http://www.srsh.be/pages-nl/nieuws/n201 ... .BELG.html

Moderator: moderatorteam
Dus kopie van die papiertjes waar dat je zoooolang op moet wachten?gelieve het formulier “AANVRAAG TITEL BELGISCH KAMPIOEN” (hieronder beschikbaar) samen met een kopie van de stamboom en een kopie van de bekomen resultaten per mail of per post aan de KMSH te sturen;
Podenji schreef:voor jeugdkampioen moet je 2x 1ZG en 1x 1U hebben gehaald in de jeugdklasse?
mag 3x 1U dan ook? of 1x ZG en 2x 1U ?
opmerkelijk dat 1ZG ook telt als je gewoon ook U kan krijgen in de jeugd.
lekker verwarrend trouwens ook, in duitsland was dat tot een paar jaar terug ook zo verwarrend.
1 FCI maar elk FCI land heeft weer andere regels
Podenji schreef: ik neem aan dat 3x U ook mag ?
Zou inderdaad grandioos zijn,sbientje schreef:zou wel geinig zijn.. 3 x U in jeugdklasse, nee mevrouw geen Jeugdkampioen, u had 2 ZG's moeten halen
Misschien om het behalen van de titel "Belgisch Jeugd Kampioen" toch iets meer waarde te geven.Podenji schreef:ik snap echter niet waarom 3x ZG dan niet voldoende is, als het zo normaal is om in Belgie een ZG in de jeugdklasse als hoogste notering te krijgen.
zo normaal vind ik het toch niet, ja, er zijn een aantal keurmeester die geen u geven aan jonge honden,Podenji schreef:ik snap echter niet waarom 3x ZG dan niet voldoende is, als het zo normaal is om in Belgie een ZG in de jeugdklasse als hoogste notering te krijgen.
niet als ZG de hoogste waardering/notering is die je krijgen kanbandolero schreef:zo normaal vind ik het toch niet, ja, er zijn een aantal keurmeester die geen u geven aan jonge honden,Podenji schreef:ik snap echter niet waarom 3x ZG dan niet voldoende is, als het zo normaal is om in Belgie een ZG in de jeugdklasse als hoogste notering te krijgen.
maar om het nu normaal te noemen![]()
Ik zou me in alle geval diep schamen moest mijn hond jeugdkampioen worden zonder ooit ook maar een U gehaald te hebben...