opzoek gegaan naar een hondje die bij mijn situatie past. En ja, ik heb gezegd voorlopig geen hond meer te willen, dat was echter toen de andere hond er nog was. Ik laat mij goed informeren en zoek een hond uit die qua karakter goed overeen komt met mijn eisen. En als dat klikt lijkt adopteren we haar.
Het bleek gewoon achteraf geen match te zijn die 2. En mede ook doordat een hond in huis mijn zoontje heeft veranderd.
Hij was een sociaal gesloten jongetje die enkel in zijn eigen wereldje leefde.
Toen de hond er was was dat in no-time omgedraaid naar een jongetje die steeds met de hond bezig was (knuffelen en spelen) met alle gevolgen van dien.
Sinds de hond weg is slaapt mijn zoontje niet meer fatsoenlijk en is niet te genieten. Wie weet is het toeval, maar ookal is dat zo.. Ik mis het wel een hondje. En daarom ben ik nu opzoek gegaan naar een hondje die bij mijn situatie past. En ja, ik heb gezegd voorlopig geen hond meer te willen, dat was echter toen de andere hond er nog was. Ik laat mij goed informeren en zoek een hond uit die qua karakter goed overeen komt met mijn eisen. En als dat klikt lijkt adopteren we haar.
-
kooi
- Zeer actief
Bentley,
is het niet beter om te wachten tot je kinderen een beetje ouder zijn?
is het niet beter om te wachten tot je kinderen een beetje ouder zijn?
- Paisley
- Zeer actief
Dat geloof ik graag want het hele avontuur heeft natuurlijk een hoop spanning met zich mee gebracht. Dat zou voor mij juist een reden zijn om voorlopig even te wachten met een andere hond.Bentley86 schreef: Sinds de hond weg is slaapt mijn zoontje niet meer fatsoenlijk en is niet te genieten. Wie weet is het toeval,
Maar je maakt hierin je eigen beslissing natuurlijk. Met weinig ervaring, een mislukte aanschaf vers in het geheugen, een woonsituatie die weinig 'ruimte' over laat voor de hond. Bijvoorbeeld: Hoe ga je het doen als hij begint te trekken, of uitvalt naar andere honden, met twee kinderen aan de hand? Misschien doet hij dat nu niet volgens de hulp organisatie, maar op ieder persoon reageert een hond anders en het beestje is zojuist geëmigreerd en alles om hem heen is straks nieuw. Je kunt niet verwachten dat hij direct perfect in gareel loopt. Je zult zelf ook moeten leren om leiding te geven aan een hond.
Je hebt een pup binnen korte tijd ingeleverd omdat hij ongewenst gedrag vertoonde wat je in enkele weken teveel werd. Zal een jonge, grote herplaatser uit het buitenland met een onbekend verleden niet (heel begrijpelijk) ook wat ongewenste gedragingen hebben, waar je geen quick-fix voor hebt maar echt aan moet werken en de tijd geven, net als de pup?
Je hebt soms een lange adem nodig. Toewijding, veel werk, tijd, inzet. Daar krijg je een hoop voor terug maar het lijkt erop dat jij (ook heel begrijpelijk) even andere prioriteiten hebt.
Ik zou eerder gaan voor een kat. Of hond in kattenformaat.

-
Vica
Nou ik kan ongewenst gedrag prima aan, maar niet als ik mijn zoon te prooi moet stellen om het af te kunnen leren. Dat is de enige reden geweest om de pup weg te doen. Voor de rest heb ik er duidelijk een andere mening over. Ga ik ook niet verder over discusseren. Er zijn genoeg gezinnen met jonge kinderen die honden hebben.
- Paisley
- Zeer actief
Hoeft ook niet, er is hier niemand die 'gelijk' wil krijgen (ik niet in ieder geval). Denk er gewoon goed over na. Bij de stafford ben je niet gewaarschuwd zeg je. Nu wel.Bentley86 schreef:Ga ik ook niet verder over discusseren.

-
Vica
Lasi wordt het zowiezo niet.. Ze vertoont de laatste dagen steeds meer gedrag wat ze niet echt kunnen plaatsen (schaduwen volgen enzo) en vinden haar niet geschrikt om bij kinderen geplaatst te worden. Overigens echt top van de organisatie dat ze dit gelijk eerlijk vertellen.
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
Gelukkig weet je dat inderdaad. En dat teefje van 8 maanden? Dat vond ik namelijk een schátje om te zien. Of het hondje dat Nanna plaatste?! Die lijkt me qua omschrijving helemaal ideaal voor jullie.Bentley86 schreef:Lasi wordt het zowiezo niet.. Ze vertoont de laatste dagen steeds meer gedrag wat ze niet echt kunnen plaatsen (schaduwen volgen enzo) en vinden haar niet geschrikt om bij kinderen geplaatst te worden. Overigens echt top van de organisatie dat ze dit gelijk eerlijk vertellen.
-
Vica
We zijn nu bezig met die pup van inmiddels 9 maanden. Ook een rustig hondje, heb al fimpjes e.d. gezien.
