Ik zou graag een beetje een laag langwerpig os willen als het kan. (ook ivm het willen gebruiken op een ander forum)
Eventueel met de namen erbij (Jamie (de borderterriër kruising) en Yara (de schapendoes)
Moderators: moderatorteam, twinkeltje

Hij is leuk!Machie schreef:Ik heb mezelf maar even een paasonderschrift gemaakt. Lekker met een gejat paasding, maar heeee, boeiend

Verhoudingen zijn wel een beetje weg... Maar okHillieS schreef:Hij is leuk!Machie schreef:Ik heb mezelf maar even een paasonderschrift gemaakt. Lekker met een gejat paasding, maar heeee, boeiend
Ach, wie let daar nu opMachie schreef:Verhoudingen zijn wel een beetje weg... Maar okHillieS schreef:Hij is leuk!Machie schreef:Ik heb mezelf maar even een paasonderschrift gemaakt. Lekker met een gejat paasding, maar heeee, boeiend

Gollum schreef:Gollum schreef:Zou iemand een nieuw onderschrift voor mij willen maken? Ik wil Mika er graag bij![]()
Iemand tijd en zin om hier wat van te maken?

Tof!&nicole schreef:

Ik wil je wel helpen hoor, stuur maar PBtjeIrisz schreef:Hoi allemaal,
wij zijn bezig met het ontwerpen van een nieuwe website van het vee. We hadden als idee om op de pagina van elke hond, een kopfoto uit te snijden in photoshop (of ander programma) En daarbij de namen te zetten e.d.
Nu ben ik zelf geen held met photoshop en wil ik wel graag dat het netjes gebeurt, dus de vraag of iemand het leuk vindt om dat te doen.
De onderkant van het portret (bij de hals) moet 'verlopen' (voorbeeld: http://www.dharuba.com links bovenin).
Als iemand zou kunnen en willen helpen hoor ik het heel graag!
Gr. Iris
Oh wat lief, super!sTefaniA schreef:Gollum schreef:Gollum schreef:Zou iemand een nieuw onderschrift voor mij willen maken? Ik wil Mika er graag bij![]()
Iemand tijd en zin om hier wat van te maken?
Volgens mij wacht jij al het langst, hoop dat je hem leuk vindik was in een meisjes bui
best opslaan als png

http://bestfreedigitalscrapbook.com/Sanne&Bo schreef:Zou iemand mij kunnen vertellen waar jullie je scrapkits vanaf halen?
Had er eerst keiveel maar allemaal kwijt...

Sanne!! schreef:Zou iemand voor mij iets moois willen maken van Nala?

Sanne!! schreef:En heeeeeel graag zou ik links in dat kleine vakje iets moois van Zazoe willen hebben.
Die is helaas overleden maar ik wil hem wel graag nog erbij hebben.

Ik wil het eventueel wel proberenRosita Compagner schreef:Wie kan mooie silhouetten maken van foto's? Ik zou graag een logo willen maken met de vier waterhonden er in