Waarom? Omdat Dortmund niet zo ver weg is, we toch naar Duitsland willen, en waarom eigenlijk ook niet?!

Wie gaat er ook? Wij moeten op zondag 12 mei. Ik ga samen met nog iemand met een akita. Ben heel erg benieuwd

Moderator: moderatorteam
nathalie schreef:Als ik oppas heb voor de pups ga ik 1 dag om wat weimen te showen ws.
Kleren uit en in de was en douchen voordat je naar de pups gaat?Tara schreef:Ik zou het ook niet doen, je vergeeft het jezelf nooit als je iets meeneemt naar huis waardoor je pups ziek worden.Melanie 74 schreef:nathalie schreef:Als ik oppas heb voor de pups ga ik 1 dag om wat weimen te showen ws.
Ik ben misschien te voorzichtig, maar ik show niet als ik of een drachtige teef heb of pups. Ik weet nooit wat ik of mijn andere honden meeslepen naar huis.
Een clubmatch vind ik nog iets anders, maar een internationale hondententoonstelling?
Waarom bewust een risico nemen? Ik ben ook niet overdreven voorzichtig, maar een virusje is zo mee naar huis. En een nest pups met de dunne is echt niet leuk.nathalie schreef:Hmm... Is het risico echt zo groot? Zal er dan nog eens over nadenken...
Bereid je dan maar vast voor, in Dortmund controleren ze altijd de boekjesYukusaki Akitas schreef:Ik denk dat je het jezelf nooit vergeeft als er wel iets gebeurt. Er zijn natuurlijk ontzettend veel honden, en ondanks dat je altijd je hondenpaspoort bij moet hebben, en je toegeeft dat je hond is ingeënt: Ik ben nog nooit gecontroleerd op hondenpaspoort..
Maeve schreef:Bereid je dan maar vast voor, in Dortmund controleren ze altijd de boekjesYukusaki Akitas schreef:Ik denk dat je het jezelf nooit vergeeft als er wel iets gebeurt. Er zijn natuurlijk ontzettend veel honden, en ondanks dat je altijd je hondenpaspoort bij moet hebben, en je toegeeft dat je hond is ingeënt: Ik ben nog nooit gecontroleerd op hondenpaspoort..Bij de ingang al, ze wille de rabiës sticker zien. En ik heb ook wel eens gehad dat ze bij de ring de chip van de hond controleerden voordat je je draagnummer kreeg.
Podenji schreef:je bent ook verplicht in duitsland een kopie van de stamboom bij je te hebben
dat je het maar even weet
Parkeertip, zorg dat je een parkeerplaats reserveer, anders kun je echt een half uur lopen ... en met zoveel spullen mee is het niet grappigYukusaki Akitas schreef:Wij rijden met 2 honden in 1 auto (mits Jitsu niet loops word, en ze elkaar niet afslachtenanders worden het 2 auto's), iemand een tip voor een parkeerplek?
Melanie 74 schreef:Parkeertip, zorg dat je een parkeerplaats reserveerYukusaki Akitas schreef:Wij rijden met 2 honden in 1 auto (mits Jitsu niet loops word, en ze elkaar niet afslachtenanders worden het 2 auto's), iemand een tip voor een parkeerplek?
Yukusaki Akitas schreef:Melanie 74 schreef:Parkeertip, zorg dat je een parkeerplaats reserveerYukusaki Akitas schreef:Wij rijden met 2 honden in 1 auto (mits Jitsu niet loops word, en ze elkaar niet afslachtenanders worden het 2 auto's), iemand een tip voor een parkeerplek?
Hoe en waar?