- dagmar88
- Zeer actief
Bentley86 schreef:We zijn nu bezig met die pup van inmiddels 9 maanden. Ook een rustig hondje, heb al fimpjes e.d. gezien.
Pups zijn niet rustig.
-
Vica
Nou als ik sommige pups met elkaar vergelijk zijn sommige extreem hyper te noemen en sommige rustig. Ik verwacht niet dat een hond de hele dag alleen maar ligt ofzo... Ze heeft een rustig karaktertje, dit is bevestigd door de mensen daar. En ja, ze is ook een pup van 9 maanden dus vast ook wat ondeugend en speels. Als de hondjes aandacht krijgen wacht ze netjes op haar beurt voor een aai over haar bol, waar sommige ze gelijk aanvliegen..dagmar88 schreef:Bentley86 schreef:We zijn nu bezig met die pup van inmiddels 9 maanden. Ook een rustig hondje, heb al fimpjes e.d. gezien.
Pups zijn niet rustig.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Honden van 9 maanden zoeken grenzen. Ze worden volwassen en ze proberen van alles uit. De meeste honden zijn dan gewoon op hun ergst.
Jij kocht een staffpup bij een fokker die niet zo goed was, geeft hem aan een vriendin die hem weer doorverkoopt zonder dat jij er verder iets mee doet, kon de pup al niet aan.. een baby..
Ik zou echt even wachten en meer informatie verzamelen voor je aan een puber begint. Zo blijf je honden doorsluizen.
Jij kocht een staffpup bij een fokker die niet zo goed was, geeft hem aan een vriendin die hem weer doorverkoopt zonder dat jij er verder iets mee doet, kon de pup al niet aan.. een baby..
Ik zou echt even wachten en meer informatie verzamelen voor je aan een puber begint. Zo blijf je honden doorsluizen.
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Ik vond Lasi niet heel erg stabiel overkomen en 'zou goed met kinderen moeten kunnen' zou ik zelf interpreteren als 'heeft nog nooit contact gehad met kinderen'. Maar goed, wie weet ben ik te pessimistisch
Wat voor een hondje is het waar je nu mee bezig bent? Ik heb een golden retriever en zij is wat mij betreft de perfecte gezinshond. Ze is in huis rustig, lief, gehoorzaam en kan met alle mensen, kinderen en dieren. Vindt ze een hond of mens niet leuk, dan ontwijkt ze deze. Wel is het een grote hond die echt minstens 1 a 1,5 uur moet kunnen rennen om haar energie kwijt te kunnen maar een paar dagen minder redt ze ook zonder problemen. Nadeel van een lieve, rustige en wat bedeesde hond is wel dat je erop moet letten dat je haar niet vergeet in alle drukte.
Jonge kinderen en een hond kan vind ik prima, maar het is in het begin best aanpoten. Ook bij een herplaatser denk ik
Wat voor een hondje is het waar je nu mee bezig bent? Ik heb een golden retriever en zij is wat mij betreft de perfecte gezinshond. Ze is in huis rustig, lief, gehoorzaam en kan met alle mensen, kinderen en dieren. Vindt ze een hond of mens niet leuk, dan ontwijkt ze deze. Wel is het een grote hond die echt minstens 1 a 1,5 uur moet kunnen rennen om haar energie kwijt te kunnen maar een paar dagen minder redt ze ook zonder problemen. Nadeel van een lieve, rustige en wat bedeesde hond is wel dat je erop moet letten dat je haar niet vergeet in alle drukte.
Jonge kinderen en een hond kan vind ik prima, maar het is in het begin best aanpoten. Ook bij een herplaatser denk ik
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
-
Vica
Noem het zoals jij het wilt noemen. Ik blijf niet steeds die beschuldigingen corrigeren. Lees eerst mijn verhalen eens goed voordat je dit gaat zeggen. De hond ging niet weg omdat ik een pup niet aan kon, de hond moest weg omdat ik hem zijn gedrag alleen af kon leren door mijn zoon te prooi te stellen en dat vertik ik!Valerie schreef:Honden van 9 maanden zoeken grenzen. Ze worden volwassen en ze proberen van alles uit. De meeste honden zijn dan gewoon op hun ergst.
Bahbah, ben onderhand helemaal klaar met dit forum. Jeetje sommige hebben echt hun oordeel al klaar liggen en lezen enkel wat ze willen lezen. Erg jammer!
- Valerie
- Zeer actief
Ik lees niet alleen wat ik wil lezen. Ik had een nest staffpups terwijl de kinderen van mijn ex (5 jaar) er de helft van de week waren. 3 ervan zijn toen nog tot ze 1 jaar oud waren gebleven. Naast nog 3 volwassen staffords.Bentley86 schreef:Noem het zoals jij het wilt noemen. Ik blijf niet steeds die beschuldigingen corrigeren. Lees eerst mijn verhalen eens goed voordat je dit gaat zeggen. De hond ging niet weg omdat ik een pup niet aan kon, de hond moest weg omdat ik hem zijn gedrag alleen af kon leren door mijn zoon te prooi te stellen en dat vertik ik!Valerie schreef:Honden van 9 maanden zoeken grenzen. Ze worden volwassen en ze proberen van alles uit. De meeste honden zijn dan gewoon op hun ergst.
Bahbah, ben onderhand helemaal klaar met dit forum. Jeetje sommige hebben echt hun oordeel al klaar liggen en lezen enkel wat ze willen lezen. Erg jammer!
Ik weet precies wat voor krengen het kunnen zijn. Ik vind ook dat jij hierin fouten hebt gemaakt. Allereerst door de pup te nemen met 2 jonge kinderen. Daarna heb ook jij het niet netjes afgehandeld naar de pup toe en die is hiervan het dupe. Het zal allemaal niet leuk voor je overkomen maar ik ga ook niet om de feiten heen draaien.
Ik zou als ik jou was helemaal geen hond nemen nu en over een paar jaar kijken naar een oudere rustige hond type golden van ouder dan 4 jaar.
Eerst ervaring en informatie opdoen.
-
Vica
Oh het zal ook echt aanpoten worden. En omdat het de vorige keer fout ging met de kinderen hebben hun nu 2 cavia's gekregen. Willen ze knuffelen met diertjes, kunnen ze naar de cavia's. Wil de hond knuffelen komt ze wel naar hun toe (onder toezicht uiteraard). Ik maak ze goed duidelijk dat een hond geen speeltje is. Mijn zoontje is erg jong en zal dit niet gelijk begrijpen daar hij ineens wel heeel erg dol was met de hond de vorige keer. Maar zolang het binnen de perken blijft is dit prima aan te leren.Naima schreef:Ik vond Lasi niet heel erg stabiel overkomen en 'zou goed met kinderen moeten kunnen' zou ik zelf interpreteren als 'heeft nog nooit contact gehad met kinderen'. Maar goed, wie weet ben ik te pessimistisch![]()
Wat voor hond het is weet ik niet. Weten ze daar ook niet. Haar broer (denk ik, zelfde eigenaar, even oud en zien er hetzelfde uit) is een stuk groter dan haar. Deze pup zal een middenmaatje blijven.
Haar verhaal erbij is heel stabiel. Komt gewoon uit een gezin. Je kan haar haar eten voor haar neus weghalen, tanden controleren e.d. zonder dat ze er tegenin gaat. Ze weet haar plek en wacht rustig maar geamuseerd op haar beurt. Zo omschrijven ze haar in de mails.
Dit is ze:

-
Vica
Ja ik heb de verkeerde pup aangeschaft voor mijn situatie. Dat heb ik al 200x toegegeven. En oh oh oh wat erg dat ik mijn vriendin heb laten helpen met het zoeken naar een goed huis en dat ik erop in ging dat de hond een nachtje naar haar toe ging ivm de situatie rond mijn zoontje en de pup. Tja... ik had natuurlijk kunnen weten dat mijn vriendin eigenlijk zo ziek in haar hoofd is dat ze dit vooraf gepland heeft om de hond weg te geven aan haar vriendin waarover ze eerst een lulverhaal ophangt en vervolgens de hond weigert terug te geven als ik er achter kom en vind dat hij beter af is bij mensen met ervaring.Valerie schreef:Ik lees niet alleen wat ik wil lezen. Ik had een nest staffpups terwijl de kinderen van mijn ex (5 jaar) er de helft van de week waren. 3 ervan zijn toen nog tot ze 1 jaar oud waren gebleven. Naast nog 3 volwassen staffords.Bentley86 schreef:Noem het zoals jij het wilt noemen. Ik blijf niet steeds die beschuldigingen corrigeren. Lees eerst mijn verhalen eens goed voordat je dit gaat zeggen. De hond ging niet weg omdat ik een pup niet aan kon, de hond moest weg omdat ik hem zijn gedrag alleen af kon leren door mijn zoon te prooi te stellen en dat vertik ik!Valerie schreef:Honden van 9 maanden zoeken grenzen. Ze worden volwassen en ze proberen van alles uit. De meeste honden zijn dan gewoon op hun ergst.
Ik weet precies wat voor krengen het kunnen zijn. Ik vind ook dat jij hierin fouten hebt gemaakt. Allereerst door de pup te nemen met 2 jonge kinderen. Daarna heb ook jij het niet netjes afgehandeld naar de pup toe en die is hiervan het dupe. Het zal allemaal niet leuk voor je overkomen maar ik ga ook niet om de feiten heen draaien.
Ik zou als ik jou was helemaal geen hond nemen nu en over een paar jaar kijken naar een oudere rustige hond type golden van ouder dan 4 jaar.
Eerst ervaring en informatie opdoen.
- Valerie
- Zeer actief
En natuurlijk is dit achteraf gepraat maar ik vind het wel erg makkelijk om je handen te wassen in onschuld en weer aan een volgend project te beginnen.
-
kooi
- Zeer actief
Achteraf gepraat inderdaad...
Wat ga je nu doen?
Ga je voor dit hondje?
Wat ga je nu doen?
Ga je voor dit hondje?